Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Maj 21, 2024 10:01 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Simson] Simson nie pali ;/
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 1:15 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 15, 2008 12:53 pm
Posty: 7
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Witam. Mam simsona 12v platyniarz Enduro. Kiedyś tam padła mi cewka - wymieniłem simek jeździł ciągle. Lecz niedawno zaczeły się problemy. W pierwszy dzien problemów kilka razy miał muła(ja mu gaz a ten sie nie chce wkrecac na obroty), na nastepny dzień musiałem kopnąc kilka razy żeby zapalił, pozniej na nastepny dzien zapalał raz na 100 kopnieć, ale musiałem go trzymać na wysokich obrotach, zeszłem niżej niż polowa manetki = gasł. Potem byłem chory nie miałem jak go naprawić, dzisiaj w ogole juz nie pali 0o. Gaźnik przedmuchany, tłumik drozny(chyba, paliwo dochodzi, iskra jest, filtr przedmuchany sprezarka więc pewne że jest coś z zapłonem. Więc teraz moje pytanie co mogło paśc ? Kondensator czy któraś z cewek ? Acha jak kopie to tam nic nie iskrzy.


Ostatnio edytowany przez Marvil, Sob Mar 15, 2008 6:15 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 1:40 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Marvil napisał(a):
iskra jest
a zapłon się nie przestawił?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 2:06 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 15, 2008 12:53 pm
Posty: 7
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Nie jestem pewien ;/ Nie potrafie wyregulować zapłonu ;/.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 2:11 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
A no to inna sprawa :P
http://www.motoliteratura.xpx.pl/album2/pict0099.html
http://www.motoliteratura.xpx.pl/album2/pict0100.html
Tam na którymś zdjęciu masz pokazane jak kontrolować ustawienie zapłonu, czyli te nacięcia maja się pokrywać :) Jeżeli nie będą to masz opisane jak wyregulować :) Albo poszukaj na forum, na pewno było.

[ Dodano: 15 Marzec 2008, 14:13 ]
Ale jak mówisz, że miał muła przy dodaniu gazu to może jednak gaźnik. Może być czysty ale rozregulowany.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 5:47 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 15, 2008 12:53 pm
Posty: 7
Miejscowość: Stargard Szczeciński
OK. Ide rozebrać gaźnik i go wyregulować, tylko mam małe pytanie. Srubka od wolnych jest ze spreżynka, a ta iglice i srubka od mieszanki gdzie jest schowana?

// Poprostu jeszce nigdy nie musiałem regulować gaźnika/zapłonu bo simek jeździł bezawaryjne(Nielicząc wymiany cewki.) i nie wiem wszystkiego ;(.
EDIT:
Znalazłem tą srubke - ten otwor byl na czubku zaklejony jakimś gównem, nie przypuszczałem że tam głebiej może być srubka :P. Ide postaram sie wyregulować.

EDIT2:
Wyregulowałem, wkreciłem srubke mieszanki do konca wykreciłem 2,5 razy i nic. ;/ Tylko raz na pare kopnieć strzeli z tłumika ;/ Gdy wykreciłem swiece i kopnełem bez swiecy w głowicy przez cylidner dym wyleciał .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 6:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No to zapłon, albo go zalewa. Może też być tak, że świeca jest felerna.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 6:38 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 15, 2008 12:53 pm
Posty: 7
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Na dwoch swiecach sprawdzałem(w tym jedna zapasowa nowiutka NGK). Spróboje na pych zapalić jeszcze jak nie to wyreguluje zapłon.

Ale troche tej regulacji nie rozumiem. Zdejmuje magneto, potem ustawiam tłok w GMP(tzn ile ma pokazywać na szcelinomierzu), nastepnie przerwa na przerywaczu 0,4 cm, potem sprawdzam czy jest tlok nadal w GMP i czy przerywacz ma 0,4 a dalej nie wiem oco chodzi by ustawić stator według znaków na karterze. Simka mam 50 cmm, bez żadnych tuningów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 6:45 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Chodzi o to, żeby na 1,8mm przed GMP tłoka platynki zaczynały się rozwierać, a w GMP odległość pomiędzy nimi ma wynosić 0,4mm (oczywiście robi się to w odwrotnej kolejność, najpierw odległość między platynkami, potem wyprzedzenie :))


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 7:04 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 15, 2008 12:53 pm
Posty: 7
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Acha czyli platynki maja sie rozwierać gdy tłok bedzie o ~2 milimtery przed GMP, gdy juz tak bedzie mam ustawić przerwe i ustawić tłok w GMP i skrecić magneto tak?.
Acha i te GMP to ile dokładnie i te rozwarcie to tymi srubkami regulować ?? :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 7:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
Odwrotnie. Najpierw ustaw przerwę 0,4mm na platynkach.

GMP - to w skrócie górny martwy punkt tłoka czyli najwyższe jego położenie.
Chodzi o to że platynki powinny zacząć sie rozwierać dokładnie 1,8mm (dla 50ccm) przed najwyższym położeniem tłoka.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 7:20 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 15, 2008 12:53 pm
Posty: 7
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Acha już rozumiem.
Temat chwilowo wyczerpany, jutro wyreguluje simka i zdam relacji poprzez edycje postu. :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 10:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 07, 2007 10:48 pm
Posty: 331
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Pojazd: Ducati Dakarino 50, Romet pony M2
Ile masz przejechane KM ?? bo byćmoze Pierscienie na tłoku juz nie daja rady ... simek nawet na rozregulowanym powinien odpalać ale nie wkrecać sie na wysokie sam tak mialem w wsce ale to inna bajka a jak strzela z tłumika to mozliwe ze poszly pierscienie na Tłoku lub poprostu uszczelke Ci wydmuchało :) postaraj sie kompresje sprawdzić

_________________
http://www.bikepics.com/members/11malina11/
Off Road...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 9:40 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Według mnie to nie wina pierścieni 11Malina11, palił by i by dzwoniło albo świszczało śmiesznie ;)

Zapłon jak koledzy napsiali to podstawa u mnie był na dodatek jeszcze klin zerwany i simek taż miał muła jeździł szarpał i tylko na wysokich albo na wolnych chodził :)

Jak jest zaduża przerwa na platynach to lipka simson jest wrażliwy na przerwe ...

Zapłon na kreskach ustawiony tylko wtedy jeżeli magneto stojan kratery DDR inaczej lepiej sprawdzić dodatkowo czy jest 1.8 przed GMP :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 3:18 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 06, 2008 3:15 pm
Posty: 64
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Zipp Quantum
Olo, Cześć mam pytanie nie wiesz może czy w okolicy jaworzna ktoś naprawia Simsony s51. Potrezbuje naprawić skrzynię biegów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 3:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Manifacturs napisał(a):
Olo, Cześć mam pytanie nie wiesz może czy w okolicy jaworzna ktoś naprawia Simsony s51. Potrezbuje naprawić skrzynię biegów.
A co się stało ? :D :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [simson s51]nie pali

MateuszSTW

4

1795

Wto Mar 03, 2009 9:45 pm

mimik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson Pali bezpiecznik.

CharcikX

5

2506

Pon Kwi 07, 2008 6:13 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Slabo pali simson

tom12

3

1586

Pią Cze 04, 2010 10:41 am

tom12 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson pali nie jedzie

daniel2755

4

1960

Wto Sie 03, 2010 9:37 am

RKDom Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Simson] Bezpiecznik mi sie czesto pali

Glizda0077

7

2591

Pon Lip 30, 2007 10:53 am

konsii3 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.066s | 24 Queries | GZIP : Off ]