Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

K60b pytania i wątpiwości
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/k60b-pytania-i-w-tpiwo-ci-t25308-45.html
Strona 4 z 5

Autor:  jarek105 [ Sob Cze 19, 2010 10:29 am ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

to lec do sklepu i jak zalozysz to opowiedz

Autor:  krzysiuslapa [ Sob Cze 19, 2010 10:31 am ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

Kolorek zmieni się po kilku/nastu km dopiero.
Ale już podczas jazdy powinieneś zauważyć różnicę w pracy silnika (inny ton, inne zachowanie i wgle)

Autor:  jarek105 [ Sob Cze 19, 2010 10:32 am ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

i 3 pociagnie

Autor:  krzysiuslapa [ Sob Cze 19, 2010 10:44 am ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

Cytuj:
i 3 pociagnie


Możliwe, ale moim zdaniem to nie wina gaźnika, ze zanim się nagrzeje silnik to 3 nie bardzo ciągnie.
ja zawsze robie tak:

Odpalam charta, zostawiam go na jakąś minutkę lub dwie żeby sobie popyrkał.
W tym czasie zapinam bluzę, sprawdzam hamulce, światła, ile paliwa w baku zostało, naciąg łańcucha (taki przegląd przed jazdą po prostu), kask na dyńkę i dosiadam sprzęta. Silnik jest już wstępnie nagrzany. Delikatna przygazówka (takie brym, brym xD) i ruszam na 1 i powolutku robię kółeczko po placu (ledwo gazu dodaję). Silnik jest już ciepły, można wyjechać za bramkę i cisnąć tyle ile trzeba.

Silniki 2 suwowe nie lubią pracować "na zimno".
Dla tego dobija mnie jak widzę ludzi którzy wyciągają moto z garażu i od razu kita ile fabryka dała. Niszczy to silnik po prostu.
Powinno się go trochę nagrzać przed jazdą.
Tym bardziej w zimę gdy silnik ma temperaturę początkowa ujemną (to jak by ktoś chciał się w zimę pobawić :) )

Autor:  jarek105 [ Sob Cze 19, 2010 12:33 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

racja ja przegladu nie robie ale silnik grzeje

Autor:  krzysiuslapa [ Sob Cze 19, 2010 12:48 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

Mi się nudzi tak czekać to przy okazji posprawdzam to i owo :D

Autor:  jarek105 [ Sob Cze 19, 2010 1:41 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

ja tam tylko tak wzrokowo czy wszystkie linki sie trzymaja czy gaznik nie cieknie

Autor:  rafik543211 [ Nie Cze 20, 2010 10:06 am ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

Wczoraj mi sklep zamkneli. Pojade w poniedziałek.

Autor:  krzysiuslapa [ Pon Cze 21, 2010 5:25 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

I jak? Sprawdzałeś?

Autor:  reso [ Pon Cze 21, 2010 9:38 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

Ja jeszcze dodam od siebie że miałem k60b w charcie z org dyszami i był sporo słabszy no ale palił nie więcej niż 2 l na 100 nie mogłem wyjeździć paliwa z baku :D . Za to na 14 mc miał moc dużo większą, tak jak trzeba i palił po zmianie pierścieni 2,5l :) ale jak przedtem miałem wyrąbane pierścienie to na 14 mc też mi palił 4 l !

Autor:  rafik543211 [ Wto Cze 22, 2010 12:45 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

A teraz mała zdziwka. Chodzi o to że normalnie mam dysze 62 kupiłem 72 (innej nie mieli) i na 72 ma zamało paliwa!!! <wow> Jak to zobaczyłem to się świetym przeżegnałem. Ale sprawdzałem tak na szybko. Więc może coś da się jeszcze zrobić.

Autor:  reso [ Wto Cze 22, 2010 2:13 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

Niemożliwe że na 72 ma za mało paliwa, posprawdzaj jeszcze dobrze.

Autor:  krzysiuslapa [ Wto Cze 22, 2010 2:50 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

Jeżeli na 72 ma za mało, to wtedy nie powinien chodzić prawie wcale. Bez jajców po prostu. Czy cokolwiek się poprawiło, czy może gorzej jest?
Jedyne co pozostało (jeżeli dalej ma za mało paliwa) to kombinuj z filtrem.
Tylko nie na zasadzie, że przysłonisz dziurkę i już bo to nie jest wyjście. Wtedy na wolnych będzie ok, a na wysokich będzie za mało powietrza.
Musisz dobrać odpowiednią gęstość filtra (bardziej upchana gąbka, parę warstw pończochy, albo co tam jeszcze wymyślisz.
Ja to bym zrobił tak, że podłączył bym to pod oryginalną puszkę z charta i zobaczył co się będzie działo. Jakimś wężem to połączyć.
jak by wtedy było za mało paliwa to filtr chartowski (sitko) kilka razy owinąć pończochą co sprawi że będzie stawiało większy opór powietrzu.
Większy opór filtra powietrza (przed gaźnikiem) to większe podciśnienie w gaźniku, a większe podciśnienie to mocniej "wysysane" paliwo.
I tym się kieruj.

PS. Gaźniki takie jak K60B nie mają iglicy co powoduje, że są bardzo wrażliwe właśnie na opór filtra powietrza. Musisz kombinować, testować i sprawdzać "łopatologicznie" po prostu kiedy będzie dobry opór stawiał filtr.

Autor:  reso [ Wto Cze 22, 2010 3:15 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

I wkręć tą śrubkę od powietrza bardziej. Może być też że w komorze pływakowej jest za mały poziom paliwa i wtedy bd mulić i nic nie da większa dysza, sprawdź to, jak zapalisz to wciśnij przelewanie paliwa jak bd dobrze to musisz wyregulować poziom paliwa !

Autor:  rafik543211 [ Wto Cze 22, 2010 6:44 pm ]
Temat postu:  Re: K60b pytania i wątpiwości

To potwierdzone i zweryfikowane. Ma ciągla za mało paliwa ;[ (ba jeszcze mniej niż było). A teraz powód dandarada... <brawo> dysza 72 jest mniejsza od mojej 62 a niemiecka 15 jest wogóle gigantyczna. Ahh ta niemiecka precyzja ojapier a podobno simsonowskie to dobre są, dlatego mnie krew zalewa na widok simsonów, ale nie o tym. Chyba wróce do punktu wyjścia i spróbuje z tą gęstością filtra może pomoże. A zacząć od sporej gęstości czy od małej? Tak żeby było bliżej :|

Strona 4 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/