Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 2:11 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wymiana uszeczelek w Jawie Mustang
PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 5:20 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 09, 2008 5:11 pm
Posty: 51
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Jawa 50 !
Witam,
po prostu nie wiem jak wymienić uszczelki w silniku w Jawie Mustang .uszczelki na silniku może ktoś kto się na tym zna napisać tak zrozumiale i może z jakimiś zdjęciami (jak się będzie chciało a jak nie to nie trzeba) jak to zrobić. Muszę wymienić bo ostatnio uszczelki w niej wymieniał mój tata jak nią jeździł no i już cieknie . Kupiłem w sklepie takie coś. Z góry dziękuję za pomoc


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 5:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
A więc tak.. Jeśli chcesz wymienić wszystkie uszczelki to musisz rozłożyć silnik ;) A uszczelki znajdują się po między karterami (połówki silnika) Pod pokrywą od zapłonu, sprzęgła i jeszcze jedna znajduje się pod cylindrem. Może nie jest to takie jasne jak se to wyobrażałeś ale czegoś łatwiejszego od wymiany uszczelek nie widziałem ;)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 9:24 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
dobrze jest dać jeszcze do tego silikon :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 11:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
arkantos1918 napisał(a):
dobrze jest dać jeszcze do tego silikon :)
jak sie nie ma silnika skopanego młotkiem to nie trzeba silikonu :P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 2:08 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Dokladnie ;) Z silikonem bedzie nie ladnie wygladac jak go wypcha, ale wrocmy do uszczelek ;) przewaznie uszczelki znajduja sie na laczeniu, stykach, pomiedzy kraterami ;)
wiec nic tylko nalóz i skrec :P

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 7:22 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 09, 2008 5:11 pm
Posty: 51
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Jawa 50 !
To dzięki może dam sobie radę . Będę pierwszy raz robił coś przy motorze . A jeszcze jedno bo potem planuję sprzedać tą jawkę ile za taką można wołać jest z 77 roku ma przejechanie prawie 120000 km no i by była w pełni sprawna , wszystkie części oryginalne i trochę podrapana a lakier oryginalny . Następna sprawa to to ,że motorek został wyrejestrowany i mam ten papier to zeby zarejestrować z powrotem to dużo będzie zachodu i ile to może kosztować. Sorry że tyle pytań w jednym ale zeby za jednym razem :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 8:18 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Jezli jest rzeczywiscie w bdb stanie i dalo by sie zarejestrowac to sadze z 200 mozna zawolac nie raz widzialem nie takie i w wiekszych cenach ;)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 8:28 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Kwi 29, 2008 6:52 pm
Posty: 76
Miejscowość: Zeszuf
Pojazd: Simson s51
kazik3193 napisał(a):
A więc tak.. Jeśli chcesz wymienić wszystkie uszczelki to musisz rozłożyć silnik ;) A uszczelki znajdują się po między karterami (połówki silnika) Pod pokrywą od zapłonu, sprzęgła i jeszcze jedna znajduje się pod cylindrem. Może nie jest to takie jasne jak se to wyobrażałeś ale czegoś łatwiejszego od wymiany uszczelek nie widziałem ;)
a pod glowicą niema...?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 8:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
jest :) aluminiowa, okrągła :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 8:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
W jawce mustang oryginalnie nie było uszczelki pod głowicą


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 8:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
przem578, chyba ciebie głowa boli... to że je ludzie wyrzucają bo chodzi i bez, nie znaczy że jej nie było :) była i to jak najbardziej... można takową nawet kupić :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 8:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Uszczelki nie było, a to, że można kupić to przez to, że niektórzy nie potrafią dokręcić głowicy i im sie krzywi


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 9:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
no ale takie były dawane w oryginale... lecz ty o tym nie wiesz i wprowadzasz ludzi w błąd... BYŁY ONE W ORYGINALE.... wiem bo sam je miałem w ogarze (nie był zdejmowany cylek od nowości, kumpel ma mustanga 76' i też to miał jak mu robiliśmy szlifa (z opowiadań jego dziadka wychodzi na to że nigdy nie zdejmował głowicy w niej)... nam też kilka takich przypadków, więc nie wciskaj mi takiego kitu że ich nie było


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 9:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Na tym czeskim schemacie nie ma uszczelki http://www.motodilyeshop.cz/data/530/z_2609_v.jpg
To nie wiem jak to możliwe, że oryginalnie były montowane...
Może i takie uszczelki były ale nie we wszystkich sprzętach, bo ja choćby rozbierałem jawkę która nigdy nie miała zdejmowanej głowicy i uszczelki jakoś nie było. Tak czy siak uszczelka pod głowice nie jest konieczna ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 9:08 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
przem578, na schematach jest dużo niejasności, np tłoki dwu i trzy pierścieniowe ;) Ja rozebrałem silnik 223 który kupiłem na części i uszczelka była.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Luz w jawie 350

unreal159

1

869

Pią Lip 30, 2010 7:26 pm

reso Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. problem z odpaleniem w jawie 20

Dyjak

5

1708

Pon Sie 04, 2008 12:50 pm

Dyjak Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z gaźnikiem w jawie 350...

Betonman

2

1046

Pon Kwi 04, 2011 8:35 pm

Betonman Zobacz ostatni post

Brak nowych postów pomocy!!!! silnik wsk 125 w jawie 50

Artek18b

1

1059

Śro Sie 04, 2010 9:12 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czarna świeca w jawie...

Dżul125

6

2257

Nie Mar 13, 2011 11:28 am

Dżul125 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 32 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 22 Queries | GZIP : Off ]