Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:31 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: wybryki silników jawoskich
PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 11:31 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
wiec co z nimi nie tak gdy są ciepłe

kiedy mój się tylko zrobi gorący to już prawie ledwo źipi znaczy chodzi dobrze ale słabo i dziś zobaczyłem zę ciężko odpala zapłon sprawdzę

jak jest zimny wystarczy ze manetkę troszkę wezmę do góry wyrywa mnie ma dużo siły tak jak simki

dodam że myślę że to wina tych cylindrów polskich pewnie puchną tłoki !!

więc mam pytanie teraz jak kupie nowy tłok i pierścienie co z nimi zrobić żeby nie puchły słyszałem coś o gotowaniu w oleju jeśli ktoś coś na ten temat wie niechaj pisze :D

co może być jeszcze przyczyną ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 1:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
pec12 mówisz że Twoja Jawka po rozgrzaniu jest słaba.Przyczyn może być wiele.Wszystko zależy jaką jazdę preferujesz czy jeździsz długo na niskich biegach czy lubisz spokojną jazdę, czy też wariacje.Dodam że zależy to również od mieszanki wiadomo po to robimy mieszankę aby olej chłodził tłok,cylinder jeśli jeździłbyś bez oleju to wiadomo że po kilku kilometrach silnik po prostu stanie po czym ostygnie i można jeździć dalej a dlaczego się tak dzieje ?, dlatego że tłok spuchnie i klinuje się w cylindrze. Być może kiedyś ktoś Twój silnik przegrzał i teraz po prostu to wszystko na starość wychodzi. Nowy tłok + pierścienie jak najbardziej wskazane przydało by się też dać nowy cylinder oraz wał do regeneracji myślę że wtedy silnik miałby moc również gdy będzie rozgrzany.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 5:16 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
ale to nie zawsze się tak dzieje że nie ma siły !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 5:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Oczywiście zależy to też od warunków atmosferycznych jak jest zimno (mróz) silnik nie zagrzewa się tak szybko,natomiast jeśli jest pogodna ciepła pogoda to silnik dostaje prędzej temperaturę.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 5:32 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Tłok można wygotować w oleju
Około 2h od czasu zagotowania i drugi raz 2h z tym, że po pierwszym razie musi ostygnąć OSTROŻNIE ŁATWO PALNE, LATWO SIĘ OPARZYĆ
Tłok układa się na rusztowaniu lub zawiesza tak by nie dotykał dna garnka
Dopiero wtedy z tłokiem idzie się do szlifu cylindra i juz nie spuchnie
Tak robi moj kumpel, wlasciciel MZ 150


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Modele (typy) polskich silników w motorowerach Romet

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

dieludolfs

21

9433

Czw Lip 21, 2011 1:43 pm

Addadko Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 98 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 23 Queries | GZIP : Off ]