Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Brak mocy-wszystkie możliwe przyczyny
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/brak-mocy-wszystkie-mo-liwe-przyczyny-t11706-15.html
Strona 2 z 4

Autor:  pawlak73 [ Sob Maj 03, 2008 9:35 am ]
Temat postu: 

Jak chodzi o simmeringi to sa w porzadku. Wczoraj rozebrałem silnik tj. głowice i gaźnik. Wsadziłem lepsze pierścienie. Jak chodzi o cylinder to jest dobry, nie ma rys. Zakleiłem silikonem. Kondensator jest dobry, wymieniłem przerywacz, iskra jest. Zajrzałem do filtra powietrza, trochę był uszkodzony, zakleiłem go. Dałem nową cewke zapłonową. Tłumik jest dobry.
Dzisiaj go odpale i zobaczymy jak bedzie chodził. Dam znać co i jak.
I dzieki za pomoc!!! ;)
Pozdrawiam!!!

Autor:  RafalOgar [ Sob Maj 03, 2008 2:20 pm ]
Temat postu: 

a jak tam komprecha???? u mnie ogar tez mial malo mocy, zdejmuje glowice, patrze, a tam nie bylo uszczelki pod glowica :)

Autor:  pawlak73 [ Nie Maj 04, 2008 9:41 am ]
Temat postu: 

Wczoraj go odpaliłem i jak chodzi o moc to mu sie znacznie zwiekszyła <jupi> . Tylko że mam taki problem bo na 1 i 2 dobrze jedzie ale jak wrzuce na 3 bieg to tak jakby traci moc, można by powiedziec ze im wiekszy bieg tym mniej mocy. Wiecie może czym to jest spowodowane?
A i jeszcze jak chodzi o magneto to cięzko wam chodzi jak kopiecie czy tak lekko? Bo może magneto ociera o iskrownik i traci moc?
Dzięki!!!

Autor:  paweloko1232 [ Pon Maj 05, 2008 5:26 pm ]
Temat postu: 

weź tłumik przeczyść i będzie wszystko ok

Autor:  Lenar90 [ Pon Maj 05, 2008 11:08 pm ]
Temat postu: 

jaką uszczelkę pod głowice gdzie ona ma niby być?? między głowicą a resztą cylindra???

Autor:  BEBAK [ Wto Maj 06, 2008 5:49 am ]
Temat postu: 

Ja bym stawial na kompresje i sprawdzil uszczelki ;)

Autor:  pawlak73 [ Wto Maj 06, 2008 8:54 am ]
Temat postu: 

A zamiast uszczelek moża dać silikon? I zobacze co z tym tłumikiem. Dzis napisze jak coś.
Dzięki Wam za odpowiedzi. Należy sie <piwo> .
Pozdrawiam!!!

Autor:  BEBAK [ Wto Maj 06, 2008 1:43 pm ]
Temat postu: 

Silikon napewno nie zastapi uszczelki tak dokladnie jak ona ;) i musi miec odpornosc na odpowiednia temperature ;)

Autor:  pawlak73 [ Wto Maj 06, 2008 9:14 pm ]
Temat postu: 

No dzisiaj go odpaliłem i dość dobrze chodzi. Nie robiłem nic z tłumikiem a moc ma <jupi> .
Jest tylko taka sprawa bo jak mam ta gume od filtra co podchodzi do gaźnika to jak na jej jade to jest dobrze, ale jak ją ściągne to ma tak jakby wieksza moc, moze nie za wielka ale troche. Tylko jak jade na tej sciagnietej gumie to jak dam na full obroty to tak jakby gaśnie.
Wiecie co to moze byc? Cos z filtrem?
Dzięki!!!
Pozdrawiam!!!

Autor:  Lenar90 [ Wto Maj 06, 2008 10:20 pm ]
Temat postu: 

kurcze no nie łape o jaką wam uszczelkę chodzi? powinna być jakaś między głowicą a resztą cylindra ??? Czy nie powinna Bo u mnie też nie ma

Autor:  Kissiel00 [ Wto Maj 06, 2008 11:22 pm ]
Temat postu: 

pawlak73 napisał(a):
No dzisiaj go odpaliłem i dość dobrze chodzi. Nie robiłem nic z tłumikiem a moc ma <jupi> .
Jest tylko taka sprawa bo jak mam ta gume od filtra co podchodzi do gaźnika to jak na jej jade to jest dobrze, ale jak ją ściągne to ma tak jakby wieksza moc, moze nie za wielka ale troche. Tylko jak jade na tej sciagnietej gumie to jak dam na full obroty to tak jakby gaśnie.
Wiecie co to moze byc? Cos z filtrem?
Dzięki!!!
Pozdrawiam!!!


jak może być coś z filtrem skoro masz sciągniętom gume i "łyka" powietrze prosto z otoczenia...??..muli go bo dostawa za duzo powietrza..i dokładnie to samo będziesz miał na stożkowym a wiec na przyszłośc tak tlyko chciałem uprzedzić :P :D

Autor:  BEBAK [ Śro Maj 07, 2008 5:39 am ]
Temat postu: 

Lenar90 napisał(a):
kurcze no nie łape o jaką wam uszczelkę chodzi? powinna być jakaś między głowicą a resztą cylindra ??? Czy nie powinna Bo u mnie też nie ma


Miedzy cylindrem a glowica raczej powinna byc uszczelka ;)

Autor:  Driver [ Śro Maj 07, 2008 4:11 pm ]
Temat postu: 

W ogarze 200 są pierścienie uszczelniające, lecz mimo to jakaś uszczelka się sprzyda :)

Autor:  MVVS [ Śro Maj 07, 2008 4:12 pm ]
Temat postu: 

Driver96 napisał(a):
W ogarze 200 są pierścienie uszczelniające, lecz mimo to jakaś uszczelka się sprzyda :)
Jakie pierścienie uszczelniające? <wow>

Autor:  Lenar90 [ Śro Maj 07, 2008 6:37 pm ]
Temat postu: 

ja mam tylko ten rowek w cylindrze i górkę w głowicy co nachodzi na siebie to kurde założę jakąś papierową i będzie chyba lepiej chociaż wypolerowałem trochę nierówności na tym to mi się wydaje że powinno w miarę dobrze dolegac

Strona 2 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/