Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 6:36 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport
PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 6:43 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Cze 22, 2010 6:38 pm
Posty: 2
Pojazd: Hero Puch Turbo Sport
witam wziąłem na próbę Hero Push Turbo Sport i niestety nie wiem jakie proporcje są potrzebne właściciel niestety jest nie osiągalny
Pozdrawiam i liczę na pośpiech


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 1:41 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Lej 30:1
To jest standard w starszych motorkach.
Tylko nie lej mixolu, orlenowski semisynthetik będzie dobry. Nie drogi a o niebo lepszy niż mixol.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 3:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Do starszych konstrukcji tylko mixol. 1:30 mieszanka, tak jak przedmówca mówił.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 3:49 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Kod:
Do starszych konstrukcji tylko mixol.


:|
Dla czego tylko mixol? Pytam bo się dziwiłem teraz. Chętnie się dowiem dlaczego.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 6:21 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]

Rejestracja: Pią Sty 25, 2008 10:23 am
Posty: 378
Miejscowość: Zawiercie
Pojazd: Opel Vectra B 1.8 1999

Były:
Fiat Cinquecento 700
Romet Chart 210 Elektronik
Romet Ogar 200
Mixol to jest syf totalny, lepiej go nie lać... opłaca się kupić jakiś porządny :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 7:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Kiedyś był tylko mixol i lux, i nawet na luxie sie jeździło...Poza tym, po 2t semi miałem baaardzo niemiłe odczucia więc nikomu go nie polecam ażeby go w maliny nie wpuścić, pisałem naście razy, nie chciał się mieszać, a kopcił jak ciuchajka (zmieniłem spowrotem na mixol). Jak już to Sthil, albo Husqvarna, duużo lepszej jakości. 2t Orlena jak najbardziej nie polecam.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 8:34 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Ja jeździłem do tej pory na 2T orlena i dobrze było. Silnik się nie przegrzewał, ale kopcił mocno xD Jak komuś kopcenie nie przeszkadza to polecam :D
Na mixolu szkoda gadać. Grzał się, kopcił, zawalał mi cały wydech.
Jutro przetestuje Castrol Racing 2T , Mobila, albo Motula. Zobaczę co w łapę wpadnie i dam znać.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: proprcje paliwa do Hero Push Turbo Sport
PostWysłany: Śro Cze 23, 2010 9:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
To dziwne, mi kopci tylko jak dam silnikowi po pi*dzie, tak to wcale nie dymi, ładnie odpala i ogólnie gra muzyka. Co do nagaru, zostawia tego szajstwa trochę, ale wole czyścić okresowo układ wydechowy niż potem narzekać na to, że silnik nie chce palić albo co innego. (Miałem z tym trochę przygód, ale nie spodziewałbym się tego nigdy że wina stoi po stronie oleju w paliwie. Po prostu fatalnie się rozpuszczał [ja nie wiem, albo ja mam jakąś trefną butelkę albo nie wiem, nikt nigdy się nie skarżył przecież, a u mnie takie cyrki])


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [HERO Puch Turbo Sport] Dławi go i kilka problemów.

xXxDanielloxXx

13

4417

Pią Lip 09, 2010 2:14 pm

xXxDanielloxXx Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z Vogue mal hero majestic

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Michał

17

7931

Czw Gru 13, 2007 3:48 pm

Michał Zobacz ostatni post

Brak nowych postów PROBLEM Z HERO MAJESTIC VOGUE

pirak

1

2397

Śro Kwi 30, 2008 8:56 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Hero Vogue problem z instalacją.

stasiu006

3

3410

Czw Lis 29, 2012 5:21 pm

Huberts Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Inne ] hero majestic w ogóle nie schodzi z obrotów!!.

czech13

2

1682

Nie Sty 13, 2008 9:48 pm

Michał Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 39 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 27 Queries | GZIP : Off ]