Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Ogar 200 problem
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/ogar-200-problem-t6525.html
Strona 1 z 1

Autor:  karoloool [ Nie Lip 29, 2007 12:07 pm ]
Temat postu:  Ogar 200 problem

Mam problem z ogarem 200 odpala ale go strasznie dusi na jedynce jeszcze da sie jakoś jechac ale potem na 2 albo na 3 gaśnie co mam zrobić???

Autor:  o_O [ Nie Lip 29, 2007 12:08 pm ]
Temat postu: 

karoloool, ustaw zapłon, wyczyść filtr powietrza.

Autor:  ojs [ Nie Lip 29, 2007 12:14 pm ]
Temat postu: 

Masz wogóle założony filtr powietrza? Przeczyść gaźnik, platynki i kranik.. wyreguluj gaźnik, tylko tą śrubą na środQ bo te 2 mosiężne po bokach mają być dokręcone. Spróbuj podnieść iglicę do góry.

Autor:  o_O [ Nie Lip 29, 2007 12:20 pm ]
Temat postu: 

ojs, co ty gadasz... :/
ojs napisał(a):
Masz wogóle założony filtr powietrza?

bez filtra jeszcze szybszy jest jak co i to niema nic do tego.
ojs napisał(a):
platynki

też niema nic to sprawy.
ojs napisał(a):
Spróbuj podnieść iglicę do góry.

iglica dużo ci da...
karoloool, ustaw zapłon na początek i napisz czy pomogło.

Autor:  ojs [ Nie Lip 29, 2007 12:23 pm ]
Temat postu: 

o_O napisał(a):
bez filtra jeszcze szybszy jest jak co i to niema nic do tego.

Otóż ma!! jeżeli jedzie szybko za dużo powietrza dostaje się do gaźnika a za mało paliwa! Wiem bo sam tak miałem i mi go dławiło przy wysokich prędkościach. Silnik musi sam ciągnąć powietrze a nie że się mu go wpycha na siłe :P

Autor:  o_O [ Nie Lip 29, 2007 12:26 pm ]
Temat postu: 

ojs, ja swoją jawką tyle jeździłem bez filtra i wszystko było ok. Ale po co zaraz takie przyczyny wyciągać. Zacznijmy od ustawienia zapłonu, bo to najczęstsza przyczyna takiego zachowania.

Autor:  ojs [ Nie Lip 29, 2007 12:29 pm ]
Temat postu: 

Na ustawianiu zapłonu trzeba się znać! Niewiemy czy ten co zadaje pytanie jest obcykany w tej sprawie.. przyczyna moze być błacha więc lepiej sprawdzić to co każdy który się nie zna umie zrobić niż chwytać się za zapłon.. może zapłon jest dobrze wyregulowany i zacznie tam paluchy ciś i mogą być dopiero klocki.. Niech karoloool zrobi jak chce.. ja bym mu radził najpierw wszystko dokładnie sprawdzić a potem się brać za zapłon ;]

Autor:  o_O [ Nie Lip 29, 2007 12:35 pm ]
Temat postu: 

ojs, a co jest trudnego w ustawieniu zapłonu? Jak niewie jak się ustawia to niech poprosi kogoś o pomoc... Ja jestem przekonany, że to zapłon, a nie jakieś inne pierdoły.

Autor:  ojs [ Nie Lip 29, 2007 12:52 pm ]
Temat postu: 

Ja nie jestem przekonany do niczego. Niech karoloool się więcej na ten temat wypowie... przyczyn może być wiele nie tylko zapłon.
o_O napisał(a):
jak niewie jak się ustawia to niech poprosi kogoś o pomoc

Myślisz jakby miał kogoś kto by mu pomógł to by na tym forum pisał?
A pozatym przypominam że jest niedziela :-) i raczej nic z motorkiem nie zrobi <z jezorem>
o_O oczywiście nie wykluczam przyczyny usterki wynikającej z źle ustawionego zapłonu. Chciałem poprostu podać inne ewentualne przyczyny takiego zachowania moto.
Pozdrawiam ;)

Autor:  karoloool [ Nie Lip 29, 2007 5:46 pm ]
Temat postu: 

niestety nie znam sie na ustawianiu zapłonu a pod względem napraw jestem kompletnie zielony może wy wytłumaczyli byście mi jak wyregulować dobrze zapłon???

Autor:  ojs [ Nie Lip 29, 2007 6:19 pm ]
Temat postu: 

A sprawdzałeś wszystko o czym wcześniej pisałem?

Autor:  =XawiD= [ Nie Lip 29, 2007 6:58 pm ]
Temat postu: 

Najpierw to wyczyść gaźnik. Jak to nie pomoże, to regulacja gaźnika - iglica o 1 rowek w dół. Jak już nic nie będzie pomagało, to możesz zobaczyć do zapłonu - ale raczej to nie jest tego wina...

Jak ustawić zapłon: www.przecinak.republika.pl - chyba w dziale zapłon... Poszukaj tam, bo gdzieś na 100% jest.

Autor:  karoloool [ Pon Lip 30, 2007 10:46 am ]
Temat postu: 

ojs filtr powietrza mam platynki i gaźnik czyste
a jak wyregulować gaźnik to śruba zeby było dobrze??

Autor:  Adrians [ Pon Lip 30, 2007 11:21 am ]
Temat postu: 

karoloool czy my aby się nie znamy? :)

Gaźnik ustaw za pomocą przestawienia iglicy. Odkręć przepustnicę i wyciągnij ze sprężyny iglicę. Zdejmij z niej taką blaszkę i wepnij ją w inny rowek, próbuj na wszystkich trzech/czterech rowkach. (zależne od tego jaką masz iglicę). Spróbuj też zwiększyć przerwę na platynkach albo pobaw się z poziomem paliwa.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/