Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

problem z komarkiem
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/problem-z-komarkiem-t13693.html
Strona 1 z 1

Autor:  nygus [ Pon Cze 23, 2008 11:40 pm ]
Temat postu:  problem z komarkiem

witam mam pytanie co moze byc zle ze sprzegłem jezeli kopniak sie slizga tzn, tak jak by nie mial oporu , nie dzieje sie to cały czas ale czesto, poza tym komarek nie ma siły nie wjedzie po zadna górkę od razu go muli,

moze to slizganie jest zwiazane z tą słabą mocą? moze nie ma kompresji takiej jak trzeba.

Autor:  koki92nr [ Wto Cze 24, 2008 12:30 am ]
Temat postu: 

Jeżeli jest to polski silnik to albo zawleczki na koszyku sprzęgłowym albo poprostu tarcze są już wyjechane.A trzecie co mi przychodzi na myśl to albo sie koszyk odkręcił albo nie masz oleju ???? co ??? Sprawdź co napisałem a na pewno znajdziesz przyczynę.

Autor:  Driver [ Wto Cze 24, 2008 8:28 am ]
Temat postu: 

nygus, ślizganie nie jest związane ze słabą mocą jeżeli muli pod góre.

Tarcze do wymiany, regulacja sprzęgła.
A po tym zabiegu zamiast zawleczek 1 szprycha rowerowa :)

[ Dodano: 24 Czerwiec 2008, 10:32 ]
I nie ten dział ;)

Autor:  pawlo13 [ Wto Cze 24, 2008 8:33 am ]
Temat postu: 

jak chcesz mieć większą moc w komarku to wymień tylnią zębatkę tak żeby miała więcej zębów. Ja też miałem problem z komarkiem bo nie chciał wyjechać pod żadną górkę ale wymieniłem tylnią zębatkę bo miałem 32 zęby a teraz wymieniłem na 42 zęby i spokojnie wyjeżdża pod każdą górkę

Autor:  Driver [ Wto Cze 24, 2008 8:40 am ]
Temat postu: 

Częsty objaw braku mocy to zła regulacja... Po założeniu nawet minimalnie większej dyszy moto dostaje trochę mocy....
Acha. Sprawdź kompresje ( zdejmij najpierw głowicę )

nygus, masz kasę, to kup gaźnik K60B

[ Dodano: 24 Czerwiec 2008, 10:42 ]
pawlo13, Twój sposób wiąże się z utratą prędkości ;/ nygus, nie polecam tego co Ci pawlo pisał... Jak zrobisz z komprą i z gaźnikiem to wzrosną obroty i V-Max :D Oczywiście moc też :P

Autor:  nygus [ Wto Cze 24, 2008 10:03 am ]
Temat postu: 

a ta kompresje to jak sprawdzic , nie mam cisnieniomierza a do jakiegos warsztatu ( sorry chłopaki ale wstyd jechać z taką pierdułką jeszcze komarem)



to jest tak ze efekt tego slizgania jest takigdybyscie wcisneli sprzegło powiedzmy na 10% wtedy kompniak lekko sie slizga i ciekawy jestem czy motorower ma moc.

No nic w kazdym razie złoze jeszcze raz sprzęgło na nowych tarczach,
Moglibyscie napisac jeszcze jak z wymiana tłoka jakei luzy powinien miec nowy tłok w cylindrze i jakie pierscienie , na co zwrocic uwage.

Autor:  Rodic [ Wto Cze 24, 2008 12:27 pm ]
Temat postu: 

nygus a jak już jedziesz to ślizga ci to sprzęgło?

Autor:  pawlo13 [ Wto Cze 24, 2008 4:07 pm ]
Temat postu: 

to nie jest utrata prędkości ale większa moc chyba że będziesz miał za dużo zębatek

Autor:  Driver [ Wto Cze 24, 2008 4:19 pm ]
Temat postu: 

pawlo13, na 100% jakaś utrata prędkości jest <Czytaj>

nygus, a po co chcesz tłok wymieniac? Jak już chcesz, to zrób szlif, i tłok dokup pod rozmiar cylca. Jak zakładasz, to popatrz na zabezpieczenia czy dobrze siedzą i czy pierścienie są dobrze na zamkach założone.

Autor:  pawlo13 [ Wto Cze 24, 2008 4:33 pm ]
Temat postu: 

zależy jaki ma model silnika

Autor:  Driver [ Wto Cze 24, 2008 4:39 pm ]
Temat postu: 

pawlo13, weź mi tu prania mózgu nie rób, choćby miał silnik 1000ccm to i tak straciłby na prędkości...

A silnik ma zapewne S38...

Autor:  pawlo13 [ Wto Cze 24, 2008 6:46 pm ]
Temat postu: 

ale jest mocniejszy

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/