Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/blokowanie-przy-redukcji-1-bieg-t32070.html
Strona 1 z 1

Autor:  Avila28 [ Nie Paź 09, 2011 6:57 pm ]
Temat postu:  Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

Witam,mam pewien problem z moim chartem ,mianowicie:
1.Po rozebraniu calego silnika (w tym tez skrzyni biegow) , pojawil sie problem z redukowaniem na 1 bieg gdy chce to zrobic w miare lekko cos blo kuje "caly silnik" ,ze az kolo na smyka idzie i motor gasnie! ,lecz gdy zredujuje na 1bieg "mocno" slychac lekki "zgrzyt" ale bieg się wlącza.Dodam iz przed rozebraniem nie bylo takiego czegos...
2.Drugi Problem jest z "luzem" czasami dobrze wchodzi a czasami nie da sie go włączyc (Najgorzej jest na postoju),przedtem tez tego nie bylo!
3.Rowniez mam problem z Kopniakiem ,czasami łapie a czasami Nie ,lecz gdy go przechyle w lewą strone dziala (Czy jest mozliwe ze nie dalem podkladki od strony lewego karteru??) To rowniez dzialalo...

Mysle ze w miare mozliwosci poprawnie ta sytuacje opisalem
ps.moze ktos ma jakies foto skladania silnika lub skrzyni do charta ?

Autor:  Freddie [ Nie Paź 09, 2011 7:25 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

odpowiedź jest bardzo prosta, skopałeś składanie skrzyni , tyle :) pewnie podkładka któraś Ci umknęła .

Autor:  Avila28 [ Nie Paź 09, 2011 8:12 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

Najprawdopodobniej tak.. ,lecz ktora i gdzie oto jest pytanie :]

Autor:  WorseBoy [ Nie Paź 09, 2011 8:48 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

rozpoławiasz silnik, schemat w łape i jazda :D na forum nikt ci nie powie której podkładki nie masz bo my silnika nie widzimy z bliska

Autor:  Avila28 [ Pon Paź 10, 2011 9:14 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

Wiem,ze na postoju cięzej go znalesc ,lecz przedtem bylo to Proste
ps.Nic nie wymienialem w skrzyni
Mam tez tak ze jak znajde luz na zapalonym silniku zgasze go chce ponownie odpalic a tu sie sam Bieg wlacza?

Autor:  Freddie [ Pon Paź 10, 2011 10:11 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

próbowałeś regulacji biegów? Jeśli to nic nie pomoże to pozostaje Ci ze schematem poskładać jeszcze raz, nie ma innego wyjścia nikt Ci nic nie wyczaruje od tak

Autor:  Pelas [ Wto Paź 11, 2011 2:20 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

ja miałem już mocno wytarty wodzik, i miałem tak że jak przechyliłem motur to bieg sam wskakiwał, lub jeśli był na biegu to wskakiwał luz, napawałem łapke, oszlifowałem do nominalnej wartości i bangla ; )

Autor:  Avila28 [ Wto Paź 11, 2011 5:15 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

Wodzik byl niedawno wymieniany a o jakiej regulacji biegow mowicie?
Ps.ma ktos moze ten schemat Skrzyni?

Autor:  marcin91 [ Wto Paź 11, 2011 6:43 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

Pelas czym ty to spawałeś??
Bo ja migomatem i też zeszlifowałem i śmigało ale znowu mi szarpie na 1;/
Czym najlepiej to zaspawać żebym nie musiał znowu rozkręcać silnika?
Czy może być to też wina tej kulki i sprężynki co dociska wodzik?
A tu masz schemat skrzyni:
http://romet-serwis.webd.pl/schematy/skrzynia_027.jpg

Autor:  Avila28 [ Wto Paź 11, 2011 7:28 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

Wielkie dzęki za schemacik :P A czy czasem niema ktos schemaciku z Gornego punktu widzenia?

Autor:  Gajca [ Wto Paź 11, 2011 7:33 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

Avila28 napisał(a):
Wodzik byl niedawno wymieniany a o jakiej regulacji biegow mowicie?


slawek90 napisał(a):
6. Regulacja skrzyni biegów.
Image

Po demontażu i ponownym zmontowaniu silnika należy dokonać regulacji skrzyni biegów. Regulacja ta sprowadza się do prawidłowego ustawienia ramienia kosy biegów w stosunku do kołków na zabieraku krzywki. Regulację przeprowadza się śruba mimośrodową za pomocą wkrętaka płaskiego po uprzednim poluzowaniu nakrętki kontrującej śrubę pokręcając w lewo lub w prawo. Czynności te dokonuje się na 2 biegu. Regulacja polega na tym, aby kły na kosie z obu stron ustawione były symetrycznie w stosunku do kołków na zabieraku krzywki. Prawidłowe ustawienie kosy jest wtedy jeżeli po uchyleniu kosy do góry a następnie opuszczeniu do położenia wyjściowego, końce kłów (pazurów) kosy nie zaczepiały o kołki zabieraka krzywki.

Autor:  Pelas [ Czw Paź 13, 2011 6:06 pm ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

marcin może za mocno oszlifowałeś.. : ] ja spawałem tigiem ;] ale to jest chyba żeliwo to trzeba ogarnąć jak się spawa : )

Autor:  Kamis [ Pią Paź 14, 2011 8:44 am ]
Temat postu:  Re: Blokowanie Przy redukcji 1 Bieg [Chart 210]...

Tigiem spawa się wiele metali. Miedź, aluminium, stal węglową, stopową a najczęściej nierdzewkę.
Przy odpowiednim drucie pospawanie żeliwa nie stanowi problemu

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/