Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Problem z silnikiem komara!!!
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/problem-z-silnikiem-komara-t13635.html
Strona 1 z 2

Autor:  Atomix [ Nie Cze 22, 2008 2:58 pm ]
Temat postu:  Problem z silnikiem komara!!!

Witam wszystkich, od kilku lat mam komara kadeta. Jezdziłem nim jak glupi jeszcze za mlodu wszystko grało były tylko male problemy ze świecą pryszcz. Ale kiedyś zatarłem silnik i poszedł do mechanika zrobione nowe szlify i i jeszcze cos tam wymieniane. I od przyjazdu od mechanika byly zawsze jakeis problemy, na pcozątku jezdzil ladnie a teraz traci moc. Odpala i jade moze jakies 1 km i 2 bieg (skrzynia 2 biegowa) zaczyna słabnąć, tata mówi ze to coś z kompresja ja sie na tym nie znam pomocy!!!! Co mam zrobic??

Pozdrawiam Atomix

Autor:  przem578 [ Nie Cze 22, 2008 3:01 pm ]
Temat postu: 

jeśli był cylinder szlifowany to zapewne był zakładany tez nowy tłok, a jak wiadomo nowe tłoki lubią puchnąć więc to moze być przyczyna słabnięcia po nagrzaniu.

Autor:  Atomix [ Nie Cze 22, 2008 3:04 pm ]
Temat postu: 

więc co mam zrobić kupić nowy??? Czy są jakeiś domowe sposoby na to ???

Pozdrawiam Atomix

Autor:  przem578 [ Nie Cze 22, 2008 3:05 pm ]
Temat postu: 

To jest normalny objaw przy słabej jakości tłokach więc jeśli to jest tego wina to wypadałoby go dotrzeć.

Autor:  Atomix [ Nie Cze 22, 2008 3:10 pm ]
Temat postu: 

kilka dni temu rozkręcałem cał silnik czyściłem gażnik i widziałem na tłoku jakeiś bombelki, probowałem je zdrapać palcem nie dało się. Byl nie wielkie, ale jak na laika mnei zainteresowały...:P Jestem ciemny prosze o szczególy, jak dotrzeć ten tłok Dopiero co zaczyna msie wkrecać w mechanike i szukam własnei pomocy tu:P

Autor:  przem578 [ Nie Cze 22, 2008 3:17 pm ]
Temat postu: 

Hmm bąbelki? Coś dziwnego.
A jeśli był robiony szlif i jest rzeczywiście nowy tłok to musisz go docierać jakieś 500km, nie należy wtedy przegrzewać silnika i dawać ostro w palnik tylko jeździć spokojnie na dobrym oleju lanym w stosunku 1:30.

Autor:  Maka_91 [ Nie Cze 22, 2008 3:25 pm ]
Temat postu: 

Ludzie to jest forum o OGARZE 200 a nie o kadecie. Gdzie tu są moderatorzy????????????????

Autor:  Atomix [ Nie Cze 22, 2008 3:26 pm ]
Temat postu: 

Okej rozumie, czy jeszcze coś może byc przyczyną słabnięcia, bo ewidentnie jak sie zagrzeje traci moc więc to co mowisz jest całkiem prawdopodobne..:P A taka prawda że jak miał być docierany to ja ekspaltowałem go na maxa bo byłem młody i głupi i boje się żeby nie byłó to cos poważniejszego. Ale szlify patrzylem na cylindrze wyglądały dobrze.

Autor:  Maka_91 [ Nie Cze 22, 2008 3:30 pm ]
Temat postu: 

Atomix napisał(a):
Okej rozumie
Nie jestem moderatorem ale jak rozumiesz to po holere piszesz dalej. To forum o ogarze a nie kadecie.

Autor:  pawelak23 [ Pon Cze 23, 2008 1:45 pm ]
Temat postu: 

przem578 napisał(a):
na dobrym oleju lanym w stosunku 1:30.

Tyle sie leje chyba po dotarciu, a w czasie docierania leje się więcej.
Nie mylę sie ?

Autor:  Driver [ Pon Cze 23, 2008 3:22 pm ]
Temat postu: 

Gdzie podziali się modzi?!?!?! Oni tu robią kategorie "Kosz" zarobion

Atomix, na tym tłoku bąbelki czyli... Jakieś wypukłe, czy takie ciemne plamki? Może fotka tłoka?

Autor:  romek_s51 [ Pon Cze 23, 2008 3:34 pm ]
Temat postu: 

Driver i maaaka. Nic sie nie stanie jak temat pare dni poczeka zanim wyląduje do kosza.

A to że nie jest o kadecie... to popatrz w jakiej kategorii forum jest ten temat i potem sie odzywaj.

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Cze 23, 2008 3:35 pm ]
Temat postu: 

Zaczynam wykład :
Cytuj:
Forum motorowerowe i motocyklowe Strona Główna

Dalej ...
Cytuj:
Inne motorowery i motocykle

maaaka17, Ślepy jesteś czy co ?. Forum o Ogarze owszem ale nie w tym dziale, więc zastanów się co piszesz. Koniec OT.
Driver96, <piwo> za spostrzeżenie.

Autor:  przem578 [ Pon Cze 23, 2008 4:18 pm ]
Temat postu: 

pawelak23 napisał(a):
yle sie leje chyba po dotarciu, a w czasie docierania leje się więcej.
Nie mylę sie ?

Właśnie dobrze, że zauważyłeś <piwo> Miałem napisać 1:25

Autor:  Atomix [ Wto Cze 24, 2008 10:03 pm ]
Temat postu: 

Na głowce tłoka, i wyglada na wypukłe..:P I jka włącze światła to zaczyna przerywac i po chwili gaśnie...:( Może to cos z kompresja???

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/