Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Ciag dalszy problemow;/;/;/
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/ciag-dalszy-problemow-t7008.html
Strona 1 z 2

Autor:  CharcikX [ Pon Sie 13, 2007 9:58 pm ]
Temat postu:  Ciag dalszy problemow;/;/;/

Jak pare tematow nizej miałem krzywy wał i dawła mi słaba iskre wymieniłem wał na prosty przy okazji simeringi i łozyska i dalej to samo wał jest do milimetra prosty kopresja jest ze palec wypycha a nadal daje mi słaba iskre i nie idzie go odpalic;/powiedziec czemu??dałem nowa fajke i swiece i dalej słaba iskra jak kopie mocno to jest taka słaba jak na polu a poszłem do garazu pozamykałem dzwi okna i zgasiłem swiatło to jest nawet tak tylko ze iskra skaka raz w prawo raz w lewo zapłon ustawiałem juz 3 razy kazdy raz na inny sposob i nic;/ dobra mysle ze łapie fałszywe powietrze to wymieniłem uszczelki przeczysciełem gażnik a on dalej nie drgnie tylko jak go popcham na zapych to troche zaskoczy na 1 sekuunde i gaśnie pomurzcie bo ja i tata wymienkamy;/jutro z tata przejzymy cewke pod bakiem i elektryke moze cos sie odpieło??ja tak mysel ze to moze modul jest do dupy??jak sprawdzic czy cewka jest dobra i moduł??pomozcie bo go na złom oddam;/

[ Dodano: 14 Sierpień 2007, 00:00 ]
dodam ze mam charta 210 1990 rok

Autor:  przemo89_2006 [ Wto Sie 14, 2007 11:02 am ]
Temat postu:  Re: Ciag dalszy problemow;/;/;/

CharcikX napisał(a):
Jak pare tematow nizej miałem krzywy wał i dawła mi słaba iskre wymieniłem wał na prosty przy okazji simeringi i łozyska i dalej to samo wał jest do milimetra prosty kopresja jest ze palec wypycha a nadal daje mi słaba iskre i nie idzie go odpalic;/powiedziec czemu??dałem nowa fajke i swiece i dalej słaba iskra jak kopie mocno to jest taka słaba jak na polu a poszłem do garazu pozamykałem dzwi okna i zgasiłem swiatło to jest nawet tak tylko ze iskra skaka raz w prawo raz w lewo zapłon ustawiałem juz 3 razy kazdy raz na inny sposob i nic;/ dobra mysle ze łapie fałszywe powietrze to wymieniłem uszczelki przeczysciełem gażnik a on dalej nie drgnie tylko jak go popcham na zapych to troche zaskoczy na 1 sekuunde i gaśnie pomurzcie bo ja i tata wymienkamy;/jutro z tata przejzymy cewke pod bakiem i elektryke moze cos sie odpieło??ja tak mysel ze to moze modul jest do *pupa??jak sprawdzic czy cewka jest dobra i moduł??pomozcie bo go na złom oddam;/

[ Dodano: 14 Sierpień 2007, 00:00 ]
dodam ze mam charta 210 1990 rok


iskra slaba? sprawdz napiecie cewki zasilajacej modul, mailem taki sam problem. i napisz jakie jest.

Autor:  CharcikX [ Wto Sie 14, 2007 11:43 am ]
Temat postu: 

a jakie powinno byc??to mam do tej wtyczki co wchodzi w moduł dac miernik ?? czy jak??

Autor:  -awel- [ Wto Sie 14, 2007 1:03 pm ]
Temat postu: 

Miałem podobną sytuacje w ogarze to wystarczyło wyregulować platynki bo charcie to nie wiem czy electronic czy stykowy.......

Autor:  przemo89_2006 [ Wto Sie 14, 2007 1:26 pm ]
Temat postu: 

-awel- napisał(a):
Miałem podobną sytuacje w ogarze to wystarczyło wyregulować platynki bo charcie to nie wiem czy electronic czy stykowy.......


-awel- w charcie jest zaplon elektroniczny...

a tak, wez miernik i na ustaw na napiecie zmienne i podepnij pod kostke co idzie do modulu pod czarny i zielony kabel. powinno byc kilkaset v, u mnie brakuje skali jak mocno kopne w kopke.

