Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
zaplon bateryjny https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/zaplon-bateryjny-t209-45.html |
Strona 4 z 5 |
Autor: | gwh [ Wto Lis 01, 2005 7:10 am ] |
Temat postu: | |
a jak ty go wyskalowałeś masz jakies takie urzadzonko |
Autor: | guzik116 [ Nie Lis 27, 2005 9:22 pm ] |
Temat postu: | |
Nie wiem czemu ale to jest Tak CHOLERNIE TRUDNE.... .Chciałbym sobie to zrobić,ale chyba nie dam rady... |
Autor: | bosek3 [ Nie Gru 18, 2005 8:46 pm ] |
Temat postu: | |
Też se zrobie ale po remoncie. |
Autor: | tomi [ Sob Gru 24, 2005 1:48 pm ] |
Temat postu: | |
a ja nadal nie rozumiem piszcie na gg kto wie jak to zrobic |
Autor: | zenek [ Czw Sty 05, 2006 10:47 pm ] |
Temat postu: | |
A czy do ładowania akumulatora muszą być same cewki zapłonowe czy może być np 1 zapłonowa i 2 cewki od swiateł ? |
Autor: | zenek [ Pią Sty 06, 2006 12:54 pm ] |
Temat postu: | |
czy wszystkie są takie same ?? Bo zapomniałem <co?> |
Autor: | mati590 [ Pią Sty 06, 2006 7:37 pm ] |
Temat postu: | |
Ja jeszcze polecam taki bajerek jak światła na fotorezystorze ze sprzężeniem zwrotnym - gdy zacznie się ściemniać światła się uruchomią (należy zastosować też wyłącznik, aby nie włączały się w garażu w południe :P). |
Autor: | marcinpc [ Pią Sty 06, 2006 9:42 pm ] |
Temat postu: | |
mati590 napisał(a): Ja jeszcze polecam taki bajerek jak światła na fotorezystorze ze sprzężeniem zwrotnym - gdy zacznie się ściemniać światła się uruchomią (należy zastosować też wyłącznik, aby nie włączały się w garażu w południe :P). ludzie strach czytać co wy piszecie widze że te forum schodzi na psy TRZEBA JEŹDZIĆ CAŁY CZAS NA ŚWIATŁACH A NIE JAK SIE ŚCIEMNIA i kto to widział do OGARA dawać takie pierdoły typu fotokomórka ludzie... brak słów |
Autor: | Conqeror [ Pon Sty 09, 2006 2:52 pm ] |
Temat postu: | |
czyli co musze pod 2 lub 3 cewki podlaczyc ??????? nie wystarczy jedna . Tak wogle jak to dziala ?? Jesli ktos sie moze na demna zlitowac i nnymi forumowiczami to napiszcie ale powolutku i dosc dokladnie. znam sie nieco na elektryce ale czegos takiego nie robilem . Co trzeba mieć ??? Napewno akumulator , cewke zaplonową ( taka jaki w ogarze 200 ??? ) Zrozumialem ze akumulator + idzie do cewki a z tej do przerywacza . A minus akumulatora i??? |
Autor: | mati590 [ Pon Sty 09, 2006 7:33 pm ] |
Temat postu: | |
Z tym fotorezystorem żartowałem. Nawet najnowsze skutery mają tak, że po odpaleniu światło samo się włączy i nie możesz go wyłączyć (co najw. zmienić z dł. na krótkie). Przecież po co wyłącznik i fotorezystor - lepiej sam wyłącznik |
Autor: | KameQ [ Pon Sty 09, 2006 8:08 pm ] |
Temat postu: | |
Ja planuje zrobic taki zapłon w komarku |
Autor: | Conqeror [ Wto Sty 10, 2006 10:50 pm ] |
Temat postu: | |
no ja tez bym chcial ale narazie zabardzo tego nie kumam a nikt nie jest chetny by mi to wytlumaczyc |
Autor: | gwh [ Śro Sty 11, 2006 6:37 pm ] |
Temat postu: | |
popatrz na schema artisa www.przecinak.republika.pl gdzieś tam pisze co i jak zrobic |
Autor: | Womax [ Pon Lut 20, 2006 8:21 pm ] |
Temat postu: | |
1. Jedn kabel (z diodą prostowniczą) puszczamy od "+" świateł do "+" aku. 2. Drugi kabel z "-" aku na masę motorka. mam pytanie:czy to bedzie dobre ładowanie do ogara???? |
Autor: | marcinpc [ Pon Lut 20, 2006 9:04 pm ] |
Temat postu: | |
womax napisał(a): 1. Jedn kabel (z diodą prostowniczą) puszczamy od "+" świateł do "+" aku. 2. Drugi kabel z "-" aku na masę motorka. mam pytanie:czy to bedzie dobre ładowanie do ogara???? to nie bedzie dobre ladowanie dla ogara, sam kiedyś miałem takie niby "ładowanie" przez prostownik z regulatorem napiecia od WSK ktory był podpiety pod cewki świetlne, oczywiście to nie działało a artis sie dziwił że nic mi nie wybuchło... jak chcesz mieć święty spokój to zrób tak jak artis pisze u siebie na stronie i LUDZIE nie piszcie że czegoś nie rozumiecie przeczytajcie sobie na spokojnie i prześledźcie rysunki i schematy, wszystko jest napisane tak, że każdy to zrozumie, tylko wam sie nie chce chyba myśleć i wolelibyście żeby każdy za was to zrobił bo tak najłatwiej... pozatym to jest temat o zapłonie bateryjnym a nie o ładowaniu akumulatora, to sa dwie różne rzeczy |
Strona 4 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |