Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Regulacja obrotów jawka.
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/regulacja-obrotow-jawka-t3891.html
Strona 1 z 2

Autor:  o_O [ Czw Kwi 05, 2007 11:08 am ]
Temat postu:  Regulacja obrotów jawka.

Mam dobrze ustawiony gaźnik, tylko że jak puszcze gaz na luzie to motor gaśnie. Poprostu na niskich obrotach gaśnie. Pobawię się dzisiaj z linką od gazu, ale może to niebyć przyczyna więc którą śrubką w gaźniku ustawiam obroty? Bo niechce go całkiem rozregulować dlatego pytam...

Autor:  kristofix [ Czw Kwi 05, 2007 11:13 am ]
Temat postu: 

Regulujesz ta srubka ze sprezynka. Ona jest po srodku miedzy dyszami.

Autor:  o_O [ Czw Kwi 05, 2007 11:17 am ]
Temat postu: 

kristofix, aha, dzięki! A przez linkę też tak może być?

Autor:  Crush [ Czw Kwi 05, 2007 11:41 am ]
Temat postu: 

Raczej nie ;) bo przepustnica opiera sie na tej srubce ze sprezynka (ma stozkowaty ksztalt) i to od niej zaleza wolne obroty ;)

Autor:  kristofix [ Czw Kwi 05, 2007 12:41 pm ]
Temat postu: 

nie przez linke. Jezeli linka ci odbija to jest w porzadku i nie chaczy nigdzie o pancez

Autor:  Michal200 [ Czw Kwi 05, 2007 7:35 pm ]
Temat postu: 

przez linke nie moze gasnąć ale ma wpływ na obroty na biegu jałowym.
Jak żle ją napniesz to przepustnica moze być podniesiona i wtedy bedzie miał wysokie obroty.
Ja tak miałem po zimie

Autor:  Kris [ Czw Kwi 05, 2007 8:08 pm ]
Temat postu: 

Śrubka ze sprężynką w środku pomiedzy dwoma dyszami wkręcaj ją powoli. I sprawa załatwiona :P

Autor:  o_O [ Czw Kwi 05, 2007 9:38 pm ]
Temat postu: 

wkręciłem tą srubkę na maxa i dalej niema niskich... Jest lepiej, ale gaśnie! Jeszcze byłem zdziwiony, bo ledwo co na dwójkę wrzucił, ale potem się rozbujał, a jak wrzuciłem na trójkę to już musiałem spowrotem na dwójkę. O co chodzi? aha i jeszcze na jakim rowku ma być iglica?

Autor:  marcinpc [ Czw Kwi 05, 2007 9:40 pm ]
Temat postu: 

rowek ustalasz doswiadczalnie

Autor:  o_O [ Czw Kwi 05, 2007 9:43 pm ]
Temat postu: 

tylko, że ja niewiem jak ma być... a co jest wtedy z tym, że ledwo co na następny bieg wrzuca?

Autor:  Crush [ Czw Kwi 05, 2007 9:47 pm ]
Temat postu: 

Iglica producent podaje, ze powinna byc na srodkowym rowku (kiedys robili 3 rowkowe ;) ) Teraz sie ustawia na 2-3 bo sa 4 rowkowe ;) Musisz dobrac doswiadczalnie ;)

Autor:  o_O [ Czw Kwi 05, 2007 9:49 pm ]
Temat postu: 

Crush, ale 2-3 od doły czy od góry?

[ Dodano: 5 Kwiecień 2007, 21:50 ]
tam z iglicą to sobie poradzę, ale czemu go tak zamula na biegu? :/ na jedynce jedzie jak szalony, na dwójce słabnie, ale się potem rozpędza, a na trójkę niema szans... :(

Autor:  Crush [ Czw Kwi 05, 2007 9:51 pm ]
Temat postu: 

Obojetnie :P iglica jest 4 rowkowa :P Musisz sprawdzic na ktorym rowku lepiej chodzi ;)

Autor:  kristofix [ Czw Kwi 05, 2007 11:24 pm ]
Temat postu: 

kolanko wydechu ci sie moze przytyka. A cylinder sie grzeje mocno?

Autor:  o_O [ Pią Kwi 06, 2007 2:02 pm ]
Temat postu: 

kristofix, cylinder mocno się nie grzeje...

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/