Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
GłOWICA https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/g-owica-t6600-15.html |
Strona 2 z 3 |
Autor: | ojs [ Śro Sie 01, 2007 9:31 pm ] |
Temat postu: | |
A mi się wydaje że gwint łatwiej zerwać w aluminium szpilka jest wykonana ze stali narzędziowej więc nie tak łatwo ją uszkodzić i to jeszcze w karterze... szpilka ma z dwóch stron gwint no nie? Spróbuj ją odwrócić ![]() ![]() |
Autor: | Kadziu27 [ Czw Sie 02, 2007 9:41 pm ] |
Temat postu: | |
ojs napisał(a): A mi się wydaje że gwint łatwiej zerwać w aluminium i caly czas o tym mowa:)<wystarczy przeczytac> ojs napisał(a): szpilka ma z dwóch stron gwint no nie? Spróbuj ją odwrócić przeciez gwint poszedl jak dobrze rozumiem w karterze wiec nie ma co kombinowac tylko kupic szpilke<cena ok 3 zl..(u mnie), przegwintowac<najlepiej jakbys zaspawal jesli masz mozliwosc, nawiercil i gwintowal tak jak napisali ci inni>:)![]() ![]() milej pracy:) |
Autor: | ojs [ Czw Sie 02, 2007 9:47 pm ] |
Temat postu: | |
Jak gwint poszedł w karterze to gwint w szpilce jest chyba dobry no nie? ... nowa oryginalna szpilka nic nie da... chyba że będzie grubsza wtedy zrób tak jak w moim wcześniejszym poście o gwintowaniu. |
Autor: | Kadziu27 [ Czw Sie 02, 2007 9:54 pm ] |
Temat postu: | |
ojs, zgadzam sie ale czy nie lepiej dac juz nawet te 5 zl a miec nowe???nie wiadomo jk bedzie z demontrzem tej szpilki>moze uledz uszkodzeniu>wiec lepiej dac nowa i miec sw spokoj niz potem rozbierac znow calosc i zakladac nowa szpilke |
Autor: | ojs [ Czw Sie 02, 2007 10:00 pm ] |
Temat postu: | |
W sumie to tak |
Autor: | smyk [ Pią Sie 03, 2007 12:03 pm ] |
Temat postu: | |
ojs napisał(a): W sumie to tak Pierwszy raz słyszę żeby szpilkę odkręcało się kleszczami... Ja na szpilkę nakręcam dwie nakrętki i kontruję je ze sobą a potem odkręcam razem ze szpilką i gwint się nie zjeżdża... |
Autor: | Kadziu27 [ Pią Sie 03, 2007 9:35 pm ] |
Temat postu: | |
Smyku1 napisał(a): .. Ja na szpilkę nakręcam dwie nakrętki i kontruję je ze sobą a potem odkręcam razem ze szpilką i gwint się nie zjeżdża... a ja ja umiejetnie zginam i wykrecam jeszcze szybciej:)i latwiej:) |
Autor: | Olo [ Pią Sie 03, 2007 10:19 pm ] |
Temat postu: | |
Ja też kontruję na nakrętkach, a jak masz niezbyt zjechany gwint (w granicach rozsądku) to weź owiń taśmą teflonową szpilkę i wkręć, powinna trzymać, chyba że nic to nie da to wkręć na Poxipolu i po sprawie |
Autor: | molesta [ Pią Sie 03, 2007 10:51 pm ] |
Temat postu: | |
Jesli poszedl gwint w karterze to nie lepiej zalatwic karter lub oba od kogos za te ze tak powiem piwo?? |
Autor: | ojs [ Sob Sie 04, 2007 9:22 am ] |
Temat postu: | |
Olo do teflonu gwint musi być gładki... a jak w tym przypadku się zerwał gwint to chyba teflon nie zda egzaminu <co?> |
Autor: | Krzyssiek91 [ Sob Sie 04, 2007 9:24 am ] |
Temat postu: | |
ojs napisał(a): chyba teflon nie zda egzaminu zda... ja srobe od oski tylnej mialem przez tydzien na teflonie bo gwint zerwalo i sie trzymalo |
Autor: | ojs [ Sob Sie 04, 2007 9:28 am ] |
Temat postu: | |
A mówią że to tylko Ci na ścigaczach to dawcy Gwint od ośki tylnej |
Autor: | Conqeror [ Sob Sie 04, 2007 11:43 pm ] |
Temat postu: | |
Mi dzis sie spieprzył kolejny gwint na karterze . Zrobiłem go w taki sposob. Wziołem śrube m10 wywierciłem w niej dziure i nagwintowałem na m6 ( nasza szpilka ) Potem zrobiłem dziure wiertłem 9 mm w karterze. Narzynką m10 zroibłem gwint . Wszystk oładnei skręciłem i sie trzyma . Jeszcze zostały 2 gwinty to zerwania , myśle że jeszcze potrzymają . |
Autor: | gorbi [ Pon Sie 06, 2007 11:23 pm ] |
Temat postu: | a czym uszczelnic głowice? |
a czym uszczelnic głowice?jest tam jakas uszczelka ? czy niema? |
Autor: | =XawiD= [ Wto Sie 07, 2007 8:22 am ] |
Temat postu: | |
Głowice uszczelnia się aluminiową blachą w kształcie pierścienia - możesz z puszki po piwie zrobić. |
Strona 2 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |