Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Dzwoni https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/dzwoni-t1568-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | bosek3 [ Śro Cze 14, 2006 6:32 pm ] |
Temat postu: | |
To miałeś dobry tłok teraz będziesz miał gówn.. . Bo tłok 2 pierścieniowy jest lepszy od 3. |
Autor: | Artizzz [ Śro Cze 14, 2006 9:06 pm ] |
Temat postu: | |
bosek sory że pytam, ale możesz wyjaśnić dlaczego ? |
Autor: | pioro88 [ Pią Cze 16, 2006 2:00 pm ] |
Temat postu: | |
Własnie dlaczego ?? ?? ?? ?? |
Autor: | Artizzz [ Pią Cze 16, 2006 8:46 pm ] |
Temat postu: | |
w którymś poście znalazłem że tłok na 3 pierścienie powoduje większe tarcie (znaczy się dodatkowy pierścień je powoduje), ale przecież uszczelnienie jest lepsze!! to jak o w końcu kurde jest bo jedni piszą że jawki czeskie miłały 2 pierścienie, inni że 3... |
Autor: | BEBAK [ Pią Lis 23, 2007 2:14 pm ] |
Temat postu: | |
Ja jak kupilem ogara to koles dal mi 2 uzywane tloki i byly one na 3 pierscienie, tak wiec sadze ze w silniku tez bedzie na 3 pierscionki |
Autor: | Konrad [ Pią Lis 23, 2007 2:19 pm ] |
Temat postu: | |
Archeologia |
Autor: | Michal_c [ Pią Lis 23, 2007 4:22 pm ] |
Temat postu: | |
Artizzz napisał(a): to jak o w końcu kurde jest bo jedni piszą że jawki czeskie miłały 2 pierścienie, inni że 3... Ojciec rozbierał w latach 80'tych czeska jawke i były 3p, sam nawet miał nowy czeski zestaw i były 3p
Wszystko w dawnych latach... czasy PRL U mnie w ogarze zablokowanym był tłok 2p, czyli wszystko pasuje |
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lis 23, 2007 4:45 pm ] |
Temat postu: | |
Michal_c, BEBAK, Następnym razem za taki odkop będzie po warnie. |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |