Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
zaplon bateryjny https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/zaplon-bateryjny-t209-30.html |
Strona 3 z 5 |
Autor: | mati590 [ Nie Sie 28, 2005 12:30 pm ] |
Temat postu: | |
Artur ten filmik z obrotkiem to na batryjnym?? bo zajebiście odpala |
Autor: | Artur [ Nie Sie 28, 2005 3:19 pm ] |
Temat postu: | |
w zasadzie tak choc mailem wyladowanego akusia 12v .. ale wiesz pradnica mi wytwarza na wolnych obrotach 7-8 v a na wysokoch dochodzi do 16 -18 a cewki mam polaczone rownolegle wiemz e to nie mzoliwe ale tak jest ale nei starcza mi na naladowanei akusia 12v ... za malo amper musze meic akus 6v ale obrotomierz noramlnie chodzi |
Autor: | mati590 [ Pon Wrz 05, 2005 7:57 pm ] |
Temat postu: | |
a czy ktoś mi może powiedzieć (najlepiej Artis bo on ma łeb do elektryki) i wytłumaczyć jak chłop krowie na rowie dla czego nie mogę sobie zrobić testu instalacji (0,5 min) na bateryjkach (bez ładowania) bo słyszałem, że się wyładują w 0,5 sek a mają pojemność 1600 mah i jak połącze 4 szeregowo to będzie 6V. |
Autor: | marcinpc [ Pon Wrz 05, 2005 8:37 pm ] |
Temat postu: | |
to że połaczysz szeregowo 4 paluszki to prawda, bo 1,5V x4 = 6V ale na co ci test ? |
Autor: | KrzysieK [ Pon Wrz 05, 2005 8:39 pm ] |
Temat postu: | |
Lepiej skombinuj sobie prostownik 6v / aku 6v Bardziej korzystnie.. a nie lepiej podlaczyc odrazu do cewek? |
Autor: | mati590 [ Sob Wrz 10, 2005 2:45 pm ] |
Temat postu: | |
---------- 19:02 06.09.2005 ---------- a test mi na to żebym wiedział ile mi to da ale podobno tak nie można z bateryjkami KONIEC OFFTOPIC'u edytował marcinpc 5,8 v i mówiłeś, że ostatnio jak na zlot jechałeś to ci siadł akuś ja bym sprawdził poprawność ładowania z każdej cewki bo mi się wydaje, że masz za małe ładowanie aha a ja mam pytanie do artisa jakie może być najniższe a jakie najwyższe napięcie aku bo ja słyszałem, że 6,4 -6,8 V |
Autor: | Artur [ Nie Wrz 11, 2005 8:07 pm ] |
Temat postu: | |
fiat 125p(duzy fiat) 12v mam instalke 12 v |
Autor: | volf [ Nie Paź 02, 2005 5:56 pm ] |
Temat postu: | |
wiec co mi jest potrzebne abym złożyl ten zaplon bateryjny op0iszcie mi dokładnie wszystko |
Autor: | DaN [ Nie Paź 02, 2005 6:25 pm ] |
Temat postu: | |
co potrzebne? zalezy na ile V.. Jak na 6v to wystarczy prostowniki i akus... no i kable.. Jak sie pomylilem to poprawcie, bo ja mam 12v... Bo na 12v to trzeba wszystkie cewki na 12v i wszystkie czesci zmienic na 12v i to samo co wyzej... |
Autor: | volf [ Pon Paź 03, 2005 7:00 pm ] |
Temat postu: | |
no na 6v i Opiszcie mi dopkładnie bo ja tego nie rozumiem, jakims sposobem takim zeby zrozumiał nawet najprostszy wiesniak !!!!!napiszcie |
Autor: | marcinpc [ Sob Paź 29, 2005 12:56 pm ] |
Temat postu: | |
Zrobiłem ładowanie akumulatora z dwóch mostkow graetza (cewki zapłonowe) i zastanowiło mnie co się stanie jak zrobie zapłon bateryjny - no to zrobiłem: podłączyłem, patrzę a tu nie ma iksry, no to zmniejszyłem delikatnie przerwę na przerywaczu - nie ma dalej, no to wykręcam świece i sklepuję kilka razy elektrodę - iskra jest no to kopię, a on odpala i gasnie - przyspieszyłem troche zapłon, odpalam, daję gazu, A ON SIE NIE DUSI Czyli zrobiłem zapłon bateryjny i w końcu mi działa wypróbowałem w trasie i bez żadnych problemów (jak zwykle zresztą ) dojechałem tam i spowrotem, nie ma żadnych problemów z odpalaniem z kopa nawet jak silnik jest ciepły, tym bardziej jak zimny zajefajnie po prostu, niedługo zrobię z tej trzciej cewki którą dziś zdemontowałem ładowanie i bede miał z 3 mostków, tylko brakuje mi już kabli i końcówek |
Autor: | Odi [ Sob Paź 29, 2005 7:27 pm ] |
Temat postu: | |
Artur Jak podpiołeś obrotomierz tzn. co podpiołeś do złączek z tyłu??? Mam taki sam i nie wiem co tam podpiąć. |
Autor: | Artur [ Nie Paź 30, 2005 4:00 pm ] |
Temat postu: | |
masz tam "1" mase i " "+" "1" do cewki a reszta wiadmo ale zeby Ci dobrze wskazywal dolutuj taki sam kondensator do takeigo najwiekszego on jest chyba 220nF albo wylutuj ten stary i dolutuj 470nF i bedzie idalnie aa i jescze muszi wyregulowac obrotomierz tam amsz takei cos do regulacji i na 50 Hz powinien wskazywac 3000 obrotow |
Autor: | marcinpc [ Nie Paź 30, 2005 6:32 pm ] |
Temat postu: | |
a ja dzisiaj założyłem trzecią cewke zapłonową i trzeci mostek graetza - teraz mam prądnicę trójfazową akumulator czuje sie jakby był w 7 niebie testowałem w trasie - żaówki świecą aż miło |
Autor: | volf [ Wto Lis 01, 2005 12:59 am ] |
Temat postu: | |
jezeli tak, to to jest bardzo proste zabieram się do roboty |
Strona 3 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |