Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Simson problem;/
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/simson-problem-t8583.html
Strona 1 z 2

Autor:  CharcikX [ Pią Paź 19, 2007 6:36 pm ]
Temat postu:  Simson problem;/

Witam dawno mnie tu nie było :D no ale coz simek spisywał sie doskonale zrobiłem nim ponad 1200 kilometrow w połtora miesiaca ale nie w tym twki problem przejdzmy do rzeczy a wiec tak jezdziłem sobie nim wczoraj chodził na 6+:Da dzisiaj ide do garazu jade do szkoły odpalam z= 1 2 3 4 5 6 7 kopniecie cos chyta właczam ssanie mysle moze zimny koopie 1 2 3 chycił zgasł kopie znowu 1 2 cos z tłumika szczeliło i potem ciagle jak odpalałem ciagle z tłumika cos strzelało odpalał ale za 3 sekundy gasł dobre z 3 minuty go odpalałem odpalił rozgrzałem go ale trudno było bo ciagle go muliło az zalapł i pojechałem do szkoły ide ze szkoły i ten sam problem po 3 minutach menczarni odpalił pojechałem nim do sklepu odrazu zew szkoły był ciepły zgasiłem go byłem w sklepie 15 sekund przychodze odppalam i znowu z minute go kopałem ciagle cos strzelało z tłumika...głupio sie tak jezdzi na przejjazdzie kolejowym nawet go nie gasiłem bo potem wstyd na srodku drogi go odpalac przez minute...jutro sobota wiec bede z nim robił jak myslicie co to moze byc??zapłon??swieca??gaznik??przerwa na przerywXCZU?? odp bo motorek jest mi potrzebny jak koniowi owies pozdro

[ Dodano: 19 Październik 2007, 19:40 ]
dodam ze zawsze palił od 2-3 kopniecia nigdy wiecej nawet jak był zimny

Autor:  tomek1212 [ Pią Paź 19, 2007 7:42 pm ]
Temat postu: 

Zacznij od świecy (wymiana), potem czyszczenie gaźnika i regulacja zapłonu. Jak już się zagrzał to jechał dobrze ?? Trzymał wolne ?? Jaki masz gaźnik ??

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Paź 19, 2007 9:25 pm ]
Temat postu: 

Wymień świecę i ustaw zapłon ...

Autor:  -awel- [ Pią Paź 19, 2007 10:14 pm ]
Temat postu: 

Stawiam na zapłon

Autor:  CharcikX [ Sob Paź 20, 2007 10:06 am ]
Temat postu: 

taakk jak odpaliłem i sie rozgrzał to trzymał wolne obroty gaznik mam ten co ma byc orginalny w simku jakis 16n dalej nie pamientam dzisiaj sciagnołem dekiel i patrzałem iskrownik i jak chciałem te srubki dokrecic moncej co je trzyma to juz wiecej nie szło nie poluzowały sie zaczne dzisiaj czyscic gaznik wymienie swiece i ustawie zapłon 2mm przed gmp chyba tak to sie nazywa i powiem wam jak działa tylko boje sie ze jak rozkrece gaznik i wyczyszcze to potem wcalenie nie odpali boje sie ze go rozreguluje;/

[ Dodano: 20 Październik 2007, 11:10 ]
ps jaka mam kupic swiece??

Autor:  tomek1212 [ Sob Paź 20, 2007 10:14 am ]
Temat postu: 

TAk ale w simku były oryginalnie montowane gaźniki 16N1 i 16N3. Zacznij od regulacji zapłonu. Wcale nie jest powiedziane, że jak się zapłon rozreguluje, to się śruby poluzują. Przerwa na platynkach 0,4mm, zapłon 1,8mm przed zz tłoka lub jak kto woli górnym martwym położeniem tłoka (GMP). Profilaktyczne możesz wymienić kondensator i platynki.

Autor:  CharcikX [ Sob Paź 20, 2007 5:46 pm ]
Temat postu: 

platynki były wymieniane miesiac temu...ale gdy zdjołem pokrywe i koło magnesowe poczysciłem wszystko platynki papierem sciernym i odpalił troche szybciej a potem zapaliłem go i tak patrzałem na koło magnesowe jak sie kreci i zauwazyłem duze iskry an platynkach i ogolnie na cwece normalnie myslałem ze sie wszystko sapli taki duze iskry były potem go wyłaczyłem i przekreciłem magnetem i bardzo mocno strzeliło z tłumika i pojawiłą sie duza iskra nie na platynkach tylko na takim kołko jak jest z prawej strony u gory nie wiem jak to sie nazywa...ale jeszcze wczesniej na nim jezdziłem i złapał bardzo wysokie obroty jak go załcze to chodzi tak jak bym miał gaz poł z połowy dany a jest na 0 gaz wcisnienty i link nigdzie sie nie blokuje juz patrzałem ale jak wcisne ssanie to obroty sie zmniejszaja i chodzi tak jak powinnien a jak puszcze ssanie to znowu wysokie obroty ma...swiece juz tez zmianiałem na nowa NGK i dalej to samo gaznik wyczyszczony zapłon ustawiony i dalej...;/

Autor:  tomek1212 [ Sob Paź 20, 2007 9:55 pm ]
Temat postu: 

Wymień kondensator (czyli to "kółko" o którym pisałeś). Jeszcze raz przyjżyj się gaźnikowi, zwłaszcza dyszy głównej, no i sprawdź czy masz gaźnik 16N1 czy 16N3. czesc

Autor:  CharcikX [ Nie Paź 21, 2007 4:33 pm ]
Temat postu: 

to sa 2 kondensatory w simku??chodzi mi o to cos co jest w iskrowniku koło przerwyacza a nie koło cewki po bakiem z tego mi sie iskrzy gaznik mam 16n-1

Autor:  krzysiek522 [ Nie Paź 21, 2007 4:39 pm ]
Temat postu: 

witam ! mam pilna sprawę czy z silnika simsona 3 biegowego można zrobić 4 biegowy ????????????? bardzo mi na tym zależy wiedz ten kto wie niech odpowie gg 747718 <please> ;(

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Paź 22, 2007 3:08 pm ]
Temat postu: 

krzysiek522 napisał(a):
czy z silnika simsona 3 biegowego można zrobić 4 biegowy

Tak można. Ale temat opisywany na forum nie raz ....- szukaj.

Autor:  tomek1212 [ Wto Paź 23, 2007 1:05 am ]
Temat postu: 

O to Ci chodzi ??

Autor:  CharcikX [ Wto Paź 23, 2007 3:00 pm ]
Temat postu: 

tak własnie o to:D ty to masz glowe:P i własnie zniego mi sie iskrzyło i z przerywacza...

[ Dodano: 23 Październik 2007, 16:01 ]
od czego własnie jest ten kondensator jakom pełni funkcje?

[ Dodano: 23 Październik 2007, 16:03 ]
przedtym jak rozbierałem ten iskrownik to odłaczyłem te 2 kabelki co ida do tego kondensantora i jeden od przerywacza przeczycciłemkable bo były troche z oleju i jak juz złozyłem to iskry nie ma;/a jakos tak dziwnie magneto trze mi o iskrownik...

Autor:  =XawiD= [ Wto Paź 23, 2007 3:35 pm ]
Temat postu: 

Jak masz olej na iskrowniku to wymień simmering. Kondensator wymień. Jak trze magneto o cewki to je spiłuj.

Autor:  tomek1212 [ Wto Paź 23, 2007 4:19 pm ]
Temat postu: 

=XawiD= napisał(a):
Jak trze magneto o cewki to je spiłuj.

A po co piłować ?? Jeżelie teraz trze a wcześniej nie tarło, to albo masz krzywo zamontowany (lub niedokręcony) iskrownik, albo poluzowały się magnesy (wystarczy je dokręcić).

Wymien ten kondensator, jak będziesz potem dokręcać te śrubkę na nim , to rób to bardzo delikatnie (lubi pękać kondensator).

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/