Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Wymiana uszeczelek w Jawie Mustang https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/wymiana-uszeczelek-w-jawie-mustang-t12239.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | pawkli [ Pią Maj 09, 2008 5:20 pm ] |
Temat postu: | Wymiana uszeczelek w Jawie Mustang |
Witam, po prostu nie wiem jak wymienić uszczelki w silniku w Jawie Mustang .uszczelki na silniku może ktoś kto się na tym zna napisać tak zrozumiale i może z jakimiś zdjęciami (jak się będzie chciało a jak nie to nie trzeba) jak to zrobić. Muszę wymienić bo ostatnio uszczelki w niej wymieniał mój tata jak nią jeździł no i już cieknie . Kupiłem w sklepie takie coś. Z góry dziękuję za pomoc |
Autor: | kazik3193 [ Pią Maj 09, 2008 5:54 pm ] |
Temat postu: | |
A więc tak.. Jeśli chcesz wymienić wszystkie uszczelki to musisz rozłożyć silnik |
Autor: | arkantos1918 [ Pią Maj 09, 2008 9:24 pm ] |
Temat postu: | |
dobrze jest dać jeszcze do tego silikon ![]() |
Autor: | kazik3193 [ Pią Maj 09, 2008 11:29 pm ] |
Temat postu: | |
arkantos1918 napisał(a): dobrze jest dać jeszcze do tego silikon jak sie nie ma silnika skopanego młotkiem to nie trzeba silikonu ![]() |
Autor: | BEBAK [ Sob Maj 10, 2008 2:08 pm ] |
Temat postu: | |
Dokladnie wiec nic tylko nalóz i skrec |
Autor: | pawkli [ Sob Maj 10, 2008 7:22 pm ] |
Temat postu: | |
To dzięki może dam sobie radę . Będę pierwszy raz robił coś przy motorze . A jeszcze jedno bo potem planuję sprzedać tą jawkę ile za taką można wołać jest z 77 roku ma przejechanie prawie 120000 km no i by była w pełni sprawna , wszystkie części oryginalne i trochę podrapana a lakier oryginalny . Następna sprawa to to ,że motorek został wyrejestrowany i mam ten papier to zeby zarejestrować z powrotem to dużo będzie zachodu i ile to może kosztować. Sorry że tyle pytań w jednym ale zeby za jednym razem ![]() |
Autor: | BEBAK [ Sob Maj 10, 2008 8:18 pm ] |
Temat postu: | |
Jezli jest rzeczywiscie w bdb stanie i dalo by sie zarejestrowac to sadze z 200 mozna zawolac nie raz widzialem nie takie i w wiekszych cenach |
Autor: | AssasiaN [ Sob Maj 10, 2008 8:28 pm ] |
Temat postu: | |
kazik3193 napisał(a): A więc tak.. Jeśli chcesz wymienić wszystkie uszczelki to musisz rozłożyć silnik a pod glowicą niema...?
|
Autor: | R-Man [ Sob Maj 10, 2008 8:40 pm ] |
Temat postu: | |
jest ![]() ![]() |
Autor: | przem578 [ Sob Maj 10, 2008 8:45 pm ] |
Temat postu: | |
W jawce mustang oryginalnie nie było uszczelki pod głowicą |
Autor: | R-Man [ Sob Maj 10, 2008 8:51 pm ] |
Temat postu: | |
przem578, chyba ciebie głowa boli... to że je ludzie wyrzucają bo chodzi i bez, nie znaczy że jej nie było ![]() ![]() |
Autor: | przem578 [ Sob Maj 10, 2008 8:56 pm ] |
Temat postu: | |
Uszczelki nie było, a to, że można kupić to przez to, że niektórzy nie potrafią dokręcić głowicy i im sie krzywi |
Autor: | R-Man [ Sob Maj 10, 2008 9:01 pm ] |
Temat postu: | |
no ale takie były dawane w oryginale... lecz ty o tym nie wiesz i wprowadzasz ludzi w błąd... BYŁY ONE W ORYGINALE.... wiem bo sam je miałem w ogarze (nie był zdejmowany cylek od nowości, kumpel ma mustanga 76' i też to miał jak mu robiliśmy szlifa (z opowiadań jego dziadka wychodzi na to że nigdy nie zdejmował głowicy w niej)... nam też kilka takich przypadków, więc nie wciskaj mi takiego kitu że ich nie było |
Autor: | przem578 [ Sob Maj 10, 2008 9:05 pm ] |
Temat postu: | |
Na tym czeskim schemacie nie ma uszczelki http://www.motodilyeshop.cz/data/530/z_2609_v.jpg To nie wiem jak to możliwe, że oryginalnie były montowane... Może i takie uszczelki były ale nie we wszystkich sprzętach, bo ja choćby rozbierałem jawkę która nigdy nie miała zdejmowanej głowicy i uszczelki jakoś nie było. Tak czy siak uszczelka pod głowice nie jest konieczna |
Autor: | Olo [ Sob Maj 10, 2008 9:08 pm ] |
Temat postu: | |
przem578, na schematach jest dużo niejasności, np tłoki dwu i trzy pierścieniowe |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |