Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 9:37 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:18 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 29, 2011 1:58 pm
Posty: 115
Miejscowość: okolice Jarosławia
Pojazd: Derbi Senda
Witam, czytając http://motokirc.pl/problemy-techn-f4/remont-silnika-jawa-223-cz-2-ocena-cz-ci-t19873.html Olo napisał
Cytuj:
Cylinder należy ocenić pod kątem zużycia gładzi cylindra, jeżeli przy krawędzi tulei wyczuwalny jest próg, cylinder należy oddać do szlifowania, także rysy i ukruszenia okien są ważne i muszą zostać usunięte przez szlif.

Gdzie dokładnie ma znajdować się ten próg?
Czy on znajduje się w tym miejscu ? http://imageshack.us/photo/my-images/837/image006ed.jpg/
Zaznaczyłem to miejsce gdzie kończy się gładź.
U mnie czuć taki przeskok delikatny i trochę go nawet widać.
Na tłoku 2p nie ma mocy, ale na 3p ładnie jedzie.
Czy potrzebna jest wymiana cylindra? Szlif nie biorę pod uwagę bo żeby go zrobić musiałbym jechać do Rzeszowa ;/
dodane: i w jednym cylindrze mam poobrywane gwinty i w drugim(na nim jeżdżę) oberwana nóżka tulei ;/

Czy takie przycięcie (1cm) może zwiększyć spalanie lub zmiejszyć moc? Jeżdżę na takim tłoku od tamtego sezonu.
http://imageshack.us/photo/my-images/17/tlokv.jpg/

_________________
Motocykliści dzielą się na dwie grupy:
*Ci co są już po glebie.
*Ci co się do tego nie przyznają.
;]

http://zalukaj.tv/polecony,445435/

http://www.bikepics.com/members/sylweq7a/


Ostatnio edytowany przez Sylweq7a Śro Lip 13, 2011 9:41 pm, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Sylweq7a napisał(a):

Tak.

Cytuj:
Czy potrzebna jest wymiana cylindra?

Według uznania, jednak jeśli ogar nie ma mocy na tłoku 2p to znaczy, że kompresja jest zbyt mała.

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 04, 2010 2:30 pm
Posty: 786
Miejscowość: Lubaczów i okolice
Pojazd: Romet Ogar 200
Vw Passat :]
Włóż do cylindra nowy nominalny pierścień jeżeli na zamku będzie duży luz powyżej 1,00mm to znaczy że cylinder jest już zużyty taak

_________________
CHART taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:31 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Gru 07, 2010 2:48 pm
Posty: 418
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Pojazd: Yamaha DT80 LC II 53V - 1994



Był :
komar 2350 - 1978
komar 2350 - 1975
Komar 2350 - 1978
Motorynka m3 z silnikiem charta
Romet 2375 - 1981
Simson S51 - 1989
tak to jest próg i dlatego nie ma mocy i jeżeli tak jak mówisz nie bierzesz szlifu pod uwagę to jeżeli chcesz znów mieć moc to zmień cylinder

_________________
Co z nami będzie gdy spotkamy się na zakręcie ?? - Redukcja gaz i odcięcie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:32 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 29, 2011 1:58 pm
Posty: 115
Miejscowość: okolice Jarosławia
Pojazd: Derbi Senda
;/ trudno, a chcialem 50/4 robic na nim ;/
Ok a co z tym tłokiem? Można sobie z niego wajche od biegów zrobić czy jest zdatny do pracy?

_________________
Motocykliści dzielą się na dwie grupy:
*Ci co są już po glebie.
*Ci co się do tego nie przyznają.
;]

http://zalukaj.tv/polecony,445435/

http://www.bikepics.com/members/sylweq7a/


Ostatnio edytowany przez Sylweq7a, Śro Lip 06, 2011 12:41 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Tłok 3p z racji tego, że ma 3 pierścienie jak by to powiedzieć na chłopski rozum, uszczelnia bardziej dzięki czemu kompresja jest większa a co za tym idzie ogar mocniejszy.

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:42 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 29, 2011 1:58 pm
Posty: 115
Miejscowość: okolice Jarosławia
Pojazd: Derbi Senda
Popatrz na fotke tego tłoku jak on wygląda.

