Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Nie chce osiągnąć max. obrotów
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/nie-chce-osi-gn-max-obrotow-t13702.html
Strona 1 z 3

Autor:  pawelak23 [ Wto Cze 24, 2008 10:00 am ]
Temat postu:  Nie chce osiągnąć max. obrotów

Mój kadet z silnikiem S38 nie chce osiągnąć maksymalnych obrotów
Gdy mam około ¾ gazu zaczyna sie dławić, chociaż mam dobrze wyregulowany gaźnik i zapłon. Mam też kolanko wyczyszczone z nagaru i gaźnik wyczyszczony.
Co może być tego przyczyną ?

Autor:  spider15 [ Wto Cze 24, 2008 10:03 am ]
Temat postu: 

sprwadz swiece, regulacja gaznika.

Autor:  pawelak23 [ Wto Cze 24, 2008 10:07 am ]
Temat postu: 

Wyregulowany gaźnik mam, pozostaje swieca.]
Zapomniałem czegoś dopisać:
Na luzie moge wcisnąć max. gazu i sie nie dławi ale jak jest już na biegu
(już jedzie) to dławi :/

Autor:  Constantine [ Wto Cze 24, 2008 6:38 pm ]
Temat postu: 

sprawdź czy filtr powietrza nie jest zapchany jak jest to go w benzynie wypłucz i przedmuchaj

Autor:  pawelak23 [ Wto Cze 24, 2008 8:22 pm ]
Temat postu: 

Jest czysty...
Opiszę sprawę trochę dokładniej:
Na luzie mogę wcisnąć gaz do oporu i nic nie dławi
Na jedynce też nie dławi
Dopiero na 2 po dłuższej szybszej jeździe zaczyna dławić
Bo jak zaraz wrzucisz dwójkę to nie dławi dopiero po dłuższej jeździe

Autor:  Driver [ Wto Cze 24, 2008 8:35 pm ]
Temat postu: 

Podegnij blaszkę pompki pływaka w dół lekko.
Załóż filtr paliwa.
Przeczyśc kranik/wymien na nowy
i ten zaworek w pokrywce pływaka przedmuchaj kompresorem lub ustami :)
Miałem to samo w moim. Wszystko to zrób.

A dlaczego to wszystko? Na ukł. paliwowy nie nadąża dostarczać paliwa do komory pływakowej.

Autor:  Martinus [ Wto Cze 24, 2008 8:43 pm ]
Temat postu: 

Driver96 napisał(a):
Podegnij blaszkę pompki pływaka w dół lekko.


Takie rzeczy to tylko w gaźniku Jawki. Wiem że tobie "to pomogło" jednak to nic nie daje.



Ja bym jeszcze raz wyregulował gaźnik, bo widocznie dostaje za mało paliwa.

Autor:  SzymonK [ Śro Cze 25, 2008 11:40 am ]
Temat postu: 

Wczoraj miałem ten sam problem. Tak jak kolega Driver96 polecam przeczyścić kranik, wężyk i porządnie przedmuchać ten zaworek. W moim przypadku pomogło.

Autor:  BEBAK [ Śro Cze 25, 2008 12:09 pm ]
Temat postu: 

sprawdz kondensator ;)

Autor:  pawelak23 [ Śro Cze 25, 2008 12:38 pm ]
Temat postu: 

BEBAK napisał(a):
sprawdz kondensator ;)

Jak ?

Autor:  kamil_ziomek [ Śro Cze 25, 2008 4:11 pm ]
Temat postu: 

multimetrem który ma funkcje pomiary pojemności kondensatorów ale wątpie żę bedziesz miał taki. Może podpiąć pod niego baterie 9V a następnie podłączyć diode i zobaczyć czy błyśnie. Nie wiem czy to dobry pomysł.

Autor:  Driver [ Śro Cze 25, 2008 4:40 pm ]
Temat postu: 

MarcinO, Polak potrafi <lol> Można to zrobić, ja nikomu nie narzucam. Lecz Marcin, nie odradzaj nic :)

Autor:  pawelak23 [ Śro Cze 25, 2008 4:44 pm ]
Temat postu: 

Driver96 napisał(a):
Podegnij blaszkę pompki pływaka w dół lekko.
Załóż filtr paliwa.
Przeczyśc kranik/wymien na nowy
i ten zaworek w pokrywce pływaka przedmuchaj kompresorem lub ustami :)

Nie pomogło ;(

Autor:  Driver [ Śro Cze 25, 2008 4:48 pm ]
Temat postu: 

pawelak23 napisał(a):
Nie pomogło
To bardzo dziwne... Zrób taki test. Jedź, rozpędź się na biegu 2 i jak zacznie mulic, to szybko zatrzymaj sie i zobacz, czy paliwo jest w wężyku. Jeżeli nie, to prawdopodobnie ta korkowa uszczelka w kraniku jest do wymiany, lub trzeba powiększyć w niej otwory lekko.

Stan uszczelki pod głowicą sprawdź też jak nie pomoże.

Autor:  pawelak23 [ Śro Cze 25, 2008 4:53 pm ]
Temat postu: 

Uszczelka po głowicą jest nowa, samoróbka z puszki od piwa.
Niestety mam wężyk nie przeźroczysty i nie widać czy jest w nim paliwo czy też nie :/

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/