Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Akumulator 12v https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/akumulator-12v-t675.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | r4g3 [ Czw Paź 27, 2005 12:39 pm ] |
Temat postu: | Akumulator 12v |
MAm akumulator 12v i chcę go zamontować do kierunków. czy da się zrobić jego ładowanie? czy wogóle cewka 6V załaduje jakoś 12V akumulator? ??? |
Autor: | komaroid [ Czw Paź 27, 2005 3:44 pm ] |
Temat postu: | |
Najlepiej przewinąć cewki na 12 V, bo z oryginalnymi się nie da. |
Autor: | DaN [ Czw Paź 27, 2005 7:43 pm ] |
Temat postu: | |
koniecznie trzeba przewijać cewki żeby bylo ladowanie, bo inaczej to nie ma szans |
Autor: | mati590 [ Pią Paź 28, 2005 6:53 pm ] |
Temat postu: | |
albo dwie połączyć w ten sposób, aby dawały 12 (nie pamiętam czy to się nazywa szeregowe czy równoległe) ale w tedy zapłon z iskrownika tylko światła i kierasy na tym no i klakson |
Autor: | emilsol [ Pią Paź 28, 2005 9:00 pm ] |
Temat postu: | |
cewki są oryginalnie łączone szeregowo |
Autor: | marcinpc [ Pią Paź 28, 2005 9:38 pm ] |
Temat postu: | |
jak sie podłączy dwie cewki zaplonowe szeregowo to powinny wytworzyć 12 V, ale co bedzie z natężeniem pradu ? no i oczywiście od amperażu bedzie zalezała moc, jak ktoś to sprawdzi to niech napisze bo ja nie bede odlutowywał moich cewek na takie eksperymenty |
Autor: | DaN [ Sob Paź 29, 2005 8:46 am ] |
Temat postu: | |
owszem, wytworza 12v,w moim nawet mialm 18v, ale to nie bedzie nic dawalo, te cewki sie nie wyrobia, nie beda dawaly odpowiedniego pradu... Mowie Ci pogadaj dobrze z jakims elektronikiem to ci przewinie fabryczne cewki, mi to zrobil za 30zl za 3 cewki... |
Autor: | Majkel333 [ Sob Paź 29, 2005 11:01 am ] |
Temat postu: | |
A ja sobie przewinełem cewki sam i kosztowało mnie to ok 5 zł za drut |
Autor: | DaN [ Sob Paź 29, 2005 7:31 pm ] |
Temat postu: | |
Mi sie nie chcialo przewijac Wolalem zaplacic gosciowi za robote, przy okazji w ramach zaplaty pomogl mi to wszystko zamontowac, poprowadzic kabelki itp, czyli z nim zrobilem cala elektryke... Zreszta i tak mialem kupywac nowe cewki, wiec na jedno mi wyszlo |
Autor: | gwh [ Nie Paź 30, 2005 1:07 pm ] |
Temat postu: | |
bo ja połaczysz 2 zapłonowe to bedzie 12v ale dalej beda adwać 15w musisz zrobić 2 30w czyli prewinac cewke grubszym drutem i połaczyc wtedy 2 ale takie same bo inaczej dalej beda dawac 15w a jak połaczysz 2 30w to bedziesz miał 12v i 30w a zapłon z iskorwnika ale można pokombinowac z jeszcze jedna cewka ale ona musiałby by mieć 6v a nie 8v jak zapłonoa ale jeszcze roszke mniej |
Autor: | r4g3 [ Pią Gru 30, 2005 6:56 pm ] |
Temat postu: | |
A jakiego drutu i ile zwojów użyć żeby nawinąć cewke na 12V? |
Autor: | Majkel333 [ Pią Gru 30, 2005 7:29 pm ] |
Temat postu: | |
Drut DNE wystarczy w pojedyńczej izolacji. Cewki świetlne przewijasz drutem 0.95 i 120 zwoi, zapłonową 0.7 i 200 zwoi |
Autor: | DaN [ Pią Gru 30, 2005 7:51 pm ] |
Temat postu: | |
a propo, majkel, te 200 zwoi wejdzie? I sluchaj, przewinal bys mi cewki tak do granic mozliwosci, bo teraz mam przewiniete 12v i tak srednio sie spisuja a jeszcze mam miejsce na zwoje... |
Autor: | Majkel333 [ Pią Gru 30, 2005 8:30 pm ] |
Temat postu: | |
200 zwoi drutu 0,7 wejdzie ale jest nawinięte po brzegi... Jak ja swoje cewki przewijałem mało pie**olca nie dostałem ale teraz już mi to lepiej idzie więc jak chcesz tracić kase na wysyłkę w dwie strony to niema problemu P.S. - Tylko jak coś to wyśli mi też drut bo ja niemam już możliwości załatwienia... |
Autor: | DaN [ Sob Gru 31, 2005 11:20 am ] |
Temat postu: | |
u mnie drut to nie problem.... A ty masz w swoim ladowanie na 12V czy 6V? Bo u mnie jak tak sobie pojezdze na swiatlach po nocy to akumulator pada szybko, bo jeszcze mam zaplon bateryjny i kierunki.... A ile chcesz za te cewki za przewiniecie i ile drutu i jakiego pan potrzebujesz? |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |