Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

[Chart 50/4M] Słabe dolne partie obrotów
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/s-abe-dolne-partie-obrotow-t23558.html
Strona 1 z 1

Autor:  Mastakilla121 [ Sob Lut 20, 2010 12:16 pm ]
Temat postu:  [Chart 50/4M] Słabe dolne partie obrotów

Witam! Może na początek podam przeróbki jakie dotychczas zrobiłem:
-membrana
-dodatkowe 2 kanały dolotowe, powiększone ssące i wydechowe. (MaciejH92)
-gaźnik Tec 17.5mm
-sportowy filtr powietrza (metrakit, nie ten z allegro xd)
To z tych głównych przeróbek. Teraz, gdy asfalt zrobił się już czarny, przejechałem się parę razy i zauważyłem, że mam bardzo słabe dolne partie obrotów. Jedynka ciągnie jak wściekła, przy dwójce już lekko czuć osłabienie, szczególnie,gdy mam manetkę na maxa podkręconą, lecz gdy rezo załapie, to ciągnie już też zarąbiście. Przy trójce to już jest o wiele bardziej odczuwalne, sprawa ma się podobnie jak przy dwójce, tylko żeby się wbić na rezo, to musi chwilę chulać. Musze wtedy jechać na manetce odkręconej o ok. połowę, bo jak dam na maxa, to zaczyna zwalniać i robi "buuu". I tu moje pytanie, czy jest jakakolwiek możliwość poprawienia osiągów mojego charta w dolnych zakresach obrotów?

Autor:  szachcik [ Pon Lut 22, 2010 4:39 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart 50/4M] Słabe dolne partie obrotów

Przypuszczam, ze maciej mógł ci zrobić za wysoko okno wydechowe, no i pewnie dolot jest za mały. Czyli albo gaźnik, albo okno dolotowe albo jedno i drugie. Możliwe że wystarczy tylko mieszankę podkręcić ale w takim silniku to wątpię.

Autor:  ślonzok [ Pon Lut 22, 2010 5:14 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart 50/4M] Słabe dolne partie obrotów

Zła regulacja. Ja mam hardcore i wydech na 25 silnik ciągnie bardzo ładnie na 3b naprawdę czuć jak przyśpiesza. Pamiętaj że zapłonu się nie ustawia jak w oryg. tylko z innym wyprzedzeniem bo inaczej jest dupa i moc ma tylko i wyłącznie na bardzo wysokich obrotach...

Autor:  Mastakilla121 [ Pon Lut 22, 2010 9:31 pm ]
Temat postu:  Re: [Chart 50/4M] Słabe dolne partie obrotów

Czyli mówicie ,że mam zapłon wyprzedzić trochę? Bo cylindra nie będę zmieniał, ale szerokość dolotu nie ma większego znaczenia przy membranie (nie mówię, że w ogóle nie ma!), bo okno jest otwarte przez 360 stopni.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/