Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 9:03 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Romet Chart 210] Jaka świeca w Charcie ??
PostWysłany: Sob Paź 06, 2007 10:35 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 28, 2007 3:17 pm
Posty: 44
Miejscowość: Daleszyce
Mam pytanie na jakich świecach jeździcie,
wiem że zalecaną jest Iskra F100, ale na takiej mi Charcik nie chce chodzić,

Jak narazie chodził mi tylko na:

fiatowskiej świecy (nie pamiętam parametrów), samochodowej świecy gazowej
Iskra FE65,
a teraz kupiłem nowego Briska 14NC, i śmiga <jupi> ,

Zaznaczam, że pozostałe świece nie są nowe,
Może to być wina gaźnika ?? (wątpie) raczej iskrownik

Czy macie problem ze znalezieniem dobrej świecy do Charta ??

_________________
Chart 210 to jest sprzęt


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 12:35 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
No jak mówisz że na czeskim BRISK-u chodzi to czemu chcesz zmieniać ?? No ale jak bardzo chcesz to możesz dać NGK BP6H, lub BP6HS. Ja u siebie w Charcie miałem świece czechosłowacką PAL nr8 (od skodziny 120). Wogóle do rometów najlepsze są świece czechosłowackie (PAL, BRISK).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 8:32 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Niby najlepsza jest F-100 ale nie próbowałem. Ja mam iskre F-75 i chodzi lepiej niż idealnie. A na F-85 w ogóle nie chodzi można tak powiedzieć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 10:31 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
micbar napisał(a):
wiem że zalecaną jest Iskra F100, ale na takiej mi Charcik nie chce chodzić,



Witam w rodzinie... Ja mam bosha z wysuniętą elektrodą i chodzi... Modelu nie pamiętam.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 11:27 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 28, 2007 3:17 pm
Posty: 44
Miejscowość: Daleszyce
tomek1212 napisał(a):
No jak mówisz że na czeskim BRISK-u chodzi to czemu chcesz zmieniać ??


Chodzi dobrze, tylko przy maxymalnych obrotach go coś dusi (zachowuje się jakby chciał zaraz zgasnąć), ale nie mogę polegać tylko na jednej świecy.

Nie wiecie co może znaczyć kolor elektrody świecy jasny ceglany,

Chyba nie jest odpowiedni, powinien być brąz.

_________________
Chart 210 to jest sprzęt


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 11:30 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
micbar, ma być ceglany... oznacza to że masz dobrze ustawiony zapłon


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 12:06 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 28, 2007 3:17 pm
Posty: 44
Miejscowość: Daleszyce
OK, czyli problem mam z gaźnikiem,

Chyba za mały poziom paliwa w komorze pływakowej
i przy wyższych prędkościach go dusi.

Nie wiecie jakie są objawy nieszczelności simmeringu na wale ??

_________________
Chart 210 to jest sprzęt


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 12:31 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
spadek mocy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 12:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 01, 2007 10:03 pm
Posty: 489
Miejscowość: Orłowo
micbar napisał(a):
akie są objawy nieszczelności simmeringu na wale ??

mocnej kopci z wydechy

_________________
WSK - wiejski sprzęt kaskaderski :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 1:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Pierd**olicie Hipolicie.
Jeżeli rzoszczelni się albo spadnie simmering od strony zapłonu to wtedy jest spadek mocy, problemy z zapaleniem, przerywanie.
Jeżeli "padnie" simmering od strony sprzęgła to wtedy silnik mocniej kopci, nie ma pełnej mocy, świeca powinna być czarna i mokra z oleju.
Jeżeli masz świecę koloru ceglanego to znaczy że masz dobry skład mieszanki. Oznacza to że z gaźnikiem jest wszystko w porządku.
Najlepiej by było jakbyś go zapiął na analizator spalin, wtedy jest wszystko jasne, ale można sobie poradzić bez niego (większość osób sobie radzi bez niego).

WIna leży gdzieś po stronie zapłonu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 2:32 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 5:02 pm
Posty: 174
Miejscowość: Mazowieckie
Pojazd: Romet Chart 210
=XrzysieK= napisał(a):
oznacza to że masz dobrze ustawiony zapłon

A w charcie sie ustawia zapłon???

micbar napisał(a):
wiem że zalecaną jest Iskra F100, ale na takiej mi Charcik nie chce chodzić,

mi tez zaraz zalewa i po jeździe nie ma jak F 95 z malucha

[ Dodano: 7 Październik 2007, 14:33 ]
tomek1212 napisał(a):
Jeżeli rzoszczelni się albo spadnie simmering od strony zapłonu to wtedy jest spadek mocy

Jak mi puścił to chart zgasł i po jeździe żaden tam spadek mocy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 2:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Biker_Boyz, jak całkiem pier***dolnie simmering to wtedy zgaśnie, ale jak się rozszczelni i będzie lewizne ciągnąć to wtedy niekoniecznie.
Tak, zapłon w CHarcie się ustawia. Regulacja od platynkowca róźni się tylko tym że nie trzeba przerwy na platynkach ustawiać bo ich nie ma.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 3:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
tomek1212, po części masz rację ale z tym simmerem różnie bywa... Zazwyczaj jest to mulenie lub kopcenie, a w nielicznych przypadkach zgaśnięcie.


micbar napisał(a):
Nie wiecie co może znaczyć kolor elektrody świecy jasny ceglany,



Oznacza to, że chart jest idealnie ustawiony.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 08, 2007 3:58 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 28, 2007 3:17 pm
Posty: 44
Miejscowość: Daleszyce
Jeśli jest idealnie ustawiony, to myślę, że to gaźnik (w najbliższym czasie
sprawdzę drugi gaźnik - może wyjdzie co jest) albo simmer

Teraz napiszę jak mój chart się dziwnie zachowuje, może ktoś miał podobny problem:

Zapalam go, pali na dotyk, czekam niech trochę pochodzi,

Jedynka - dobrze się zbiera ale przy wyższych obrotach go muli,
Dwójka - z tego co mi się zdaje dobrze się zbiera
Trójka - (i tu się zaczynają schody) czasem max to 40,
czasem 55 więcej nie pójdzie,
ale czasem jak wejdzie na średnie obroty to zaczyna coś tak szczelać,
jakby tłok chodził na sucho, albo w gaźniku (ale co tam może stukać ?? )
i jak ujmę gazu jest ok później się zbierze do 55 i nie chce więcej (co jest do hu** !)

Tłok i pierścionki są ok !

_________________
Chart 210 to jest sprzęt


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 08, 2007 4:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
micbar napisał(a):
ale czasem jak wejdzie na średnie obroty to zaczyna coś tak szczelać,
jakby tłok chodził na sucho


Chodzi ci o takie trzeszczenie w cylindrze? Takie chrytyryy? Jeżeli o to, to się nie przejmuj mam to samo. I ogólnie większość chartów to ma.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Jaka swieca ?

colt101

11

4513

Śro Wrz 06, 2006 4:32 pm

Cyngiel Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jaka to swieca??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

misio745

29

7217

Wto Wrz 04, 2007 11:56 pm

mandos Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jaka swieca do ogara 200

jaceklodz16

6

3958

Śro Maj 21, 2008 9:22 pm

Leszczu5000 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Motorynka] Jaka świeca?

siwy_1992

9

10369

Pią Paź 17, 2008 5:21 pm

MVVS Zobacz ostatni post

Brak nowych postów świeca jaka marka

karol205

6

2912

Nie Kwi 26, 2009 9:39 am

Cinuz Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 22 Queries | GZIP : Off ]