Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Problem z mocowaniem tłumnika! https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/problem-z-mocowaniem-t-umnika-t10067.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Maka_91 [ Sob Lut 16, 2008 10:54 am ] |
Temat postu: | Problem z mocowaniem tłumnika! |
Witam!!! Zam zerwany gwint tam przy cylindrze gdzie przykręca sie kolanko wydechowe i ciągle odkręca mi sie nakrętka, ROMET głośno chodzi i traci na mocy. Co robić?? Jaki znacie sposób na dobre przymocowanie kolanka tak, żeby sie nie luzowało? |
Autor: | Jacek-J129 [ Sob Lut 16, 2008 10:58 am ] |
Temat postu: | |
Albo nagwintować od nowa, albo zrobić opaskę która jest tak zwanym wiejskim tuningiem . |
Autor: | Maka_91 [ Sob Lut 16, 2008 11:00 am ] |
Temat postu: | |
Mógłbym prosić o dokładniejszy opis z ta opaską? Bo nie za bardzo się orintuję jak to zrobić. |
Autor: | Jacek-J129 [ Sob Lut 16, 2008 11:03 am ] |
Temat postu: | |
Po prostu od dołu cylindra przy kolanku przymocowujesz 2 śruby tak aby przechodził na wierzch cylindra oczywiście bokiem, na górę przykręcasz blachę. Skręcasz to wszystko. |
Autor: | Maka_91 [ Sob Lut 16, 2008 11:09 am ] |
Temat postu: | |
Dzięki! A masz może link do maszyn z takim rozwiązaniem???, żebym mógł to lepiej zobaczyć. [ Dodano: 16 Luty 2008, 10:18 ] Codzi mi o jakies linki do zdjęć! |
Autor: | romek_s51 [ Sob Lut 16, 2008 11:26 am ] |
Temat postu: | |
Wiejskim tuningiem? A jaki według ciebie to jest tuning? To jest normalne zastosowanie. Możesz to nawet kupić, "redukcja cylindra" to jest prawidłowa nazwa. |
Autor: | Jacek-J129 [ Sob Lut 16, 2008 12:22 pm ] |
Temat postu: | |
romek_s51 napisał(a): To jest normalne zastosowanie.
To nie jest normalne zastosowanie tylko wynalazek. Ogółem sprawdzony, ale wyglądający nie estetycznie. |
Autor: | Grzechu [ Sob Lut 16, 2008 1:49 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129 napisał(a): Ogółem sprawdzony, ale wyglądający nie estetycznie. Co nie znaczy że nie mozna zrobic tego lepiej.
|
Autor: | kamil_ziomek [ Pią Lut 22, 2008 5:49 pm ] |
Temat postu: | |
Miałem coś innego tzn. spiłowałem tam gdzie był gwint zrobiłem kolanko co na to pasowało i skręciłem na śrubie ale niezbyt to wytrzymałe było. Załatwiłem sobie cylinder (nominał do szlfa)i po problemie P.S. szkoda kombinowac chyba ze to mus. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |