Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Skrzynia biegów https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/skrzynia-biegow-t2644.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Młody [ Nie Paź 29, 2006 11:57 am ] |
Temat postu: | Skrzynia biegów |
witam, mam problem i to nie maly, otóż w piatek chcialem sobie zrobic ostatni wylot w tym sezonie, no i zonk przejechalem przez miasto, wszystko git, przejechalem z 15 km poza miastem i tez bylo spoko, minąłem sie z kolezka i chcialem zawrocic, zwolnilem, zredukowalem do jedynki, wszystko git, ruszam, konczy sie jedynka, wiec chcialem wrzucic drugi bieg i piż_dziec, nie moglem, tak jakby sie skrzynia zblokowala, zatrzymalem sie, probowalem pozmieniac biegi i lipa, byla tylko jedynka i luz, poszarpalem dzwignie zmiany biegów i weszla dwojka ale ze strasznym oporem i znowu byla tylko dwojka i luz , co moze sie dziac kutwa tyle km przejechalem i nagle ni z tego ni z owego biegów nie ma caly czas do domu wracalem na drugim biegu pomocy z gory dziex za odp. |
Autor: | R-Man [ Nie Paź 29, 2006 1:15 pm ] |
Temat postu: | |
Hmmm... Moze masz rozwalony automat do biegow? ja tak mialem, tylko po kupnie i byl zastaly i mlotkiem go rozruszalem a w koncu jak pisales ze zamykasz sezon to polecm rozpolowienie silnika i maly remont |
Autor: | Młody [ Nie Paź 29, 2006 2:13 pm ] |
Temat postu: | |
nom bo w sumie silnik juz wykrecilem z ramy, tylko wlasnie najbardziej boje sie tego rozpolawiania ze cos potem zle zloze , ale tak sie chcialem wlasnie zapytac na co szczegolna uwage zwracac, z ta usterka skrzyni ... |
Autor: | R-Man [ Nie Paź 29, 2006 3:02 pm ] |
Temat postu: | |
automat do biegow/tryby |
Autor: | Dawideq [ Nie Paź 29, 2006 3:29 pm ] |
Temat postu: | |
Ja też stawiam na automat lub trybki |
Autor: | sumarek [ Nie Paź 29, 2006 6:20 pm ] |
Temat postu: | |
a rozpołowienie silnika nie ma sie co bać ja po pierwszym razie który był w czerwcu, tak mi sie spodobało że rozłożyłem już dwa następne silniki. ze złożeniem nie ma kłopotów |
Autor: | Młody [ Nie Paź 29, 2006 7:42 pm ] |
Temat postu: | |
to git, powymieniam przy okazji inne czesci, zrobie wizualnie i na wiosne go pogonic trzeba bedzie a i jak myslicie, drogo mnie moze kosztowac naprawa tego ? |
Autor: | Womax [ Nie Paź 29, 2006 9:12 pm ] |
Temat postu: | |
zalerzy co poszło |
Autor: | Młody [ Nie Paź 29, 2006 9:21 pm ] |
Temat postu: | |
no tam powyzej panowie napisali, co to moze byc i sei zapytalem, czy ten automat drogi jest, albo tryby ? |
Autor: | sumarek [ Nie Paź 29, 2006 10:45 pm ] |
Temat postu: | |
jezeli nowy automat to drogi okolo 100 zl, tryby na agmot okolo 20zl, no i jeszcze jest allegro i mozna cos trafic taniej |
Autor: | apollan [ Czw Lis 02, 2006 5:31 pm ] |
Temat postu: | |
a automat uzywany na allegro w stanie b.dobrym max20 złotych. Przyjrzyj się dobrze czy zęby nie wyjechane. Jeśli będziesz zmieniał tryby, to rób to tylko w ostateczności, lub zmieniaj koła zębate parami. Pamiętam po sobie jak całą skrzynię nową kupiłem, a wałek zdawczy z trybem 3 zostawiłem... ehhh szkoda gadać. Pozdro. |
Autor: | Widikon [ Czw Lis 02, 2006 7:20 pm ] |
Temat postu: | |
Proponuję przed zakupem nowych części zorientować się z jakiego są materiału...ja na przykład zmieniając koła zębate w silniku mojej SHL wyszukałem oryginalne części na giełdzie, co gwarantowało, że będą pracować długo. Trzeba powiedzieć, że teraz materiały stosowane na koła zebate skrzyni są miernej jakości, nie mówiąc już o ich ulepszaniu poprzez hartowanie <wstydnis> poza tym jak wspomniał przedmówca wymieniaj koła zębate parami, czyli zużyte koło musi być wymienione razem z tym, z którym dotychczas współpracowało |
Autor: | Młody [ Pią Lis 03, 2006 5:05 pm ] |
Temat postu: | |
dzieki za rady, ale jak narazie to utknąłem na zdjeciu zebatki z walu, w ogole odkrecic jej nie moge i mam pytanie czy ten bolec na ktorym jest wajcha zmiany biegow, da sie jakos wybic ? czy jego sie nie rusza ? bo z nim tez mam problem .... |
Autor: | apollan [ Pią Lis 03, 2006 6:25 pm ] |
Temat postu: | |
Uderz przez drewno(żeby nie zniszczyć gwintu) młotkiem. Jest to oczywiście część oddzielna. Co do zębatki na wale to między dwa zęby włóż solindy srubokręt i zaprzyj o karter, rusz kluczem 17mm. pusci. Aby zdjąć ją ze stożka(na wale jest dodatkowo stożek) uzyj metody "na wagę". Pozdro. |
Autor: | Widikon [ Sob Lis 04, 2006 11:28 am ] |
Temat postu: | |
apollan napisał(a): Co do zębatki na wale to między dwa zęby włóż solindy srubokręt i zaprzyj o karter, rusz kluczem 17mm. pusci. Aby zdjąć ją ze stożka(na wale jest dodatkowo stożek) uzyj metody "na wagę". Pozdro. Lub jeśli posiadasz to ściągaczem do kół pasowych powinieneś ją zdjąć Pozdrawiam |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |