Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Dzwoni
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/dzwoni-t1568-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  bosek3 [ Śro Cze 14, 2006 6:32 pm ]
Temat postu: 

To miałeś dobry tłok teraz będziesz miał gówn.. . Bo tłok 2 pierścieniowy jest lepszy od 3.

Autor:  Artizzz [ Śro Cze 14, 2006 9:06 pm ]
Temat postu: 

bosek sory że pytam, ale możesz wyjaśnić dlaczego ?

Autor:  pioro88 [ Pią Cze 16, 2006 2:00 pm ]
Temat postu: 

Własnie dlaczego ?? :D :D ?? ?? ??

Autor:  Artizzz [ Pią Cze 16, 2006 8:46 pm ]
Temat postu: 

w którymś poście znalazłem że tłok na 3 pierścienie powoduje większe tarcie (znaczy się dodatkowy pierścień je powoduje), ale przecież uszczelnienie jest lepsze!! to jak o w końcu kurde jest bo jedni piszą że jawki czeskie miłały 2 pierścienie, inni że 3...

Autor:  BEBAK [ Pią Lis 23, 2007 2:14 pm ]
Temat postu: 

Ja jak kupilem ogara to koles dal mi 2 uzywane tloki i byly one na 3 pierscienie, tak wiec sadze ze w silniku tez bedzie na 3 pierscionki :)

Autor:  Konrad [ Pią Lis 23, 2007 2:19 pm ]
Temat postu: 

Archeologia :P

Autor:  Michal_c [ Pią Lis 23, 2007 4:22 pm ]
Temat postu: 

Artizzz napisał(a):
to jak o w końcu kurde jest bo jedni piszą że jawki czeskie miłały 2 pierścienie, inni że 3...
Ojciec rozbierał w latach 80'tych czeska jawke i były 3p, sam nawet miał nowy czeski zestaw i były 3p

Wszystko w dawnych latach... czasy PRL

U mnie w ogarze zablokowanym był tłok 2p, czyli wszystko pasuje <Czytaj>

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lis 23, 2007 4:45 pm ]
Temat postu: 

Michal_c, BEBAK, Następnym razem za taki odkop będzie po warnie.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/