Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

zaplon bateryjny
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/zaplon-bateryjny-t209-15.html
Strona 2 z 5

Autor:  marcinpc [ Pią Sie 12, 2005 12:27 pm ]
Temat postu: 

wyczysciłem dziś przewód wysokiego napiecia i dalej nic nie skutkowało... przypomniało mi się że jak sklepałem elektrody na świecy, to była minimalna poprawa... ustawiłem więc przerwę na przerywaczu na 0,1mm i... mam wysokie obroty :] za to teraz nie mam niskich <hahaha> przejechałem sie kawałek - musze ruszać z wysokich obrotów, bo na niskich silnik sie krztusi
ustawiłem minimalnie większą przerwę na przerywaczu i lekka poprawa wkurzyłem sie na ten zapłon bateryjny, chyba zmienie na oryginał, a z tym będę się bawił przez zimę, gdy będzie czas i środki na takie zabiegi

Autor:  mati590 [ Sob Sie 13, 2005 10:42 am ]
Temat postu: 

a inni też mają z tym bateryjnym podobny problem ?? Mi na seryjnym odpala super to co to by było na bateryjnym? Jest w stanie jeszcze lepiej odpalać ?? <wow> mati590 Wiecej nie mozna ?? !! Edytował KrzysieK

Autor:  marcinpc [ Sob Sie 13, 2005 10:53 am ]
Temat postu: 

a jednak nikt nie ma takich problemów... widzisz, mi na normalnym zapłonie supe rodpalał, tak ze starter wystarczyło ręką popchnąć, a jak zmieniłem na bateryjny to co chwile problemy, choć był mocniejszy, no i przy ustawianiu zapłoonu jest taki bajer, że widzisz w którym miejscu dokładnie iskra przeskakuje i możesz perfekcyjnie ustawić wyprzedzenie zapłonu

Autor:  marcinpc [ Sob Sie 13, 2005 3:14 pm ]
Temat postu: 

taa... dzisiaj sie przemogłem i odiwedziłem ogara... okazało sie ze było zwarcie na srubce, wiec wyizolowałem wszystko porządnie, przylutowałem kabelek do cewki, odpalam i... zapalił, wolne obroty ma, ale nie wkręca sie na wysokie - zerkam na iskrownik, a tu platynka tak podskakuje ze uderza o śrubke no i zwarcie :P wyprostowałem tą sprężynkę i picuś glancuś, pali od kopa i ama oborty, myślę - założę bateryjny to może bedzie juz normlanie chodził... no i zakładam i dupa - dalej nie działa jak powinien dodam jeszcze ze napięcie mierzone na akumulatorze wynosi 5,8 V przed rozruchem i nie zmienia się wcale podczas rozruchu, ani przy zmianie obrotów ma ktoś jeszcze coś do powiedzenia na ten temat ?

Autor:  KrzysieK [ Sob Sie 13, 2005 9:48 pm ]
Temat postu: 

Marcin ja bym sprawdzil cewke zaplonowa.. tak do kompletu :Di jescze bym probowal z roznymi ustawieniami zaplonu

Autor:  marcinpc [ Sob Sie 13, 2005 10:07 pm ]
Temat postu: 

sprawdzałem na dwóch i było to samo, obie 8V

Autor:  KrzysieK [ Sob Sie 13, 2005 10:08 pm ]
Temat postu: 

wlasnie moze to wina te 8-mio voltowe cewki?? Na bardzo duzych obrotach poprostu nie daja rady? bo sa przystowoane do 8V - ilosci drutow na cewce ;)

Autor:  mati590 [ Nie Sie 14, 2005 1:01 pm ]
Temat postu: 

a jak mam na seryjnym zapłonie to nie można mieć kondensatora z malucha? Bo mi jak miałem stary jawowski to lepiej trzymał

Autor:  marcinpc [ Nie Sie 14, 2005 3:07 pm ]
Temat postu: 

oba mają po 25 mF, ale zawsze możesz uszkodzić ten od malucha urywając blaszkę i dostanie przebicia, no ale gdy nigdzie nie ma oryginalnych to co robić...

Autor:  apollan [ Pon Sie 15, 2005 8:59 am ]
Temat postu: 

jak nie ma orginalnych?? 8 zł kosztuja nowki a ja mam u siebie zapas <faja>

Autor:  marcinpc [ Pon Sie 15, 2005 9:51 am ]
Temat postu: 

apollan, chodziło mi o to że czasem w sklepach z częsciami do motorowerów mogą nie mieć takowego...

Autor:  apollan [ Pon Sie 15, 2005 10:36 am ]
Temat postu: 

luzz <piwo>

Autor:  Artur [ Pią Sie 19, 2005 3:54 pm ]
Temat postu: 

yoyo, zrobilem sobie zaplon bateryjny na 12 v ... no wiec tak .. cewki swietlene zostawilem w spokoju dolaczylem do nich prostownik i do zaplonowej tez prostownik poalczylem to rownolegle! i mam 12v nie szeregowo ;] ... zrobilem to odrazu po slozeniu silnika i jezez sobie na 12v 4A akusiu i lipa wyaldowal sie dalem zarowke do przodu 5w i z tylu 5 w tez lipa i wogule jakis slaby byl ... napstepnei wkurzylem sie i sibie iskrownikiem pokrecilem w lewo do oporu .. moc nei samowita i na wolnych obrotach mam 11v ... dla nei dowirakow nakrece film aparatem cyfrowym od kupmpla z woltomierzem ..przekrecilem zaplon w lewwo i sam sie zdziwleem ze napiecie wzroslu ... bo moc to wiadomo ... dam jakies fotki lub filmik ale to w najblizyszm czasie ...

Autor:  apollan [ Pią Sie 19, 2005 7:05 pm ]
Temat postu: 

zapewno moc Ci wzrosła bo zaplon miales zle ustawiony <hahaha>

Autor:  DJlaSKA16 [ Sob Sie 20, 2005 8:23 pm ]
Temat postu: 

elo mój ogarek ledwie pali <co?> z kopa i wcale nie idzie go wyregulować na wolnych obrotach. Czy jak zamontuje bateryjny :-) bedzie trzymał na wolnych. Mój kumpel ma cewke z durzego fiata ogark całom zime stał pod chmurkom i gdy na wiosne otpalił go przy mnie, aż mnie zatkało <:o> z kopa odpalił.

Strona 2 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/