Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[Silnik 223] Cylinder a cylinder https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/cylinder-a-cylinder-t31902.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | housemdt [ Wto Wrz 20, 2011 3:10 pm ] |
Temat postu: | [Silnik 223] Cylinder a cylinder |
Witam! Czy cylindry nowe polskie(z allegro) 50cm3 38mm nominał są ok? Tłok kupię czeski ale chodzi o sam cylinder. Dużo różni się od tego z PRL? |
Autor: | Freddie [ Wto Wrz 20, 2011 3:15 pm ] |
Temat postu: | Re: [Silnik 223] Cylinder a cylinder |
Dużo, wykonanie itp. wiadomo czeske cylki były lepsze, ale spróbować można różnie to z tym bywa:) |
Autor: | Womax [ Śro Wrz 21, 2011 7:54 pm ] |
Temat postu: | Re: [Silnik 223] Cylinder a cylinder |
Cylindry z almotu są chyba najlepsze z ówcześnie produkowanych, wystrzegaj się tych z wybitym CX.Almota w kilka godzin można przywrócić do oryginału wystarczy zestaw pilników i chęci |
Autor: | housemdt [ Czw Wrz 22, 2011 9:42 am ] |
Temat postu: | Re: [Silnik 223] Cylinder a cylinder |
http://allegro.pl/jawa-50-jawka-cylinder-tlok-50-cm3-glowica-almot-i1799364223.html Ten będzie ok? Cenowo też? |
Autor: | kamilbob [ Czw Wrz 22, 2011 8:41 pm ] |
Temat postu: | Re: [Silnik 223] Cylinder a cylinder |
Nowe polskie cylindry ogólnie są ok, można się jedynie przyczepić do płuków, które często są mniejsze niż w czeskim i zdarza się, że między kanałem a oknem są progi. A i nie wiem jak u innych, ale u mnie w almocie dosyć łatwo zrywały się gwinty przy mocowaniu krućca... może dlatego, że miałem śrubki zamiast szpilek i nakrętek. Tego zestawu bym nie polecał ze względu na ten tłok, który jest po prostu do dupy, silnik się rozgrzeje, tłok zaczyna puchnąć do tego stopnia że silnik sam gaśnie, na czeskim takich cyrków nie było. |
Autor: | Kamis [ Pią Wrz 23, 2011 8:06 am ] |
Temat postu: | Re: [Silnik 223] Cylinder a cylinder |
Jak by co to ja kupiłem tłok w Chojnicach w sklepie koło gimnazjum nr2 i jest w miare. Nie puchnie, może troche dzwonią pierścienie ale jak na 13zł to jest git |
Autor: | housemdt [ Pią Wrz 23, 2011 2:27 pm ] |
Temat postu: | Re: [Silnik 223] Cylinder a cylinder |
kamilbob napisał(a): Nowe polskie cylindry ogólnie są ok, można się jedynie przyczepić do płuków, które często są mniejsze niż w czeskim i zdarza się, że między kanałem a oknem są progi. A i nie wiem jak u innych, ale u mnie w almocie dosyć łatwo zrywały się gwinty przy mocowaniu krućca... może dlatego, że miałem śrubki zamiast szpilek i nakrętek. Tego zestawu bym nie polecał ze względu na ten tłok, który jest po prostu do dupy, silnik się rozgrzeje, tłok zaczyna puchnąć do tego stopnia że silnik sam gaśnie, na czeskim takich cyrków nie było. Tłok kupie chyba z jawaczesci.pl |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |