Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Regulacją sprzęgła
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/regulacj-sprz-g-a-t2428.html
Strona 1 z 1

Autor:  zicer [ Sob Wrz 02, 2006 10:29 am ]
Temat postu:  Regulacją sprzęgła

Witam!
Mam problem, ponieważ wymieniłem u fachowca tarcze sprzęgłowe. Powiedział mi ze po jakimś czasie sprzęgło będzie trzeba wyregylować. Teraz jak wyreguluje, to jeżdżąc samo się rozregulowuje. Czy jest jakaś blokada, żeby zablokować tą regulacje?

Autor:  lukasz_1789 [ Sob Wrz 02, 2006 11:36 am ]
Temat postu: 

Na tej srobce co regulujesz musisz mocno docisnac kontrujaca nakretke....

Autor:  zicer [ Sob Wrz 02, 2006 4:22 pm ]
Temat postu: 

Tylko w tym problem że on ta nakretke zdiał i nieoddał mi jej. Czy da sie dokupic takie cus?

Autor:  lukasz_1789 [ Sob Wrz 02, 2006 5:57 pm ]
Temat postu: 

Ta srobke i nakretke?? niema takiej potrzeby mozna je zrobic samemu

Autor:  marcintbg [ Nie Wrz 03, 2006 7:15 am ]
Temat postu: 

srobka 8 i nakretka 8 i kluczyk 10 i regulujesz normalnie ;)

Autor:  zicer [ Nie Wrz 03, 2006 11:53 am ]
Temat postu: 

To pokaże wam jak to wygląda. Ta śróbka co widać na foto podczas jazdy mi się odkreca. Jak ją zablokować??

Autor:  lukasz_1789 [ Nie Wrz 03, 2006 12:00 pm ]
Temat postu: 

Pffff.....
Śróbka 8.... mnie w technikum uczyli ze to 6

Autor:  marcintbg [ Nie Wrz 03, 2006 5:54 pm ]
Temat postu: 

no to ci napisalem to jest srubka 8 i powinienes odkrecic ja calkiem wkrecic nakretke i wkrecic srubke w ta blaszke po czym wyregulowac sprzeglo a pozniej tylko zakontrowac srubke

Autor:  lukasz_1789 [ Pon Wrz 04, 2006 3:06 pm ]
Temat postu: 

I znowu sróbka 8:P TO JEST 6!!!

Autor:  Lashlo [ Pon Wrz 04, 2006 3:36 pm ]
Temat postu: 

Tą śrubkę masz z deczka za krótką skoro cała się tam wkręca. Wymień ją na normalną śrubkę z normalną nakrętką. Wyreguluj sprzęgło i dokręć nakrętkę na maxa do karteru.

Autor:  marcintbg [ Pon Wrz 04, 2006 3:43 pm ]
Temat postu: 

Lashlo napisał(a):
Tą śrubkę masz z deczka za krótką skoro cała się tam wkręca. Wymień ją na normalną śrubkę z normalną nakrętką. Wyreguluj sprzęgło i dokręć nakrętkę na maxa do karteru.
---mi sie wydaje ze nie masz kulki miedzy 2 kawalkami popychacza i ci sie rozregulowuje sprzeglo...
p,.s sorki za pomylke to jest srobka 6 :P

Autor:  lukasz_1789 [ Pon Wrz 04, 2006 4:26 pm ]
Temat postu: 

Hehe widzisz:P a z ta kulką to masz racje całkiem mozliwe.

Autor:  Lashlo [ Wto Wrz 05, 2006 11:51 am ]
Temat postu: 

Ja nie pisałem tu o kulce bo ktoś napisał że mechanik mu to sprzęgło robił <wow>

Autor:  Cyngiel [ Czw Wrz 07, 2006 7:46 am ]
Temat postu: 

Miałem ten problem. Podczas jazdy śróbka sie wkecała a jak nie była dokrecona dobrze to sie luzowała zrobiłem tak:
Wziąłem śróbę ampolową gdyz jest najtwardsza i najlepsza:P Obliczyłem sobie porezebna długość i cuiąłem łepek (to w co ampol ma wejść:P). Póniej tam gdzie był łepek zpiłowałem boki lekko pilnikiem żeby nakretka lątrująca lekko wchodziła. Nastepnie naciąłem łepek w poprzeg aby było wejście na śróbokret i założyłem kukę między śróbę a wałek wyciskacza (kuka miała średnice około 4,5mm nie pamętam) aby zapobiec przekecaniu sie sróby podczas pracy silnika.
Ustawianie sprzegła:
Ja robie swoim sprawdzonym ale bardzo dobrym sposobem. Przy manetce (przynajmniej w jawce nie wiem jak w ogrze) jest rególacja luzu na lince popuszczam to prawie na max tak by klamka była luźna. Wkładam śróbę rególacyjna i wkrecam ja do pierwszego oporu (powiniem byc wyczuwalny na kuczu) a później rególuje luz na lince tak jak jest w instrukcji(nie bende tego pisał bo chyba to powiien każdy znać kto miał problemy ze sprzegłem:D:P). Bedzie raczej dobrze bo u mnie w jawce jest lux:P:D:D

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/