Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Suzuki RG80-problemy z dymem
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/suzuki-rg80-problemy-z-dymem-t7872.html
Strona 1 z 1

Autor:  zBig205 [ Czw Wrz 13, 2007 10:35 pm ]
Temat postu:  Suzuki RG80-problemy z dymem

Witam. moze zaczne od poczadku. jadac pewnego dnia zginelo mi sprzeglo. okazalo sie ze koszyk ze sprzeglem sie odkrecil. naprawilem usterke i wyjechalem w trase. po chwili gdy spojrzalem w lusterko zorietowalem sie ze motor baaaaaaardzo mocno kopci. z tlumika wali sie chmura bialego dymu. sruba od dawki oleju wkrecona byla do konca(czy znaczy to ze dawka byla maksymalna??). wykrecilem ja ale motor dalej kopcil jka opentany, zginela mu sila o w max spadlo do 80km/h gdzie wczesniej bez problemu cisnal 95. prosze o pomoc o podanie jakichs powodow tej "awarii". z gory wielkie dzieki. POZDRAWIAM zBig205

Autor:  Jacek-J129 [ Czw Wrz 13, 2007 11:16 pm ]
Temat postu: 

zBig205, Najprawdopodobniej simmering jest do wymiany, to są faktyczne objawy tego.

Autor:  zBig205 [ Pią Wrz 14, 2007 1:21 pm ]
Temat postu: 

No wlasnie tak myslalem ale nie mam pojecia gdzie on jest. na wale nie ma jest tylko lozysko. rozebralem go i nie moglem znalezc. czy trzeba go rozpolawiac??

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Wrz 14, 2007 7:34 pm ]
Temat postu: 

zBig205, Simmering musi być na wale innej opcji niema. Chyba że rozpadł się i wyleciał chociaż to nie jest takie proste.
zBig205 napisał(a):
czy trzeba go rozpolawiac??

Przy zmianie simmeringu obejdzie się bez rozpoławiana silnika.

Autor:  zBig205 [ Pią Wrz 14, 2007 11:22 pm ]
Temat postu: 

grzebales juz kiedys w suzi?? nie ma simmerlingu na zewnatrz. nie wiem jka to jest rozwiazane ale na wale i zembatkachch od obrotomierza sa jedynie lozyska. nie wiem jak te japonce to wymyslily ale wiem ze bede mial z tym duzo babrania. moze ktos juz wymienial simmerling w suzuki rg 80????

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Wrz 14, 2007 11:33 pm ]
Temat postu: 

zBig205, Prawdę mówiąc nie rozbierałem jeszcze takowego silnika, ale z doświadczenia wiem że każdy powinien mieć simmering. Być może nowa konstrukcja nie równa się starej :P.
2 Sposobem może być osłonięte łożysko, które nie przepuszcza oleju, i być może uległo zniszczeniu, przez co należy je wymienić.

Autor:  zBig205 [ Sob Wrz 15, 2007 2:53 pm ]
Temat postu: 

jest jeszcze jedna opcja. jak zakladalem czarter nie do konca posmarowalem go silikonem i do oleju dostal sie plyn do chlodnic. moze poprostu olej z plynem spienil sie do tego stopnia ze uszczelki zaczely puszczac. jak dziala ta sruba do regulacja dawki oleju. wykrecona podaje max oleju czy min?? i jak ustawic pompe wrazie bylaby przestawiona, i gdzie ona jest

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/