Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

[ Romet Chart 210] Gaźnik...
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/ga-nik-t9653.html
Strona 1 z 1

Autor:  CharcikX [ Pią Sty 25, 2008 7:59 pm ]
Temat postu:  [ Romet Chart 210] Gaźnik...

;[ KURDE juz nie mam sił do mojego simsonka... dzisiaj ustawiłem poprawna przerwe na przerywaczu iskre ma ładna...a jednak ciagle strzela w tłumik zapłon ustawiony 1.8mm przed gornym martwym punktem..ok ciezko było z odpaleniem ale odpalił jezdziłem przez godzine tylko ciagle obroty były małe i niechciał sie zbierac..wstapiłem do kumpla i chcielismy sobie pojezdzic ja na simku on na skuterku ok odpalam i odpalam i nie idzie u niego wszystko probowałem wlewac paliwa do cylindra itp...ale tylko sie nachwile odezwał i zdech...dodam ze przedtem probowałem regulowac gażnik kręcą ta śrubka co jest na niej taka sprezyna i teraz pytanie jak ja wkrece to co sie stanie bedzie miał wieksze obroty czy mniejsze i od czego ona jest od powietrza czy od paliwa??no i pomozcie co mam zrobic cylinder tlok super kompresja no juz nie wiem....gażnik był czyszczony 2 razy pływak i klin ok....

Autor:  krzysztofer00 [ Pią Sty 25, 2008 9:48 pm ]
Temat postu: 

CharcikX napisał(a):
ciagle strzela w tłumik

jak strzela w tłumik to za uboga mieszanka. pokręć tą śrubką bez sprężynki wkręć ją na fula a następnie wykręć 2,5 obrota (1 - obrót 360stopni) i zobacz co bedzie
ta śruba ze sprężynkom jest od minimalnych obrotów a nie od składu mieszanki...

Autor:  CharcikX [ Pią Sty 25, 2008 9:58 pm ]
Temat postu: 

ale włąsnie wszyscy mowią ze jest jeszce druga sruba a ja nie wiem gdzie ona jest moze mi ktos pokaza na rysunku??

Autor:  Driver [ Sob Sty 26, 2008 10:55 am ]
Temat postu: 

krzysztofer00, co ty piszesz? Przecież regulacja gaźnika to nie jest tylko przekręcenie śrubki <Czytaj> . To "metoda prób i błędów" - cytat :D
Cytuj:
a następnie wykręć 2,5 obrota (1 - obrót 360stopni) i zobacz co bedzie

Każdy silnik inaczej zachowuje sie na regulację. <spoko> .

Może lewe powietrze? Albo brudny zapłon?

Autor:  Jacek-J129 [ Sob Sty 26, 2008 11:53 am ]
Temat postu: 

CharcikX napisał(a):
ale włąsnie wszyscy mowią ze jest jeszce druga sruba

Druga śruba znajduje się między łączeniem gaźnika i cylindra, z reguły jest zakryta plastikiem. Przynajmniej tak miał gaźnik 16 N3-4 :).

Autor:  CharcikX [ Sob Sty 26, 2008 11:57 am ]
Temat postu: 

aha własnie tam jest takie cos..dzieki <wstydnis>

[ Dodano: 27 Styczeń 2008, 23:52 ]
jeszcze jest mi potrzebne wiedziec jedna rzecz od czego jes ta sruba obok złacza z cylindrem a od czego ta obok iglicy??? <wstydnis>

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/