Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Regulacja obrotów jawka. https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/regulacja-obrotow-jawka-t3891.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | o_O [ Czw Kwi 05, 2007 11:08 am ] |
Temat postu: | Regulacja obrotów jawka. |
Mam dobrze ustawiony gaźnik, tylko że jak puszcze gaz na luzie to motor gaśnie. Poprostu na niskich obrotach gaśnie. Pobawię się dzisiaj z linką od gazu, ale może to niebyć przyczyna więc którą śrubką w gaźniku ustawiam obroty? Bo niechce go całkiem rozregulować dlatego pytam... |
Autor: | kristofix [ Czw Kwi 05, 2007 11:13 am ] |
Temat postu: | |
Regulujesz ta srubka ze sprezynka. Ona jest po srodku miedzy dyszami. |
Autor: | o_O [ Czw Kwi 05, 2007 11:17 am ] |
Temat postu: | |
kristofix, aha, dzięki! A przez linkę też tak może być? |
Autor: | Crush [ Czw Kwi 05, 2007 11:41 am ] |
Temat postu: | |
Raczej nie bo przepustnica opiera sie na tej srubce ze sprezynka (ma stozkowaty ksztalt) i to od niej zaleza wolne obroty |
Autor: | kristofix [ Czw Kwi 05, 2007 12:41 pm ] |
Temat postu: | |
nie przez linke. Jezeli linka ci odbija to jest w porzadku i nie chaczy nigdzie o pancez |
Autor: | Michal200 [ Czw Kwi 05, 2007 7:35 pm ] |
Temat postu: | |
przez linke nie moze gasnąć ale ma wpływ na obroty na biegu jałowym. Jak żle ją napniesz to przepustnica moze być podniesiona i wtedy bedzie miał wysokie obroty. Ja tak miałem po zimie |
Autor: | Kris [ Czw Kwi 05, 2007 8:08 pm ] |
Temat postu: | |
Śrubka ze sprężynką w środku pomiedzy dwoma dyszami wkręcaj ją powoli. I sprawa załatwiona |
Autor: | o_O [ Czw Kwi 05, 2007 9:38 pm ] |
Temat postu: | |
wkręciłem tą srubkę na maxa i dalej niema niskich... Jest lepiej, ale gaśnie! Jeszcze byłem zdziwiony, bo ledwo co na dwójkę wrzucił, ale potem się rozbujał, a jak wrzuciłem na trójkę to już musiałem spowrotem na dwójkę. O co chodzi? aha i jeszcze na jakim rowku ma być iglica? |
Autor: | marcinpc [ Czw Kwi 05, 2007 9:40 pm ] |
Temat postu: | |
rowek ustalasz doswiadczalnie |
Autor: | o_O [ Czw Kwi 05, 2007 9:43 pm ] |
Temat postu: | |
tylko, że ja niewiem jak ma być... a co jest wtedy z tym, że ledwo co na następny bieg wrzuca? |
Autor: | Crush [ Czw Kwi 05, 2007 9:47 pm ] |
Temat postu: | |
Iglica producent podaje, ze powinna byc na srodkowym rowku (kiedys robili 3 rowkowe ) Teraz sie ustawia na 2-3 bo sa 4 rowkowe Musisz dobrac doswiadczalnie |
Autor: | o_O [ Czw Kwi 05, 2007 9:49 pm ] |
Temat postu: | |
Crush, ale 2-3 od doły czy od góry? [ Dodano: 5 Kwiecień 2007, 21:50 ] tam z iglicą to sobie poradzę, ale czemu go tak zamula na biegu? na jedynce jedzie jak szalony, na dwójce słabnie, ale się potem rozpędza, a na trójkę niema szans... |
Autor: | Crush [ Czw Kwi 05, 2007 9:51 pm ] |
Temat postu: | |
Obojetnie iglica jest 4 rowkowa Musisz sprawdzic na ktorym rowku lepiej chodzi |
Autor: | kristofix [ Czw Kwi 05, 2007 11:24 pm ] |
Temat postu: | |
kolanko wydechu ci sie moze przytyka. A cylinder sie grzeje mocno? |
Autor: | o_O [ Pią Kwi 06, 2007 2:02 pm ] |
Temat postu: | |
kristofix, cylinder mocno się nie grzeje... |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |