Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Elektroniczny moduł zapłonowy https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/elektroniczny-modu-zap-onowy-t16.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KrzysieK [ Śro Maj 11, 2005 3:36 pm ] |
Temat postu: | Elektroniczny moduł zapłonowy |
Witam Czy ktoś mysłał nad przerobieniem na zapłon elektroniczny w ogarze?? Pzdr KrzysieK |
Autor: | irosz123 [ Śro Maj 11, 2005 3:55 pm ] |
Temat postu: | |
witam da sie wogule to jakoś zobić |
Autor: | marcinpc [ Śro Maj 11, 2005 4:54 pm ] |
Temat postu: | |
Można zrobic taki zapłon. Potrzebny bedzie akumulator podłączony do przerywacza, a z niego kabelki na cewke (to teoria wymyslona na poczekaniu, znajde tylko jakis dokładnijszy opis i go tu wrzuce) |
Autor: | KrzysieK [ Śro Maj 11, 2005 5:09 pm ] |
Temat postu: | Zapłon |
Pytałem się czy ktoś ma... Bo ja w ostatnich dniach zrobiłem na transoptorze.. bez przerywacza i aku na 12V narazie w fazie testow ale chodzi pieknie.. |
Autor: | irosz123 [ Śro Maj 11, 2005 5:42 pm ] |
Temat postu: | |
napisz jak to wymodziłeś to ja sie z tym teżpobawie pozdrowionka |
Autor: | KrzysieK [ Śro Maj 11, 2005 6:39 pm ] |
Temat postu: | Zapłon |
No sie wkurzyłem na przerywacz... ciągle się cos psuło więc się wziałem do roboty i wyszło a mianowicie: Przerywacz jest na transoptorze szczelinowym przerywanym koleczkiem z wystepkiem... ( z filtra powietrza) ważne aby dziura była na środku. Układ zapłonowy zrobiłem samodzielnie i teraz śmiga... Zdjatka dolaczam No i podawajcie pomysły co by mozna jeszcze zrobic od strony elektronicznej... Aha odnośnie akumulatora to jeszcze nie dostałem żelowego.. ma być 9aH / 12V mieści się w skrzynkę narazie jezdze na takim Spakowałem rar'em żeby mozna bylo latwiej sciagac...http://www.lubartow.int.pl/~krzysi0/ogar/ogar.rar |
Autor: | marcinpc [ Śro Maj 11, 2005 7:04 pm ] |
Temat postu: | |
Akumulator zelowy ? Można taki dawać do motra ? Suchych nie wolno dawać i jestem tego pewien na 100 %, bo łatwo ulegaja uszkodzeniu pod wpływem wstrząsów i wibracji. Co do żelowego - ja mam zwykły, na elektrolit |
Autor: | KrzysieK [ Śro Maj 11, 2005 7:07 pm ] |
Temat postu: | |
no a ja slyszlem że one niczym się nie różnią oprocz tym że zamiast kwasu jest żel.. a jak zwykły pasuje do skrzynki?? jaka pojemność i na 12 v?? bo z 50aH to troche ciężko się jeździ ;-] szczegolnie na zakrętach mozna niezle wypasc z toru |
Autor: | marcinpc [ Śro Maj 11, 2005 7:13 pm ] |
Temat postu: | |
ja mam akuś 6V 6aH i pasuje idealnie do schowka, ale po co ci 12V ? |
Autor: | KrzysieK [ Śro Maj 11, 2005 7:15 pm ] |
Temat postu: | |
Bo założyłem że większość urządzeń działa na 12V np. Obrotomierz czy to analogowy czy cyfrowy 12V ładnie sie zachowuje obrotomierz z fiata dużego aa i mam jeszce taka duża trąbkę na 12V :lol: |
Autor: | marcinpc [ Śro Maj 11, 2005 7:32 pm ] |
Temat postu: | |
trąbkę ? spoko... no ale przecież w ogarze całe instalacja jest 6-voltowa i tak samo cewka - jak zrobisz wtedy bateryjny zaplon ? |
Autor: | KrzysieK [ Śro Maj 11, 2005 7:42 pm ] |
Temat postu: | |
No bateryjny już jest ;-] Instalacji narazie nic nie ma ;-] Cewka jest fabryczna na 8V a dalem 12V i jest mocniejsza iskra... a żarówki bezproblemu można dać 12V i się palić nie będą... Przód będzie można dostać 12V 2-u włóknowa.. a z tyłu też.. nawet ładowanie mi dobrze wyszło... i aku sie nie rozładowywuje. |
Autor: | ERNESTO [ Pią Maj 13, 2005 1:56 pm ] |
Temat postu: | |
UWAZAJCIE ZEBY STAREJ ELEKTRYKI NIE POPALIC JAK ZROBICIE NA 12 V BO KABLE MOGą SIE PPOJARAC JAK U MNIE LEPIEJ 6V |
Autor: | ERNESTO [ Pią Maj 13, 2005 7:06 pm ] |
Temat postu: | |
NO WLASNIE SWARCIE A ZWARCIE TO NIC INNEGO JAK PRZEKRĂĆĂ Â CENIE STACYJKI NA POZYCJE GASNIĂĆĂ Â CIE A WTEDY JEST ZWARCIE I NIECH KTOS TAK ZOSTAWI NA 5 MIN I NIE MA INSTALACJI :p |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |