Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
"Pryska"z gaźnika przy dodawaniu gazu. https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/pryska-z-ga-nika-przy-dodawaniu-gazu-t11991.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | dyko [ Czw Maj 01, 2008 5:36 pm ] |
Temat postu: | "Pryska"z gaźnika przy dodawaniu gazu. |
Witam, mam taki problem: mój ogar chodzi ok, wszystko jak należy, ale od jakiegoś czasu przy dodaniu gazu, a już na maksymalnym gazie to w ogóle strasznie z dołu gaźnika (komory pływakowej) po prostu pryska paliwo. Nie tak, że jakoś kapie po kropelce tylko pryska prawie jak z prysznica . Regulowałem poziom paliwa, jak wezmę na najmniejszy (wygnę blaszkę w dół), że ledwo co paliwo dochodzi, to i tak pryska, a jak na jeszcze mniejszy, to już w ogóle wtedy paliwo nie dochodzi i nie da się zapalić. Zmienianie proporcji mieszanki (położenie iglicy) też nie pomaga, na każdym rowku tak samo . Co to może być? |
Autor: | Olo [ Czw Maj 01, 2008 5:37 pm ] |
Temat postu: | |
Chodzi ci o to miejsce wkręcenia iglicy pływaka? |
Autor: | dyko [ Czw Maj 01, 2008 5:39 pm ] |
Temat postu: | |
Chyba tak (nie jestem pewien, o czym mówisz). Poprostu z dna komory pływakowej. |
Autor: | Olo [ Czw Maj 01, 2008 5:41 pm ] |
Temat postu: | |
No to tam. Oryginalnie powinna tam być uszczelka ale jak jej nie ma to uszczelnij gwint taśmą teflonową lub silikonem, ewentualnie dorób taką uszczelkę z materiału nie przepuszczającego cieczy. |
Autor: | dyko [ Czw Maj 01, 2008 5:42 pm ] |
Temat postu: | |
Ale to tak pryska z dna, ale wylewa się górą (pomiędzy tą "pokrywką" komory, a jej ścianami) i potem scieka na dół (w strasznie szybkim tempie) i pryska na ziemie. w przewodzie paliwa to aż się takie bąble robią, bo tak szybko to paliwo przepływa przez niego. [ Dodano: 1 Maj 2008, 19:43 ] Tam mam uszczelkę, także to nie tego wina chyba. Może się pływak przy dodawaniu gazu od wibracji blokuje czy co... |
Autor: | Olo [ Czw Maj 01, 2008 5:46 pm ] |
Temat postu: | |
Tam też powinna być uszczelka A powiedz mi jak masz wygięty ogranicznik (przy miejscu przełożenia ośki blaszki jest ogranicznik)? Bo możesz mieć źle dogięty ten ogranicznik na blaszce i po opadnięciu poziomu paliwa klinuje się. [ Dodano: 1 Maj 2008, 18:48 ] W takim razie wylewa się z otworu pompki. Normalne przy zbyt dużej ilości paliwa w komorze. |
Autor: | dyko [ Czw Maj 01, 2008 5:49 pm ] |
Temat postu: | |
Chodzi Ci o tą część blaszki która jest po drugiej stronie tego gwoździa, na którym jest cała blaszka zamocowana? |
Autor: | Olo [ Czw Maj 01, 2008 5:53 pm ] |
Temat postu: | |
http://img373.imageshack.us/img373/5746/6671ze6.jpg chodzi mi o to. To jest ogranicznik, jak będzie źle dogięty to albo zaworek iglicowy będzie cały czas zamknięty, albo blaszka będzie się klinować o pływak i paliwo będzie cały czas wlewać się do komory (co zapewne dzieje się u Ciebie). |
Autor: | dyko [ Czw Maj 01, 2008 5:55 pm ] |
Temat postu: | |
Tzn to, co jest kółkiem zaznaczone, to z "tyłu" blaszki? |
Autor: | Olo [ Czw Maj 01, 2008 5:56 pm ] |
Temat postu: | |
No raczej, przecież o blaszce gadamy a nie o przepustnicy |
Autor: | dyko [ Czw Maj 01, 2008 5:57 pm ] |
Temat postu: | |
Ok, czyli jak mi się zawór klinuje, to w którą stronę mam to odgiąć? Bo nigdy na to nie zwracałem uwagi, więc możliwe, że to przez to. |
Autor: | Olo [ Czw Maj 01, 2008 5:58 pm ] |
Temat postu: | |
Nie zawór, tylko blaszka A jak masz ustawioną blaszkę, tym ogranicznikiem w dół? |
Autor: | dyko [ Czw Maj 01, 2008 6:01 pm ] |
Temat postu: | |
No w dół mam... |
Autor: | Olo [ Czw Maj 01, 2008 6:04 pm ] |
Temat postu: | |
No to im bardziej wygniesz na zewnątrz tym wyżej będzie blaszka (czyli będzie mniej opadać). Oczywiście musisz wziąć pod uwagę, że ten ogranicznik będzie się opierał o ścianki komory. |
Autor: | dyko [ Czw Maj 01, 2008 6:05 pm ] |
Temat postu: | |
Czyli żeby się nie lało, to muszę bardziej na zewnątrz odgiąć? |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |