Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Dzwoni mi w cylindrze
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/dzwoni-mi-w-cylindrze-t2781-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  vorbis [ Nie Gru 10, 2006 12:25 pm ]
Temat postu: 

ja tam chce to wymienić byle szybko bo go sprzedaje
właśnie wtedy chciałem ustawić mu wolne obroty i przygotować do sprzedania gdy pierscien mi
strzelił ;/
na cylindrze nie może być rysek?
bo ja chyba mam kilka takich ze ledwie je widac ale jak biore palcem to nie czuc zeby tam były

Autor:  =XawiD= [ Nie Gru 10, 2006 1:34 pm ]
Temat postu: 

No to cylek do szlifu.

Autor:  gwh [ Nie Gru 10, 2006 2:07 pm ]
Temat postu: 

ja miałem ryske która dopiero 2 szilf by sciągna pod palecm było ja czuc bezz problemu i ogier szedł jak głupi. poźniej rozywpał sie wał i zrobiło mi 2 ryse ale juz na 1 milimetr wiec kupiłem nowy cyl zmien tylko pierscien ic nie rób

Autor:  r4g3 [ Pon Gru 11, 2006 8:56 am ]
Temat postu: 

no to powiedzcie mi co mam zrobic...
3 dni temu złożyłem silnik, polerka wszystkiego co tylko mozna było w silniku obcielem nużke tłoka o 1,2 mm zrobilem wyciecia na główce tłoka do kanałów płuczących (zeby później sie zamykały-tak mówił sałek) 1,4 mm (napisane było zeby zrobic 1,8 mm ale nie chcialem przesadzic) splanowalem leciutko głowice 0,5 mm i bez podkladki założyłem, zapłon wyprzedzony 2,4mm i odpalam a tu stukot straszny... przejechałem sie, stukot ustąpił, na niższych obrotach aż bylem w szoku jak ciągną ale silnik kreci sie tylko do ok 3800obr (obrotomież mam) i słychać straszny stukot, i wyzej sie nie rozkreca jak by paliwa nie dostawał....i co mam zrobic? chyba kupie nowy tłok a pierscienie założe stare zeby nie docierac ;(((((

Autor:  Scorpio [ Pon Gru 11, 2006 10:14 am ]
Temat postu: 

r4g3, głowica miała być o 0,2mm spiłowana tak mi sie zdaje, może tłok uderza o elektrode świecy ? :D

Autor:  r4g3 [ Pon Gru 11, 2006 11:41 am ]
Temat postu: 

nie uderza o świece, stukot jest przy otwarciu przepustnicy na max->wtedy ok 3800 obr i dudududududututututututututtryryrtyrytyryt :(

Autor:  SzyMZek [ Pon Gru 11, 2006 1:16 pm ]
Temat postu: 

Może masz zjechane łożska na korbie wału, albo zapłon jest nieodpowiedni dla twojego silnika

Autor:  r4g3 [ Pon Gru 11, 2006 1:24 pm ]
Temat postu: 

zapłon zmienialem kilka razy-> to samo... jedyne co zostaje to chyba zmiana tłoka i wału :(((

Autor:  apollan [ Pon Gru 11, 2006 5:10 pm ]
Temat postu: 

na splanowanej głowicy 1mm nic sie nie dzieje. Ja bym spojrzał jednak na tą głowicę i na tłok. od wału raczej nie.

Autor:  krzysiek1661 [ Sob Gru 16, 2006 7:54 pm ]
Temat postu:  Mi też tak dzwoni.

Tata mi powiedział że to nie pierścionki bo niedawno wymieniałem tylko najprawdopodobniej łańcuszek ten co chodzi na tarczch sprzęgłowych. Uderza o dekiel i dzwoni, bo po prostu jest za luźny.[/code]

Autor:  miki1002 [ Sob Gru 16, 2006 8:01 pm ]
Temat postu: 

Silniki jakwi chyba musza tak chopdzic. Mi po kupnie cylindra, łozyskl włąu i innych dupereli dzwonił. Do dzis zrobiłem około 4000km, i nic sienie dzieje. Można to okreslic ten typ tak ma.....

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Gru 18, 2006 10:25 pm ]
Temat postu: 

W żadnym wypadku nie mogą dzwonić człowieku ja miałem 7 Jawek :/ i w każdej coś ale wiem że nie może dzwonić.Dzwoni bo łożysko klęka między wałem a korbowodem.

Autor:  miki1002 [ Wto Gru 19, 2006 5:23 pm ]
Temat postu: 

Wał mam po regeneracji i łożyska na wale też, więc nic na 100% nie ma luzów, a dzwonic moze polksie rzemiosło w postaci polskiego cylindra. ALe jak jeźzdi dalej, to nic nie bede robił.
W tamtym końcu sezonie mój wał nadawał się na złom, bo już łozysko się rozwaliło i igiełki chodziły jak chciały, silnik do końca wspórłpracował ze mną i osiagłe swoje osiagi. To czy twoja teza co do silników jawki sie sprawdzi powiem Ci za rok, jak się sezon kolejny skończy, ale dwa lata mi jużdzwoni i nic na to nie poradze baa nawet nie chce

Autor:  Olo [ Śro Gru 20, 2006 8:29 pm ]
Temat postu: 

A sprawdź suwmiarką jaką wysokość ma pierścień. Wg książki serwisowej powinien mieć 2,5mm z tolernacją 0,01mm do 0,022mm. Szczelinomierzem sprawdź szerokość kanalika na pierścień. Powinien mieć tak samo 2,5mm z tolernacją 0,01 do 0,025 mm. Wymiar inny kwalifikuje tłok i pierścienie do wymiany. Chyba że wymiary pierścieni i kanalika były by takie same ale wątpie. Najczęściej dzwonienie jest własnie spowodowane tym że pierścień ma luz w kanaliku. U mnie też to było, kupiłem cały nowy komplet i po sprawie.

Autor:  Lipton [ Śro Gru 20, 2006 8:37 pm ]
Temat postu: 

najlepiej kup nowy cylinder do niego tlok i piersciaki i nie bedzie ni pyrczec

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/