Autor:  kazik3193 [ Wto Sie 14, 2007 4:43 pm ]
Temat postu: 

Są 2 opcje jakie są najczesciej przyczyną awari: moduł zapłonowy lub cewka wyzwalająca wiec przygotuj sie na wydatek ok 60zl lub 30zl <Czytaj>

Autor:  =XawiD= [ Wto Sie 14, 2007 8:09 pm ]
Temat postu: 

Charty słabą iskrę miały i będą miały... A odbija Ci kopka po kopnięciu?

[ Dodano: 14 Sierpień 2007, 21:10 ]
Znaczy nie chodzi mi czy starter odbija, ale czy po kopnięciu czujesz taki odpych?

Autor:  CharcikX [ Wto Sie 14, 2007 8:24 pm ]
Temat postu: 

kopstarter mi normalnie odbija a nie czuje zadnego odpychu a co jak bym miał ten odpych to co sie stało??dzisiaj probowałem go odpalic i nic tylko zauwazyłem ze jak mam łaczenie tłumik z cylinder leci mi nadmiar samego paliwa!!!!nie wiem czemu tak nigdy tak nie miałem jutro chyba zawioze go do elektryka niech to zrobi albo co

[ Dodano: 14 Sierpień 2007, 22:28 ]
dodam ze ta cweka wyzwalajaca kiedys mi sie urwała i tata mi ja spowrotem przykrecił i przylutowl i troche jezdziłem tlko po dłuzzej jezdie znowu mi sie odlutowała i tak chyba z 3 razy ale teraz jest normalnie przylutowana a tak sobie dzisiaj mysle ze moze mam magneto złe??ile powinno byc mm od iskrownika do magneta ta przerwa co jest tam pole magnesowe??

Autor:  =XawiD= [ Wto Sie 14, 2007 8:50 pm ]
Temat postu: 

Jak kopka nie odbija to źle - ustaw zapłon pod obroty i powinna odbijać.

Autor:  CharcikX [ Wto Sie 14, 2007 9:02 pm ]
Temat postu: 

Xawid czekaj bo sie pogubiłem wyzej napisałem ze mi odbija czytaj <Czytaj> odpowiedzcie i poradzcie mi na wyzej zamieszczone pytania

Autor:  kazik3193 [ Wto Sie 14, 2007 11:36 pm ]
Temat postu: 

ale koledze Xawidowi chodzi o to ze jak kopniesz i kopke masz jescze troche wcisnietą to czujesz taki podskok kopki jak by był pojedynczy wybuch mieszanki

Autor:  CharcikX [ Śro Sie 15, 2007 10:56 am ]
Temat postu: 

nie nic nie czuje wogule jak kopie to nawet nie drgnie;/

Autor:  =XawiD= [ Śro Sie 15, 2007 11:56 am ]
Temat postu: 

No to przekręć ten zapłon pod obroty. Musisz poczuć taki podskok - wtedy jest dobrze zapłon wyregulowany.

Autor:  CharcikX [ Śro Sie 15, 2007 7:29 pm ]
Temat postu: 

jak pod obroty nie kapie jak on mi wogule nie chce odpalic to jak pod obroty???a ja sie tak zastaniawiam od poczatku jak jestem na tym forum jak sie ustawia prezycyjnie zapłon??ja ustawaim tak zdejmuje magneto odkrecam iskrownik i go przekrecam w prawo lub w lewo a wy piszecie o jakims martwym punkcie??czy to chodzi o to ze jak zdjeme magneto i poluzuje iskrownik to tłok ma byc 2 milimetry od czego??a woule wytłumaczcie mi to po ludzku bo nie kapuje prosze plissssssss <wstydnis> <wstydnis>

Autor:  przemo89_2006 [ Śro Sie 15, 2007 7:39 pm ]
Temat postu: 

w charcie masz na podstawie iskrownika i na karterze takie kreski, tto kreska w kreske musi byc. A jak nie masz to ustawiasz iskrownik na srodku, zakldasz magneto i wykrecasz swiece i ustaw 2mm przed GMP(gorny martwy punkt) tzn ze tlok ma byc 2mm przed tym punktem w ktorym tlok jest na samej gorze. pamietaj ze magneto kreci sie w lewa strone. i jak ustawissz tlok w punkcie 2mm przed GMP to zobacz na magnecie sa kreski z literami L i P i na impulsatorze w tez jest kreska to musi ta kkreska z impulsatora byc na rowno z ta kreska na magnecie kolo literki L a jak nie jest to sciagasz magneto i przesuwasz iskrownik i z powrotem zakladasz i sprawdzasz.. prosciej juz nie umiem...

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/