Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Dziwny problem
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/dziwny-problem-t3687.html
Strona 1 z 2

Autor:  o_O [ Czw Mar 22, 2007 8:26 pm ]
Temat postu:  Dziwny problem

no więc kolejny problem w silniku 223 ;/ . Mianowicie ma bardzo wysokie obroty i ja puszczę minimalnie gaz to gaśnie... Jeszcze w ten sam dzień przed wyjęciem gaźnika normalnie chodził i cieszyłem się, że mam niskie obroty. W gaźniku nic nieruszałem tylko iglice pływaka i tą drugą iglice, a śrubkami wogole się niebawiłem. Ruszałem tylko gaźnik i nic więcej! Co to może być? niektórzy mówili, że to może coś być z dawką paliwa czy coś takiego, ale przedtem było ok i stało się tak nagle? aha przypominam, że niemam iglicy pływaka tylko spiłowaną śrubę 8mm na igłę i może przez to?

Autor:  Dawideq [ Czw Mar 22, 2007 8:50 pm ]
Temat postu: 

o_O napisał(a):
niemam iglicy pływaka tylko spiłowaną śrubę 8mm na igłę i może przez to


No to może być jedną z przyczyn.
Spróbuj wyregulować gaźnik. Nic nie ruszałeś przy nim ale spróbować zawsze można :).

Autor:  o_O [ Czw Mar 22, 2007 8:57 pm ]
Temat postu: 

Dawideq, ale to by było dziwne, że przez iglice pływaka trzymałby tylko największe obroty, a jak lekko puści się gaz to gaśnie...

Autor:  Dawideq [ Czw Mar 22, 2007 9:00 pm ]
Temat postu: 

Hmmm... można też spróbować z regulacją zapłonu.

Autor:  o_O [ Czw Mar 22, 2007 9:23 pm ]
Temat postu: 

Dawideq, a zapłon mógł tak nagle się przestawić?

Autor:  Olo [ Czw Mar 22, 2007 9:37 pm ]
Temat postu: 

no wlaśnie. a jak ściągałeś gaźnik to go czyściłeś?? może gdzieś syf robi problem. a napewno wpiąłeś zapinke w ten sam rowek??

Autor:  =XawiD= [ Pią Mar 23, 2007 7:11 am ]
Temat postu: 

o_O, wyreguluj gaźnik... Nieraz sam z siebie tak mi też robi... Ale to kwestia 30sek. :)

Autor:  o_O [ Pią Mar 23, 2007 7:35 pm ]
Temat postu: 

Olo napisał(a):
a jak ściągałeś gaźnik to go czyściłeś??

Nieczyściłem, bo nie tak dawno był czyszczony
Olo napisał(a):
a napewno wpiąłeś zapinke w ten sam rowek??

chyba tak, a na jakim powinna być?
=XawiD= napisał(a):
wyreguluj gaźnik...

żaden problem, ale jak to mogło się stać jak ja nic nieruszałem? dziwne...

Autor:  Olo [ Sob Mar 24, 2007 2:50 pm ]
Temat postu: 

o_O napisał(a):
chyba tak, a na jakim powinna być?
ja nie wiem na jakiej miałeś jak wcześniej było dobrze to może przestawiłeś jak ją wyciągałeś

Autor:  o_O [ Sob Mar 24, 2007 8:50 pm ]
Temat postu: 

Olo, raczej jest dobrze, bo kumpel mi to zakładał, a jak on zakładał to wiem, że dobrze to zrobił. Ale wracając do tematu to dzisiaj zeszedłem do garażu i patrze, że świeża plama między kolankiem, a tłumikiem leży na ziemi. wzięłem na palec i powąchałem... Poczułem bęzynę. Może to jednak nie wina gaźnika tylko może simmering na wale poszedł i przez to obrotów niełapie?

Autor:  1angel [ Sob Mar 24, 2007 9:18 pm ]
Temat postu: 

jakby poszedl simer na wale to by miała cały czas wysokie obroty (przez lewe powietrze) bo miałem taką sytuacje

Autor:  o_O [ Sob Mar 24, 2007 9:22 pm ]
Temat postu: 

1angel, no właśnie ma. Jak odpaliłem to pociągnęła mnie tak, że prawie dęba stanąłem i sama dodawała gaz, a jak na 2 chciałem zmienić to już zgasła. Więc to simer? ciężko do niego się dostać?

Autor:  1angel [ Sob Mar 24, 2007 9:27 pm ]
Temat postu: 

a sory nie looknąłem o co biega tylko na poprzedni post i i tak nie dokładnie ... zmęczenie , tak to jest najprawdopodobniej tego wina miałem taką sytuacje u siebie jak odpaliłem nie było na to rady zawsze miała full obroty a winą był simmer na wale (dokładnie od strony zapłonu) do skrzyni korbowej dostawało się lewe powietrze i obroty rosły

Autor:  o_O [ Sob Mar 24, 2007 9:38 pm ]
Temat postu: 

1angel, ciężko jest z wymianą?

Autor:  1angel [ Sob Mar 24, 2007 9:42 pm ]
Temat postu: 

nie pamietam już jak to będzie wyglądać w jawce ale w wsk trzeba silnik rozpoławiac i wybijać łożyska bo od zewnątrz nie da rady włożyć simmera

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/