Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Wymiana uszeczelek w Jawie Mustang
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/wymiana-uszeczelek-w-jawie-mustang-t12239.html
Strona 1 z 2

Autor:  pawkli [ Pią Maj 09, 2008 5:20 pm ]
Temat postu:  Wymiana uszeczelek w Jawie Mustang

Witam,
po prostu nie wiem jak wymienić uszczelki w silniku w Jawie Mustang .uszczelki na silniku może ktoś kto się na tym zna napisać tak zrozumiale i może z jakimiś zdjęciami (jak się będzie chciało a jak nie to nie trzeba) jak to zrobić. Muszę wymienić bo ostatnio uszczelki w niej wymieniał mój tata jak nią jeździł no i już cieknie . Kupiłem w sklepie takie coś. Z góry dziękuję za pomoc

Autor:  kazik3193 [ Pią Maj 09, 2008 5:54 pm ]
Temat postu: 

A więc tak.. Jeśli chcesz wymienić wszystkie uszczelki to musisz rozłożyć silnik ;) A uszczelki znajdują się po między karterami (połówki silnika) Pod pokrywą od zapłonu, sprzęgła i jeszcze jedna znajduje się pod cylindrem. Może nie jest to takie jasne jak se to wyobrażałeś ale czegoś łatwiejszego od wymiany uszczelek nie widziałem ;)

Autor:  arkantos1918 [ Pią Maj 09, 2008 9:24 pm ]
Temat postu: 

dobrze jest dać jeszcze do tego silikon :)

Autor:  kazik3193 [ Pią Maj 09, 2008 11:29 pm ]
Temat postu: 

arkantos1918 napisał(a):
dobrze jest dać jeszcze do tego silikon :)
jak sie nie ma silnika skopanego młotkiem to nie trzeba silikonu :P

Autor:  BEBAK [ Sob Maj 10, 2008 2:08 pm ]
Temat postu: 

Dokladnie ;) Z silikonem bedzie nie ladnie wygladac jak go wypcha, ale wrocmy do uszczelek ;) przewaznie uszczelki znajduja sie na laczeniu, stykach, pomiedzy kraterami ;)
wiec nic tylko nalóz i skrec :P

Autor:  pawkli [ Sob Maj 10, 2008 7:22 pm ]
Temat postu: 

To dzięki może dam sobie radę . Będę pierwszy raz robił coś przy motorze . A jeszcze jedno bo potem planuję sprzedać tą jawkę ile za taką można wołać jest z 77 roku ma przejechanie prawie 120000 km no i by była w pełni sprawna , wszystkie części oryginalne i trochę podrapana a lakier oryginalny . Następna sprawa to to ,że motorek został wyrejestrowany i mam ten papier to zeby zarejestrować z powrotem to dużo będzie zachodu i ile to może kosztować. Sorry że tyle pytań w jednym ale zeby za jednym razem :)

Autor:  BEBAK [ Sob Maj 10, 2008 8:18 pm ]
Temat postu: 

Jezli jest rzeczywiscie w bdb stanie i dalo by sie zarejestrowac to sadze z 200 mozna zawolac nie raz widzialem nie takie i w wiekszych cenach ;)

Autor:  AssasiaN [ Sob Maj 10, 2008 8:28 pm ]
Temat postu: 

kazik3193 napisał(a):
A więc tak.. Jeśli chcesz wymienić wszystkie uszczelki to musisz rozłożyć silnik ;) A uszczelki znajdują się po między karterami (połówki silnika) Pod pokrywą od zapłonu, sprzęgła i jeszcze jedna znajduje się pod cylindrem. Może nie jest to takie jasne jak se to wyobrażałeś ale czegoś łatwiejszego od wymiany uszczelek nie widziałem ;)
a pod glowicą niema...?

Autor:  R-Man [ Sob Maj 10, 2008 8:40 pm ]
Temat postu: 

jest :) aluminiowa, okrągła :)

Autor:  przem578 [ Sob Maj 10, 2008 8:45 pm ]
Temat postu: 

W jawce mustang oryginalnie nie było uszczelki pod głowicą

Autor:  R-Man [ Sob Maj 10, 2008 8:51 pm ]
Temat postu: 

przem578, chyba ciebie głowa boli... to że je ludzie wyrzucają bo chodzi i bez, nie znaczy że jej nie było :) była i to jak najbardziej... można takową nawet kupić :)

Autor:  przem578 [ Sob Maj 10, 2008 8:56 pm ]
Temat postu: 

Uszczelki nie było, a to, że można kupić to przez to, że niektórzy nie potrafią dokręcić głowicy i im sie krzywi

Autor:  R-Man [ Sob Maj 10, 2008 9:01 pm ]
Temat postu: 

no ale takie były dawane w oryginale... lecz ty o tym nie wiesz i wprowadzasz ludzi w błąd... BYŁY ONE W ORYGINALE.... wiem bo sam je miałem w ogarze (nie był zdejmowany cylek od nowości, kumpel ma mustanga 76' i też to miał jak mu robiliśmy szlifa (z opowiadań jego dziadka wychodzi na to że nigdy nie zdejmował głowicy w niej)... nam też kilka takich przypadków, więc nie wciskaj mi takiego kitu że ich nie było

Autor:  przem578 [ Sob Maj 10, 2008 9:05 pm ]
Temat postu: 

Na tym czeskim schemacie nie ma uszczelki http://www.motodilyeshop.cz/data/530/z_2609_v.jpg
To nie wiem jak to możliwe, że oryginalnie były montowane...
Może i takie uszczelki były ale nie we wszystkich sprzętach, bo ja choćby rozbierałem jawkę która nigdy nie miała zdejmowanej głowicy i uszczelki jakoś nie było. Tak czy siak uszczelka pod głowice nie jest konieczna ;)

Autor:  Olo [ Sob Maj 10, 2008 9:08 pm ]
Temat postu: 

przem578, na schematach jest dużo niejasności, np tłoki dwu i trzy pierścieniowe ;) Ja rozebrałem silnik 223 który kupiłem na części i uszczelka była.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/