Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:59 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Czw Lut 04, 2010 8:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Witam mam taki problem, że chart się grzeje i trudno ma się wkręcić na obroty i jest słaby gdy się jedzie, jest efekt jakby miał opóźniony zapłon lecz zapłon jest ustawiony na max przyśpieszenie tzn pod obroty wału i nawet trochę otwory od iskrownika poszerzone i gdy wezmę ustawie tłok w gmp to litera l na magnecie jest równo ze strzałką na impulsatorze więc muszę jeszcze rozpiłować. Moje pytanie brzmi dlaczego akurat trzeba rozpiłowywać otwory i czy ktoś też tak musiał ponieważ w drugim silniku zapłon był ustawiony dobrze w tych oryginalnych szparach a dlaczego tu trzeba rozwiercać dalej te otwory? z góry dziękuje za odpowiedzi!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Czw Lut 04, 2010 8:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Brązowy, ale on strzela w tłumik i jest słaby a kompresje ma dobrą. . . :|


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Czw Lut 04, 2010 9:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Jutro pokombinuje


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Czw Lut 04, 2010 9:21 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 09, 2010 10:34 pm
Posty: 58
Miejscowość: Wyszków
Pojazd: 2xChart 210
Wsk 125
Romet ogar 205
Romet 50t1
2xSimson S51
2x Ogar 200
Komar
Sorry że to trochę nie na temat ale jak ja mam okopconą suchą świecę to co jest nie tak?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Czw Lut 04, 2010 9:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Emsi ta reguła nie zawsze się sprawdza bo np. u mnie w charcie nie ma szans uzyskać ceglastej świecy (no ale to wychodzi z tego, że duży gaźnik i on dopiero w rezo chodzi jak marzenie, a wiadomo tu pochodzi na wolnych tam coś pochodzi na średnich i ceglasta nigdy u mnie nie będzie).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 9:37 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Ale to nie gaźnik bo kolanko zabarwia się na fioletowo tylko już nie wiem czy jeszcze piłować te otwory i przyśpieszać ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 1:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Przyśpieszyłem jeszcze bardziej i chyba jest ok bo mniej się grzeje ;-) <ok> <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 1:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Z zapłonem prosta sprawa :D Rozpiłuj tyle te otwory, żeby kreska przy literze L pokrywała się z kreską na impulsatorze gdy tłok jest 2.5mm przed GMP.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 3:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Tak zrobiłem ;> tylko właśnie ciekawi mnie dlaczego żeby dobrze ustawić zapłon to trzeba było szlifować i czy ktoś też tak miał że musiał szlifować? <wow>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 4:35 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
daniel11, odkręć i zdejmij magneto, wymień ścięty klin na dobry i złóż spowrotem :)

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 4:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
<hahaha> <hahaha> Przecież zdejmowałem magneto żeby zapłon piłować,a po drugie to by w drugą stronę musiał przestawiać czyt. opuźniać.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [027] problem z ustawieniem zapłonu
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 5:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Wał może jakiś "felerny" co nie oznacza, że nie jest dobry. Po prostu może mieć w innym miejscu rowek na klin lub magneto identycznie jak wał też rowek w innym miejscu.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Problem z ustawieniem zapłonu

wojtek

5

1784

Czw Kwi 16, 2009 6:30 pm

wojtek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Problem z wyłączeniem zapłonu

micbar

4

1580

Czw Paź 04, 2007 9:06 pm

micbar Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart Problem z jakością zapłonu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

rafik543211

28

6484

Nie Maj 30, 2010 8:09 pm

rafik543211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [KADET] regulacja zapłonu-problem

oczek77

6

2341

Czw Paź 14, 2010 7:13 am

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ustawianie zapłonu stella elektronik i problem ze sprzęgłem

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

makso

20

8357

Czw Maj 23, 2013 10:16 pm

makso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 89 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 24 Queries | GZIP : Off ]