_________________
Motocykliści dzielą się na dwie grupy:
*Ci co są już po glebie.
*Ci co się do tego nie przyznają.
;]

http://zalukaj.tv/polecony,445435/

http://www.bikepics.com/members/sylweq7a/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Jeśli te ukruszenie jest po stronie wydechu to od biedy można jeździć jednak zaleca się wymianę :D

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 12:58 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 29, 2011 1:58 pm
Posty: 115
Miejscowość: okolice Jarosławia
Pojazd: Derbi Senda
Sorry ze nie napisalem, mialem napisac ale wylecialo z glowy.
To wyciecie jest od okna ssacego.

_________________
Motocykliści dzielą się na dwie grupy:
*Ci co są już po glebie.
*Ci co się do tego nie przyznają.
;]

http://zalukaj.tv/polecony,445435/

http://www.bikepics.com/members/sylweq7a/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 7:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Wyjeb ten tłok w krzaki, do niczego się nie nadaje i moc zabiera.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 9:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
skoro stać cię na 50/4 itak pewnie musisz gdzieś wysłać cyl, to na szlif też możesz go wysłać.

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 06, 2011 9:32 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 3:45 pm
Posty: 343
Miejscowość: Giżycko
Pojazd: Romet Pony
Simson Sr 50
Jeżeli to oryginalny to wg mnie tylko szlif.Jeżeli w Rzeszowie robią dobrze szlify to ja bym się nawet nie zastanawiał.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Pony_50/24812" target="_blank

http://bikepics.com/members/juhas102/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Pią Lip 08, 2011 4:04 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 29, 2011 1:58 pm
Posty: 115
Miejscowość: okolice Jarosławia
Pojazd: Derbi Senda
juhas99 napisał(a):
Jeżeli to oryginalny to wg mnie tylko szlif.Jeżeli w Rzeszowie robią dobrze szlify to ja bym się nawet nie zastanawiał.


Myslisz ze kupilbym pseudo 60 z alledrogo? ;) NE!
Czy dobrze robia nie wiem, kolega w simku szlifowal na 60, gdzies w okolicach Rzeszowa.

Mam juz upatrzona 50 swiezo po szlifie oeyginal, razem z tlokiem. Co do ceny bardziej sie oplaca niz szlif+ kupno tloka.

Wracajac do tego tloku; czy silnik mogl przez to wyciecie spalac w okolicach 5l? Jak wlalem 5l pojezdzilem troche i juz prawie dno bylo widac, chociaz na 100% nie przejechalem 100km.

_________________
Motocykliści dzielą się na dwie grupy:
*Ci co są już po glebie.
*Ci co się do tego nie przyznają.
;]

http://zalukaj.tv/polecony,445435/

http://www.bikepics.com/members/sylweq7a/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Pią Lip 08, 2011 4:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Bardzo możliwe, dolot był prawie cały czas otwarty.

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zużycie gładzi cylindra.
PostWysłany: Śro Lip 13, 2011 9:44 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 29, 2011 1:58 pm
Posty: 115
Miejscowość: okolice Jarosławia
Pojazd: Derbi Senda
Pelas napisał(a):
skoro stać cię na 50/4 itak pewnie musisz gdzieś wysłać cyl, to na szlif też możesz go wysłać.


Czy stać to zależy, są wakacje zbieram fundusze, zresztą ten cyl ma ułamaną nóżkę tulei.

_________________
Motocykliści dzielą się na dwie grupy:
*Ci co są już po glebie.
*Ci co się do tego nie przyznają.
;]

http://zalukaj.tv/polecony,445435/

http://www.bikepics.com/members/sylweq7a/


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. szlif - zużycie Chart

leszkumo1

14

4000

Wto Lis 15, 2011 5:35 am

Hanus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon bateryjny - zużycie akumulatora.

Sylweq7a

0

1552

Nie Sie 14, 2011 11:59 am

Sylweq7a Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuleja cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Konrad

22

5552

Pią Mar 02, 2007 5:19 pm

Konrad Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. montaż cylindra

pajo@

9

3003

Pią Lut 15, 2008 5:44 pm

pajo@ Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tulejka cylindra wsk 175

kamil_ziomek

2

1637

Czw Mar 20, 2008 8:30 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 21 Queries | GZIP : Off ]