Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
zaplon bateryjny https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/zaplon-bateryjny-t209-15.html |
Strona 2 z 5 |
Autor: | marcinpc [ Pią Sie 12, 2005 12:27 pm ] |
Temat postu: | |
wyczysciłem dziś przewód wysokiego napiecia i dalej nic nie skutkowało... przypomniało mi się że jak sklepałem elektrody na świecy, to była minimalna poprawa... ustawiłem więc przerwę na przerywaczu na 0,1mm i... mam wysokie obroty za to teraz nie mam niskich przejechałem sie kawałek - musze ruszać z wysokich obrotów, bo na niskich silnik sie krztusi ustawiłem minimalnie większą przerwę na przerywaczu i lekka poprawa wkurzyłem sie na ten zapłon bateryjny, chyba zmienie na oryginał, a z tym będę się bawił przez zimę, gdy będzie czas i środki na takie zabiegi |
Autor: | mati590 [ Sob Sie 13, 2005 10:42 am ] |
Temat postu: | |
a inni też mają z tym bateryjnym podobny problem ?? Mi na seryjnym odpala super to co to by było na bateryjnym? Jest w stanie jeszcze lepiej odpalać ?? mati590 Wiecej nie mozna ?? !! Edytował KrzysieK |
Autor: | marcinpc [ Sob Sie 13, 2005 10:53 am ] |
Temat postu: | |
a jednak nikt nie ma takich problemów... widzisz, mi na normalnym zapłonie supe rodpalał, tak ze starter wystarczyło ręką popchnąć, a jak zmieniłem na bateryjny to co chwile problemy, choć był mocniejszy, no i przy ustawianiu zapłoonu jest taki bajer, że widzisz w którym miejscu dokładnie iskra przeskakuje i możesz perfekcyjnie ustawić wyprzedzenie zapłonu |
Autor: | marcinpc [ Sob Sie 13, 2005 3:14 pm ] |
Temat postu: | |
taa... dzisiaj sie przemogłem i odiwedziłem ogara... okazało sie ze było zwarcie na srubce, wiec wyizolowałem wszystko porządnie, przylutowałem kabelek do cewki, odpalam i... zapalił, wolne obroty ma, ale nie wkręca sie na wysokie - zerkam na iskrownik, a tu platynka tak podskakuje ze uderza o śrubke no i zwarcie wyprostowałem tą sprężynkę i picuś glancuś, pali od kopa i ama oborty, myślę - założę bateryjny to może bedzie juz normlanie chodził... no i zakładam i dupa - dalej nie działa jak powinien dodam jeszcze ze napięcie mierzone na akumulatorze wynosi 5,8 V przed rozruchem i nie zmienia się wcale podczas rozruchu, ani przy zmianie obrotów ma ktoś jeszcze coś do powiedzenia na ten temat ? |
Autor: | KrzysieK [ Sob Sie 13, 2005 9:48 pm ] |
Temat postu: | |
Marcin ja bym sprawdzil cewke zaplonowa.. tak do kompletu i jescze bym probowal z roznymi ustawieniami zaplonu |
Autor: | marcinpc [ Sob Sie 13, 2005 10:07 pm ] |
Temat postu: | |
sprawdzałem na dwóch i było to samo, obie 8V |
Autor: | KrzysieK [ Sob Sie 13, 2005 10:08 pm ] |
Temat postu: | |
wlasnie moze to wina te 8-mio voltowe cewki?? Na bardzo duzych obrotach poprostu nie daja rady? bo sa przystowoane do 8V - ilosci drutow na cewce |
Autor: | mati590 [ Nie Sie 14, 2005 1:01 pm ] |
Temat postu: | |
a jak mam na seryjnym zapłonie to nie można mieć kondensatora z malucha? Bo mi jak miałem stary jawowski to lepiej trzymał |
Autor: | marcinpc [ Nie Sie 14, 2005 3:07 pm ] |
Temat postu: | |
oba mają po 25 mF, ale zawsze możesz uszkodzić ten od malucha urywając blaszkę i dostanie przebicia, no ale gdy nigdzie nie ma oryginalnych to co robić... |
Autor: | apollan [ Pon Sie 15, 2005 8:59 am ] |
Temat postu: | |
jak nie ma orginalnych?? 8 zł kosztuja nowki a ja mam u siebie zapas |
Autor: | marcinpc [ Pon Sie 15, 2005 9:51 am ] |
Temat postu: | |
apollan, chodziło mi o to że czasem w sklepach z częsciami do motorowerów mogą nie mieć takowego... |
Autor: | apollan [ Pon Sie 15, 2005 10:36 am ] |
Temat postu: | |
luzz |
Autor: | Artur [ Pią Sie 19, 2005 3:54 pm ] |
Temat postu: | |
yoyo, zrobilem sobie zaplon bateryjny na 12 v ... no wiec tak .. cewki swietlene zostawilem w spokoju dolaczylem do nich prostownik i do zaplonowej tez prostownik poalczylem to rownolegle! i mam 12v nie szeregowo ... zrobilem to odrazu po slozeniu silnika i jezez sobie na 12v 4A akusiu i lipa wyaldowal sie dalem zarowke do przodu 5w i z tylu 5 w tez lipa i wogule jakis slaby byl ... napstepnei wkurzylem sie i sibie iskrownikiem pokrecilem w lewo do oporu .. moc nei samowita i na wolnych obrotach mam 11v ... dla nei dowirakow nakrece film aparatem cyfrowym od kupmpla z woltomierzem ..przekrecilem zaplon w lewwo i sam sie zdziwleem ze napiecie wzroslu ... bo moc to wiadomo ... dam jakies fotki lub filmik ale to w najblizyszm czasie ... |
Autor: | apollan [ Pią Sie 19, 2005 7:05 pm ] |
Temat postu: | |
zapewno moc Ci wzrosła bo zaplon miales zle ustawiony |
Autor: | DJlaSKA16 [ Sob Sie 20, 2005 8:23 pm ] |
Temat postu: | |
elo mój ogarek ledwie pali <co?> z kopa i wcale nie idzie go wyregulować na wolnych obrotach. Czy jak zamontuje bateryjny bedzie trzymał na wolnych. Mój kumpel ma cewke z durzego fiata ogark całom zime stał pod chmurkom i gdy na wiosne otpalił go przy mnie, aż mnie zatkało <:o> z kopa odpalił. |
Strona 2 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |