Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 1:43 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Słaba iskra w romet chart 210
PostWysłany: Nie Lip 01, 2007 12:21 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:19 pm
Posty: 20
Miejscowość: Legnica
Witam.
Niedawno zakupiłem rometa charta. Miał on elektrykę spiętą na krótko(bez akumlatora i stacyjki). Niestety nie wiem czemu, ale ma bardzo słabą iskrę mimo elektronicznego zapłonu. Wymieniałem już cewkę WN, świecę, Kabel WN, moduł zapłonowy, a iskra dalej tak słabe, że nie chce palić. Czy mogło się rozmagnesować magneto od długiego stania, i nie daje wystarczająco prądu? A może cewka zasilająca? ? Może ktoś ma podobny problem?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 01, 2007 3:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
a te czesci co powymieniałes są nowe?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 01, 2007 3:29 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:19 pm
Posty: 20
Miejscowość: Legnica
Cewka, kabel, fajka i świeca są nowe. Moduł jest używany, ale po założeniu go iskra dalej była bardzo słaba(taka sama jak na 1 module) . Aby w ogóle iskra przeskakiwała muszę dać przerwę 0,7-0,8 mm na świecy i iskra dalej jest maleńka, ledwo widoczna.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 01, 2007 4:29 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
A jak zakladasz magneto to mocno ciagnie wo cewek? Jak nie to wymien magneto.

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 01, 2007 4:49 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:19 pm
Posty: 20
Miejscowość: Legnica
Dzięki. Jutro sprawdzę i napiszę o wynikach.

Szerokiej drogi wszystkim Chartowcom :D <faja>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 02, 2007 6:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wind_93 napisał(a):
Aby w ogóle iskra przeskakiwała muszę dać przerwę 0,7-0,8 mm na świecy



Chłopie.... Przerwa na świecy max 0,5mm nie więcej. Więc się nie dziw, że masz małą iskrę. Ja mam ok 0.3mm i jest dobrze (pali za 1-2 kopem).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 12:27 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 01, 2007 10:03 pm
Posty: 489
Miejscowość: Orłowo
ja man przerwa 0,05 mm pali za pierwszym ale czasami zarzuca świece ustaw taką tyci tyci

_________________
WSK - wiejski sprzęt kaskaderski :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 03, 2007 4:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Kwi 07, 2007 12:16 pm
Posty: 23
Miejscowość: Pabianice
a jak nie to moze wyzwalacz iskry.

_________________
Romet Chart Speed Killer Edition

http://ic3.deviantart.com/fs13/f/2007/1 ... cythee.jpg
romet moze byc sztuką (mój bike i nie mój aparat oraz pomysł :D)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 04, 2007 11:05 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:19 pm
Posty: 20
Miejscowość: Legnica
Wymieniłem cewkę, fajkę, świecę i przewód WN. Doświadczalnie wywnioskowałem, że iskra jest podawana w nie właściwym momencie( koniec wydechu). więc chyba moduł.
Ale pojawił się jeszcze jeden problem. Iskra jest niezła, ale czasem znika. Wystarczy wtedy dmuchnąć w świecę, i przez parę kopów jest znowu ok. A potem znowu trzeba dmuchnąć:/
Dzieje się to niezależnie od świecy, cewki, modułu. Świeca jest czysta, nie ma przebicia :/
Co to kurcze może być?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 04, 2007 4:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wind_93 napisał(a):
że iskra jest podawana w nie właściwym momencie( koniec wydechu). więc chyba moduł.


Na pewno nie moduł, tylko wyprzedzenie zapłonu. Regulujesz go podstawom iskrownika.

Wind_93 napisał(a):
Wystarczy wtedy dmuchnąć w świecę, i przez parę kopów jest znowu ok. A potem znowu trzeba dmuchnąć:/



Świeca jest lewa. A to, że na innych dzieje się to samo, to też wina świecy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: 15 km/h :/
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 8:47 pm 
Offline

Rejestracja: Pią Mar 21, 2008 8:35 pm
Posty: 2
Miejscowość: Włodawa
siemano mam problem, niewiem co siadlo czy modul czy cewka motor odpala za pierwszym ale chodzi na niskich obrotach jak sie da gazu to gasnie w czym siedzi wina?? ?? ?? ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 9:32 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Odkop! Zakładaj osobny temat jeżeli masz problem.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 23, 2008 7:54 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Cytuj:
1 Lipiec 2007,

zarobion.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Słaba iskra

Chartowiec

3

1962

Pią Sie 03, 2007 2:54 pm

przemo89_2006 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Słaba iskra

adaś

11

3328

Śro Maj 07, 2008 1:14 am

adaś Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Słaba iskra

Gucio12

10

5615

Sob Sie 18, 2007 7:16 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów słaba iskra w motorynce

kodak

4

2854

Nie Mar 27, 2011 5:47 pm

kodak Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Słaba iskra - Simson

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

alfa89

29

13154

Czw Lip 03, 2008 10:19 pm

koki92nr Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] oraz 35 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.060s | 25 Queries | GZIP : Off ]