Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Ogar 200 problem https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/ogar-200-problem-t6525.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | karoloool [ Nie Lip 29, 2007 12:07 pm ] |
Temat postu: | Ogar 200 problem |
Mam problem z ogarem 200 odpala ale go strasznie dusi na jedynce jeszcze da sie jakoś jechac ale potem na 2 albo na 3 gaśnie co mam zrobić??? |
Autor: | o_O [ Nie Lip 29, 2007 12:08 pm ] |
Temat postu: | |
karoloool, ustaw zapłon, wyczyść filtr powietrza. |
Autor: | ojs [ Nie Lip 29, 2007 12:14 pm ] |
Temat postu: | |
Masz wogóle założony filtr powietrza? Przeczyść gaźnik, platynki i kranik.. wyreguluj gaźnik, tylko tą śrubą na środQ bo te 2 mosiężne po bokach mają być dokręcone. Spróbuj podnieść iglicę do góry. |
Autor: | o_O [ Nie Lip 29, 2007 12:20 pm ] |
Temat postu: | |
ojs, co ty gadasz... ojs napisał(a): Masz wogóle założony filtr powietrza? bez filtra jeszcze szybszy jest jak co i to niema nic do tego. ojs napisał(a): platynki też niema nic to sprawy. ojs napisał(a): Spróbuj podnieść iglicę do góry. iglica dużo ci da... karoloool, ustaw zapłon na początek i napisz czy pomogło. |
Autor: | ojs [ Nie Lip 29, 2007 12:23 pm ] |
Temat postu: | |
o_O napisał(a): bez filtra jeszcze szybszy jest jak co i to niema nic do tego. Otóż ma!! jeżeli jedzie szybko za dużo powietrza dostaje się do gaźnika a za mało paliwa! Wiem bo sam tak miałem i mi go dławiło przy wysokich prędkościach. Silnik musi sam ciągnąć powietrze a nie że się mu go wpycha na siłe |
Autor: | o_O [ Nie Lip 29, 2007 12:26 pm ] |
Temat postu: | |
ojs, ja swoją jawką tyle jeździłem bez filtra i wszystko było ok. Ale po co zaraz takie przyczyny wyciągać. Zacznijmy od ustawienia zapłonu, bo to najczęstsza przyczyna takiego zachowania. |
Autor: | ojs [ Nie Lip 29, 2007 12:29 pm ] |
Temat postu: | |
Na ustawianiu zapłonu trzeba się znać! Niewiemy czy ten co zadaje pytanie jest obcykany w tej sprawie.. przyczyna moze być błacha więc lepiej sprawdzić to co każdy który się nie zna umie zrobić niż chwytać się za zapłon.. może zapłon jest dobrze wyregulowany i zacznie tam paluchy ciś i mogą być dopiero klocki.. Niech karoloool zrobi jak chce.. ja bym mu radził najpierw wszystko dokładnie sprawdzić a potem się brać za zapłon |
Autor: | o_O [ Nie Lip 29, 2007 12:35 pm ] |
Temat postu: | |
ojs, a co jest trudnego w ustawieniu zapłonu? Jak niewie jak się ustawia to niech poprosi kogoś o pomoc... Ja jestem przekonany, że to zapłon, a nie jakieś inne pierdoły. |
Autor: | ojs [ Nie Lip 29, 2007 12:52 pm ] |
Temat postu: | |
Ja nie jestem przekonany do niczego. Niech karoloool się więcej na ten temat wypowie... przyczyn może być wiele nie tylko zapłon. o_O napisał(a): jak niewie jak się ustawia to niech poprosi kogoś o pomoc Myślisz jakby miał kogoś kto by mu pomógł to by na tym forum pisał? A pozatym przypominam że jest niedziela i raczej nic z motorkiem nie zrobi <z jezorem> o_O oczywiście nie wykluczam przyczyny usterki wynikającej z źle ustawionego zapłonu. Chciałem poprostu podać inne ewentualne przyczyny takiego zachowania moto. Pozdrawiam |
Autor: | karoloool [ Nie Lip 29, 2007 5:46 pm ] |
Temat postu: | |
niestety nie znam sie na ustawianiu zapłonu a pod względem napraw jestem kompletnie zielony może wy wytłumaczyli byście mi jak wyregulować dobrze zapłon??? |
Autor: | ojs [ Nie Lip 29, 2007 6:19 pm ] |
Temat postu: | |
A sprawdzałeś wszystko o czym wcześniej pisałem? |
Autor: | =XawiD= [ Nie Lip 29, 2007 6:58 pm ] |
Temat postu: | |
Najpierw to wyczyść gaźnik. Jak to nie pomoże, to regulacja gaźnika - iglica o 1 rowek w dół. Jak już nic nie będzie pomagało, to możesz zobaczyć do zapłonu - ale raczej to nie jest tego wina... Jak ustawić zapłon: www.przecinak.republika.pl - chyba w dziale zapłon... Poszukaj tam, bo gdzieś na 100% jest. |
Autor: | karoloool [ Pon Lip 30, 2007 10:46 am ] |
Temat postu: | |
ojs filtr powietrza mam platynki i gaźnik czyste a jak wyregulować gaźnik to śruba zeby było dobrze?? |
Autor: | Adrians [ Pon Lip 30, 2007 11:21 am ] |
Temat postu: | |
karoloool czy my aby się nie znamy? Gaźnik ustaw za pomocą przestawienia iglicy. Odkręć przepustnicę i wyciągnij ze sprężyny iglicę. Zdejmij z niej taką blaszkę i wepnij ją w inny rowek, próbuj na wszystkich trzech/czterech rowkach. (zależne od tego jaką masz iglicę). Spróbuj też zwiększyć przerwę na platynkach albo pobaw się z poziomem paliwa. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |