Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Nowa Jawka 50 i pewien problem
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/nowa-jawka-50-i-pewien-problem-t24581.html
Strona 1 z 1

Autor:  bocian1994 [ Czw Maj 06, 2010 10:32 am ]
Temat postu:  Nowa Jawka 50 i pewien problem

Kupilem nowa jawke 50 , wszystko chodzi elegancko nie wiem co z nia zrobic, napewno ja odblokuje, ale czy oplaca sie rozebrac silnik i wymienic wszystkie lozyka, uszczelki i simeringi? jaki to bedzie koszt i moze ma ktos spis wszystkich potrzebnych uszczelek simeringów i lozysk?
p.s co jeszcze mozna by bylo wymienic przy okazji ? tarczk sprzeglowe , co tam jeszcze?

Autor:  piroprzemo [ Czw Maj 06, 2010 10:35 am ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

Nowa jawka w jakim sensie ? Skoro chodzi dobrze to nie ruszaj :P Jak nic nie dzwoni, i nie ma ogólnie jakichś niepokojących stuków itd. to nie rozbieraj taak

Autor:  bocian1994 [ Czw Maj 06, 2010 10:47 am ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

nowa czyli kupiona dzis xD. czyli mowisz ze mozna spokojnie odblokowac i nie ruszac jak nic nie stuka itp? mam okolo 100zł wystarczylo by to na wymiane lozysk, simeringow, uszczelek, tarczek sprzegla,pierscienie. jakichs popychaczy itp? czy jesli nie bede tego zmienial to moze za ta kase kupic nowy cylinder 60cm z tlokiem i pierscieniami ?
Drugie pytanie to czy po odblokowaniu jest konieczna regulacja gaznika i zaplonu? i jaka dac dysze do gaznika

Autor:  piroprzemo [ Czw Maj 06, 2010 11:28 am ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

100zł to mało jak na te części które napisałeś, że chciałbyś wymienić. Z doświadczenia wiem, że nigdy tak różowo nie jest, tu trzeba jeszcze coś dokupić bo czegoś nie ma itd... A co do wymiany cylindra razem z tłokiem itd... ja bym to zrobił gdybym robił remont silnika...wtedy wszystko jest nowe ładnie spasowane. A nie wiesz ile ta jawka ma przebiegu? Bo tak to można powiedzieć coś czy remont by się przydał czy nie. A co do odblokowania to niepamiętam już jak to było z dyszami w gaźniku, ale chyba trzeba było dać większą, a zapłon to dla zasady i pewności bym sobie porządnie wyregulował na twoim miejscu :P

Autor:  bocian1994 [ Czw Maj 06, 2010 11:40 am ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

nie znam przebiegu niestety. Molgby mi ktos wycenic ile bedzie kosztowac wymiana wszystkich lozysk, simeringow , uszczelek, pierscieni, i popychaczy do sprzegla?

Autor:  lukas12864 [ Czw Maj 06, 2010 11:59 am ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

od 200zł do 300zł

Autor:  bocian1994 [ Czw Maj 06, 2010 12:26 pm ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

o kurde.. myslalem ze tego nie ma za duzo a lozyska malo kosztuja bo juz tam simeringi i uszczelki to max 50zł, tarczki 2x7zł .
najwiecej pewnie te lozyska;/
czy da cos sama zmiana pierscieni?

Autor:  Kamis [ Czw Maj 06, 2010 1:34 pm ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

Jak wszystko trybi to nic nie wymieniaj bo docierać będziesz musiał. Co do cylindrów 60 (55ccm) to było już wiele razy mówione że są do niczego. Lepiej zrobić szlif starego cylindra jak jest już taka potrzeba.

Autor:  bocian1994 [ Czw Maj 06, 2010 2:29 pm ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

wlasnie cylinder i tk jest nieoryginalny wiec mam zamiar oddlawic i pozniej przejsc na 55cm3, ale wlasnie chcialem juz go tak zrobc zeby nie zagladac jakis czas, ale zreszta nie otwieram go chyba bo jak wal ma luzy czy cos to bedzie wiekszy kost, w zime go zrobie porzadnie, teraz zrobie go wizulanie
dzieki za rady

Autor:  housemdt [ Czw Maj 06, 2010 7:27 pm ]
Temat postu:  Re: Nowa Jawka 50 i pewien problem

bocian1994 napisał(a):
nie znam przebiegu niestety. Molgby mi ktos wycenic ile bedzie kosztowac wymiana wszystkich lozysk, simeringow , uszczelek, pierscieni, i popychaczy do sprzegla?


łożyska nie są wcale drogie razem spokojnie zmieścisz się w 40zł, simeringi wszytskie 12zł, uszczelki(papierowe 3zł, olejo-odporne 15zł),
pierścienie 3zł szt. popychacz 4zł więc razem spokojnie się w 100zł zmieścisz

a co do odblokowania jeśli chcesz kompletnie odblokować to musisz zmienić dyszę z 65 na 68 lub 70 do tego zapłon na 1,8-2,0mm przed GMP(oryginalnie 1,2-1,5mm przed GMP)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/