Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/t-ok-nie-dochodzi-do-ko-ca-t17311-30.html |
Strona 3 z 3 |
Autor: | ślonzok [ Czw Sty 29, 2009 3:55 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca |
Wylot jest sporo większy zrobię dzisiaj fotki. |
Autor: | adriandlugi [ Nie Lut 01, 2009 5:15 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca |
adaś napisał(a): adriandlugi napisał(a): ale chart jest jakiś słaby mam gaźnik simsona o większym przelocie a on tylko ciągnie te 60 i dłuugo trzeba się bujać, A to nie zależy tylko od wielkości gaźnika... Boże czytasz i nie grzmisz Czemu większość myśli że jak założy większy gaźnik to zrobi rakiete. A widziałeś jakie są płuki w simsonie a jakie w charcie? Jakiej wielkości są okna płuczące w simsonie a w charcie? Jakiej wielkości jest okno ssące w simsonie a jakie w charcie? To wszystko składa się na moc silnika i jego charakterystykę pracy. dziś patrzyłem na obydwie oryginalne tuleje, kanały płuczące na szerokosc są takie same wysokosc w simsonie jest o 1mm większa, tylko tyle że w simsonowskiej tulei jest dużo szerszy kanał dolotowy o 6mm, kanał wydechowy w simsonie jest na szerokość taki sam jak w charcie ale za to jest niższy o 2mm, wiec w sumie cylindry się zbytnio nie różnią widocznie w simsonie na moc przełożyło się sprężanie i gaźnik jak i jego dolot |
Autor: | adaś [ Nie Lut 01, 2009 5:44 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca |
adriandlugi Przeczytaj jeszcze raz swoją wypowiedź... chyba Ci sie pomyliły kanały z oknami. A kanały płuczące są dużo większe w simsonie. |
Autor: | adriandlugi [ Nie Lut 01, 2009 6:46 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca |
no raczej mówiłem o oknach ale to od nich też zależy jaka będzie przepustowość mieszanki |
Strona 3 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |