Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Brak mocy na 3 biegu https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/brak-mocy-na-3-biegu-t9824.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | misiolek [ Nie Lut 03, 2008 1:44 pm ] |
Temat postu: | Brak mocy na 3 biegu |
Witam Mam dosyć irytujący problem .... brak mocy na 3 biegu. Próbowałem ustawiać zapłon, regulować gaźnik, ale to nic nie pomaga... Ogar na 1,2 idzie bez problemów, ale przy wrzuceniu 3 już jest niestety lipa ... na 3 ma niskie obroty i nie ma sily jechać. Wymieniłem filtr powietrza, iglicę, pływak, gaźnik, pierścienie, zębatkę zdawcza i nadal lipa ... Zębatka 11z, odblokowany krócieć, dysze normalne jak przy odblokowanym, iglica na 2 rowku od dołu (ale na innych też próbowałem), poziom paliwa w komorze pływaka ustawiony doświadczalnie. Pali od pierwszego kopnięcia. Pomocy bo już nie wiem co to może być. STOP |
Autor: | =XawiD= [ Nie Lut 03, 2008 1:48 pm ] |
Temat postu: | |
Kompresja... Wymiana tłoka+ pierścieni. |
Autor: | Jacek-J129 [ Nie Lut 03, 2008 1:51 pm ] |
Temat postu: | |
Byc może również szlif cylindra się przyda, tłok i pierścionki również wymień . |
Autor: | misiolek [ Nie Lut 03, 2008 2:16 pm ] |
Temat postu: | |
Tak podejżewałem ... dz za odp |
Autor: | arkantos1918 [ Nie Lut 03, 2008 3:00 pm ] |
Temat postu: | |
Spróbowałbym jeszcze z regulacją gaźnika a dokładnie zwiększyć dawkę benzyny |
Autor: | misiolek [ Pon Lut 04, 2008 6:34 pm ] |
Temat postu: | |
Przyznam szczerze, że po zwiększeniu dawki paliwa silnik pracuję trochę lepiej i nie ma już gaśnięcia przy jeździe ... Spróbowałbym jeszcze troszkę zwiększyć, ale silnik zaczął ciężko palić. |
Autor: | arkantos1918 [ Pon Lut 04, 2008 8:29 pm ] |
Temat postu: | |
to spróbuj jeszcze podnieść iglicę na ostatni rowek. Napisz czy pomogło |
Autor: | Jacek-J129 [ Wto Lut 05, 2008 6:52 am ] |
Temat postu: | |
misiolek, Silnik ciężko pali bo zalewa się benzyną. |
Autor: | Kry19 [ Wto Lut 05, 2008 10:35 am ] |
Temat postu: | |
Napisz jaki kolor ma elektroda świecy to przynajminiej będzie wiadomo czy iglicę podnieść czy obniżyć. Ja miałem podobny problem z 3 biegiem nie miał po paru minutach jeżdżenia mocy i problem rozwiązalo dokładne ustawienie zapłonu, tak więc popróbuj różne ustawienia, a jak nie pomoże to najprawdopodobniej cylek już kończy swój żywot i potrzebny będzie szlif |
Autor: | misiolek [ Wto Lut 05, 2008 4:49 pm ] |
Temat postu: | |
Elektroda świecy ma jasny-czarny kolor bo leje lipny olej ... Już zdecydowałem bo mam drugi cylinder w lepszym stanie, kupię pierścienie i założę. Potem właśnie chciałem wyregulować zapłon. (czytacie w moich myślach!) |
Autor: | misiolek [ Pią Lut 15, 2008 10:06 pm ] |
Temat postu: | |
U mnie to na pewno był zapłon bo ustawiony był 1mm przed GMP. Marcin92 zwiększ poziom paliwa. |
Autor: | Marcin92 [ Pią Lut 15, 2008 10:11 pm ] |
Temat postu: | |
jak (misiolek) zmienić pływak??? |
Autor: | Grzechu [ Pią Lut 15, 2008 10:18 pm ] |
Temat postu: | |
Marcin92 napisał(a): jak (misiolek) zmienić pływak??? Jak to jak?? Odkręcasz pokrywke gaźnika i wyciągasz stary...
|
Autor: | Sk@tty1 [ Pią Lut 15, 2008 10:22 pm ] |
Temat postu: | |
Marcin92 napisał(a): u mnie jest podobnie [url=http://images32.fotosik.pl/144/725d8db261278dd8m.jpg]Obrazek[/URL] nie ma sił na 3 biegu ale jak trzymam pszycisk do pszelewania to jakoś jedzie na trujce a pszeciesz niebęde cały czas tszymał,a jak jade na trujce i za długo tszymam to jawka gaśnie,co jest???????????????
Marcin92-powodzenia ...tszymaj... tak dalej i mam nadzieję ,że już nie bedziesz miał kłopotów na ...trujce... a teraz na serio bardzo prawdopodobne jest to ,że do wymiany jest układ tłok-cylinder a przynajmniej pierścienie, miałem kiedyś takie same objawy i wymieniłem pierścienie bo były popękane niby było więcej mocy ale dalej było coś nie tak, okazało się że przez te 4lata nieużywania w tłumiku zgromadziło się tyle syfu ,że zapchał kolanko, zdjąłem tłumik wyczyściłem go porządnie i śmigał jak nigdy |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |