Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Instalacja 12V https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/instalacja-12v-t1216-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | miki1002 [ Pią Lut 23, 2007 4:42 pm ] |
Temat postu: | |
To w końcu jak? Pyatłęm elektryka znajomego i potwierdza moja teorie,a te wyliczenia sa z danych ze strony Artizza wiec nie wiem, bo to tylko czytsta teoria. Ja sie za barzdo na elektryce nie znam i dlatego pytam. |
Autor: | kroczus [ Pią Lut 23, 2007 5:46 pm ] |
Temat postu: | |
ale ze mnie debil tak sie zastanawiałem czemu było źle a ja myśląc nad A pisałem o W i mi sie myliło .XawiD na moda elektryki tzn nie wiem o co chodziło w postach poprzednich nie chce mi sie wracać,ale połączenie szeregowo 2 cewek 6V15W daje 12V30W a połączenie równoległe 2 cewek 6V15W daje 6V30V bo chyba o to chodziło i nawet się zastanawiam nad połączeniem swoich cewek szeregowo,wtedy będzie można dawać żarówki 12V i nie będą przygasać (i jeszcze zlikwidujemy opór na kablach bo będzie mniejszy prąd) a w praktyce może się okazać że opór cewek wyniesie zbyt dużo i guzik z tego będzie |
Autor: | ojs [ Pią Sie 03, 2007 8:18 pm ] |
Temat postu: | |
Ja mam zrobioną instalację na 12V własnie poprzez zastosowanie cewek zapłonowych zamiast świetlnych.. do tego mostki graetza 6V 10A połączone szeregowo i mam ładowanie 12V.. I tu nasuwa się moje pytanie... jak chronić akumulator przed przeładowaniem ? |
Autor: | Olo [ Pią Sie 03, 2007 10:15 pm ] |
Temat postu: | |
Najlepiej regulator napięcia, ja zastosowałem ELBĘ tak samo jak Breżniew u siebie, a ile aku będzie pozzrebował W tyle weźmie, oczywiście nie więcej jak może wytworzyć cewka. |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |