Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[ Romet Ogar 205] urwana szpilka https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/urwana-szpilka-t9087.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | wujo14 [ Sob Gru 08, 2007 12:43 pm ] |
Temat postu: | [ Romet Ogar 205] urwana szpilka |
witam szpilka łącząca główcie cylinder itd urwała się (za mocno dokręciłem) czy jest możliwość wykręcenia niej proszę o pomoc urwała się przy cylindrze tak ze jej nie widać |
Autor: | =XawiD= [ Sob Gru 08, 2007 12:59 pm ] |
Temat postu: | |
Trzeba zdjąć cylinder i wykręcić starą szpilkę, po czym wkręcić nową. |
Autor: | wujo14 [ Sob Gru 08, 2007 2:01 pm ] |
Temat postu: | |
a żeby cylinder ściągnąć to co trzeba zrobić tylko wyciągnąć <jestem ciemny w tej kategorii> |
Autor: | Jacek-J129 [ Sob Gru 08, 2007 3:47 pm ] |
Temat postu: | |
wujo14 napisał(a): a żeby cylinder ściągnąć to co trzeba zrobić
Odkręcić 4 szpilki i wyjąć głowicę, po czym zdjąć cylinder. |
Autor: | smyk [ Wto Gru 11, 2007 4:10 pm ] |
Temat postu: | |
A przy składaniu pamiętaj o uszczelkach i hermetyku lub sylikonie <z jezorem>. |
Autor: | wujo14 [ Wto Gru 11, 2007 6:59 pm ] |
Temat postu: | |
ale mam psikus nie mogę tłoka włożyć do cylindra |
Autor: | =XawiD= [ Wto Gru 11, 2007 7:01 pm ] |
Temat postu: | |
Może za duży tłok jest... |
Autor: | smyk [ Wto Gru 11, 2007 7:05 pm ] |
Temat postu: | |
... Ściśnij pierścienie jak wkładasz do cylindra. |
Autor: | wujo14 [ Śro Gru 12, 2007 1:58 pm ] |
Temat postu: | |
aha a jak je później założę (zakładałem z pierścieniami) |
Autor: | smyk [ Śro Gru 12, 2007 4:04 pm ] |
Temat postu: | |
Nie chodzi o to żeby je zdjąć jak wkładasz tłok do cylindra tylko je docisnąć do tłoka, no nie wiem jak Ci to wytłumaczyć |
Autor: | =XawiD= [ Śro Gru 12, 2007 4:31 pm ] |
Temat postu: | |
Smyku1 napisał(a): Ściśnij
Ś C I Ś N I J Ale zdejmij... |
Autor: | wujo14 [ Śro Gru 12, 2007 11:02 pm ] |
Temat postu: | |
jaki gość ściśnij ale zdejmij wcisnąć je w tłok? |
Autor: | Jacek-J129 [ Czw Gru 13, 2007 9:11 am ] |
Temat postu: | |
wujo14, Po to są rowki w tłoku aby znajdowały się tam pierścienie. Wyszukaj na tłoku zamki i ściśnij pojedynczo pierścień. Nie wszystkie od razu ale stopniowo 1,2 i 3. Po czym wsuwasz w cylinder. |
Autor: | wujo14 [ Czw Gru 13, 2007 2:41 pm ] |
Temat postu: | |
szczeze są tylko dwa |
Autor: | Martinus [ Czw Gru 13, 2007 2:46 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129, mówił o silniku Jawki, a ty jak rozumiem masz Polski DEZAMET ?? W Polskich silnikach były tylko 2 pierścienie. Edit: Dzięki smyku1 No wiec masz 2 pierścienie i sie nie dziw, a z resztą google nie gryzie |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |