Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Nie pali z kopa po wyregulowaniu zapłonu
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/nie-pali-z-kopa-po-wyregulowaniu-zap-onu-t1768.html
Strona 1 z 2

Autor:  romet-ogar-200 [ Sob Cze 17, 2006 2:51 pm ]
Temat postu:  Nie pali z kopa po wyregulowaniu zapłonu

Mój Romet Ogar 200 nie pali z kopa po wyregulowaniu zapłonu kupnie nowej świecy (w grudniu , ale bardzo mało jezdziłem) Pomocy

Autor:  Artizzz [ Sob Cze 17, 2006 8:11 pm ]
Temat postu: 

nie tylko regulacja zapłonu wpływa na palenie od kopa, ważne jest też odpowiednie przelanie silnika przed zapaleniem!! a od tego to już odpowiedzialny jest gaźnik i poziom paliwa w nim oraz to jak i czy w ogóle przelewasz go...

Autor:  romet-ogar-200 [ Sob Cze 17, 2006 8:42 pm ]
Temat postu: 

Przelewam go tak ze mi z plywaka prawie ciurkiem kapie . Może pomoże regulacja gaźnika , może mi ktoś by powiedzal jk wyregulowac gaznik ?

Autor:  soviet union [ Wto Cze 20, 2006 12:29 pm ]
Temat postu: 

Możesz mieć za mało siły żeby go zapalić od "kopa" <hahaha>

Autor:  bosek3 [ Wto Lip 11, 2006 8:00 am ]
Temat postu: 

Jak Ci nie pali od kopa, to nie masz problemu ogary tak mają.i nie wieże że można wyregulować żeby zawsze palił od kopa i to nie ważne czy ciepły czy zimnym.Przykład kolega ma bateryjny do tego ten modół, iskra wielka.I co nie pali od kopa, na różnych gaźnikach(całych innych)jest albo że ładnie pali na zimnym albo na ciepłym, albo prawie wogóle.Testowane 3 gaźniki zwykłe jikov jeden oryginalny i 2 agmotowskie, 1 od cezety.Oryginalny odpala w miare za 1-4 kopa.Agmotowskie jak chce chodzi dobrze jak nie chce to nawet wogóle.Od cezety nie pali prawie wogóle tylko na pych ale jak już odpali to na przyśpieche bierze nie jeden skuter(na prędkość też), w jedną osobę biegi zmienia się jak w ścigu:D.Naprawde polecam ten gaźnik, trzeba zrobić tylko taką przejściówkę np. z aluminium i rozpiłować kolanko do tego wymiaru.

Autor:  matemarek [ Wto Lip 11, 2006 8:27 am ]
Temat postu: 

Mój jak jest zimny to pali z trzeciego, a jak ciepły to z 1/3(jednej trzeciej) kopa(można ręką).

Moja rada na odpalanie z kopa:
-ustaw na igielnicy odpowiednią mieszankę paliwowo powietrzną,
-ustaw porządnie zapłon(na wyczucie-od 1,5-2mm przed gmp)
-wymień tą dyszę(na zdjęciu),
-wyczyść dokładnie cały magnet(wyjmij go),
-jeśli cewka pod bakiem jest dosyć stara to ją wymień,

Umnie dało bardzo dobre efekty, tylko należy pamiętać, że po każdej modyfikacji(np.czyszczenie tłumika lub kanałów cylindra) trzeba na nowo ustawić zapłon.

pozdro

Autor:  modo [ Wto Lip 11, 2006 8:56 am ]
Temat postu: 

sprawdź czy nie masz zapchanego tłumika .Mi też nie chciał zapalać a wydawało się że tłumik jest ok ale jak go rozkręciłem to okazało sie że był strasznie zapchany. Po wyczyszczeniu Ogar chodzi jak rakieta.Ma moc i odpala dosłownie od jednego kopa

Autor:  bosek3 [ Wto Lip 11, 2006 5:12 pm ]
Temat postu: 

zapłon jest ustawiony idealnie(nie na czuja), gaźnik od jawy 350 nie ma takiej dyszy, silnik cały jest nowy(oprócz karterów i dekli).cewki też testowaliśmy.A iglice to się ustawia do motoru a nie na środek.tłumik jest nówka sztuka jak zresztą prawie cały motor.

Autor:  Młody [ Wto Lip 11, 2006 5:59 pm ]
Temat postu: 

a mam pytanie takie male, czy ewentualny brak dyszy (tej najdluzszej w gazniku Jikov), moze tez byc przyczyna nie palenia z kopa ? jestem nowicjuszem, wiec wybaczcie jezeli to pytanie jest glupie :P :)

Autor:  bosek3 [ Wto Lip 11, 2006 8:34 pm ]
Temat postu: 

A to działa wogóle?? bo nie ma prawa działać. Musisz mieć tą dysze.

Autor:  matemarek [ Wto Lip 11, 2006 8:58 pm ]
Temat postu: 

bosek3 niemiałem na myśli twojego pojazdu tylko rometa-ogara-200
Z tym na czuja to chodziło o odpowiednie ustawienie zapłonu od 1,5-2,0 przed GMP.[/b]

Autor:  Młody [ Wto Lip 11, 2006 11:14 pm ]
Temat postu: 

Nom dziala, wszytsko ladnie, tylko na wolnych obrotach gasnie, no i nie pali z kopa (znaczy po przejazdzce zapalił mi po kilku kopnieciach :) ) a no i jak sie nie zakreci kranika i przechyli go na lewy bok lekko to wacha leci jak szalona, tylko nie wiem czy to wylewanie sie benzyny ma jakis zwiazek z dysza ;] :P

Autor:  modo [ Śro Lip 12, 2006 9:07 am ]
Temat postu: 

Otwory na dysze w gaźniku są poto aby te dysze tam wkręcić !

Autor:  Grzesiekkk [ Śro Lip 12, 2006 11:06 am ]
Temat postu: 

w ktory rowek wsadzic spinke jezeli mamy iglice 4 rowkowa? :| sa 3 rowkowe iglice do Jawki?

Autor:  bosek3 [ Śro Lip 12, 2006 4:14 pm ]
Temat postu: 

spinke ustawia się jak chcesz żeby jak najmniej chlał i najlepiej chodził.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/