Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Jaki olej? https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/jaki-olej-t5616.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Matt [ Czw Lip 05, 2007 2:08 pm ] |
Temat postu: | Jaki olej? |
Jaki olej będzie najlepszy do Ogara 205 z silnikiem 023? Czytałem ze mixol odpada bo nie może być stosowany po przeróbkach takiego typu... może ten sie nada, tylko ze jest trochę drogi. http://www.allegro.pl/item211177186_she ... okart.html jaki jest zalecany po powiększeniu okien? |
Autor: | Jacek-J129 [ Czw Lip 05, 2007 2:47 pm ] |
Temat postu: | |
Mieszaj z Mixolem z tym że bogatszą mieszankę. Możesz również stosować od pił motorowych. |
Autor: | Matt [ Czw Lip 05, 2007 4:35 pm ] |
Temat postu: | |
No wszystko cacy lala, kolega mi zalał 2 litry wachy z olejem od husqvarny i tak mi kopcił ze jak już wyjeździłem tą benzynę to odkręciłem świece i było na niej tyle nagaru ze ja dziękuje. Teraz robie remont i na tłoku też było dużo nagaru, a czyściłem go na początku roku (wypolerowałem papierem "2000 mirror" na mokro) |
Autor: | Adrians [ Czw Lip 05, 2007 5:03 pm ] |
Temat postu: | |
Heh... to raczej nie wina oleju, że Ci tak kopci... W jakiej proporcji lejesz olej do wachy? Znam gościa, który źle odszyfrował kiedyś pojęcie 1:50 i wlał na 5l benzyny 1l oleju.... |
Autor: | Matt [ Czw Lip 05, 2007 5:16 pm ] |
Temat postu: | |
1:30 napewno bo odmierzam strzykawką |
Autor: | apollan [ Czw Lip 05, 2007 5:22 pm ] |
Temat postu: | |
lej 1:35 |
Autor: | Adrians [ Czw Lip 05, 2007 5:25 pm ] |
Temat postu: | |
1:30 to i tak sporo jak na Ogara. Olej też na pewno za cudowny nie jest. Ja tam używam poczciwego Mixola i problemów z kopceniem nie mam... Chociaż jak kiedyś pomyliłem się o 1/4 kieliszka (bo tym dolewam |
Autor: | Jacek-J129 [ Czw Lip 05, 2007 5:32 pm ] |
Temat postu: | |
Kopci bo może simmering poszedł do nieba. Jeśli nie to widocznie kolega zrobił za bogatą mieszankę. |
Autor: | Matt [ Czw Lip 05, 2007 6:06 pm ] |
Temat postu: | |
Simering jest ok, nowy, SIMBO, kartery są szczelne, to nie ma wielkiego znaczenia. Pytanie brzmi: jaki olej? bo wydaje mi sie ze nie powinienem lać poczciwego mixola (tak czytałem i tego sie trzymam) dlatego pytam was jaki olej waszym zdaniem jest najlepszy do silnika 023 z rozwierconymi oknami . Bo mixol nie jest zalecany w tego typu przeróbkach... |
Autor: | =XawiD= [ Czw Lip 05, 2007 6:08 pm ] |
Temat postu: | |
Matt, najzwyklejszy mixol wystarczy. A można wiedzieć z kąd to przeczytałeś? Jeżeli posiadasz linka, to nie pisz go w temacie tylko na PW (prywatna wiadomość). |
Autor: | Matt [ Czw Lip 05, 2007 7:01 pm ] |
Temat postu: | |
OK, już wszystko wiem, =XawiD=, mi wytłumaczył... [ Dodano: 5 Lipiec 2007, 23:57 ] a to?? Shell Advance Ultra 2 w pełni syntetyczny olej do 2-suwowych silników motocykli * Shell Advance Ultra 2 jest unikalnym w pełni syntetycznym olejem do smarowania 2-suwowych silników posiadający właściwości ekstremalnie niskiego zadymienia * To jest najlepszy dostępny olej Shell do silników 2-suwowych * Dla wszystkich dwusuwowych silników motocyklowych smarowanych mieszanką paliwo/olej lub systemem bezpośredniego wtrysku oleju. * Specjalna formulacja Shell Advance Ultra 2 zapewnia doskonałą ochrona silnika i osiągi * Utrzymuje silnik w czystości przez znacznie dłuższy czas zapobiegając zabrudzeniu korpusu świecy zapłonowej, przedwczesnemu zapłonowi, blokowaniu systemu wydechowego * Znakomite właściwości smarne zapewniają ochronę wszystkich ruchomych części silnika przed kontaktem metal-metal * Produkt przewyższa międzynarodową specyfikację (API TC, FD JASO, ISO - L - EGD) i wymagania wszystkich wiodących producentów motocykli. Shell Advance VSX 2 półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników motocykli. * Advance VSX 2 jest półsyntetycznym olejem zapewniającym doskonałe smarowanie nowoczesnych, 2-suwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń. * Shell Advance VSX 2 jest odpowiedni dla systemu wtrysku jak i mieszanki * Dla wszystkich dwusuwowych silników motocyklowych smarowanych mieszanką paliwo/olej lub systemem bezpośredniego wtrysku oleju * Doskonała ochrona silnika i osiągi * Utrzymuje silnik w czystości przez znacznie dłuższy czas zapobiegając zabrudzeniu korpusu świecy zapłonowej, przedwczesnemu zapłonowi, blokowaniu systemu wydechowego * Doskonałe właściwości smarne zapewniają ochronę wszystkich ruchomych części silnika przed kontaktem metal-metal * Produkt przewyższa międzynarodową specyfikację (API TC, FD JASO, ISO - L - EGD) i wymagania wszystkich wiodących producentów motoru Ten drugi to już nie do Rometa Co o tym myślicie?? |
Autor: | karol282 [ Pon Lip 09, 2007 12:31 pm ] |
Temat postu: | |
Ten pierwszy bedzie najlepszy ![]() |
Autor: | LuGus [ Pon Lip 09, 2007 4:04 pm ] |
Temat postu: | |
Możesz wlać półsyntetyczny, taki do kosiarek. (czerwony) |
Autor: | jakub123 [ Wto Lip 10, 2007 3:54 pm ] |
Temat postu: | yhy |
pol syntetyk wystarczy spokojnie tylko w odpowiednich proporcjach |
Autor: | =XawiD= [ Wto Lip 10, 2007 5:44 pm ] |
Temat postu: | |
Na papierze ładnie pisze... Ale w praktyce... Jeszcze na dodatek cena... (5L mixola bym za to miał |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |