Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

[ Motorynka] Tłok, wymienić czy nie wymienić
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/t-ok-wymieni-czy-nie-wymieni-t8623.html
Strona 1 z 1

Autor:  Voltfest [ Nie Paź 21, 2007 2:21 pm ]
Temat postu:  [ Motorynka] Tłok, wymienić czy nie wymienić

Mam dylemat, wymienić ten tłok czy nie :P

Image
Image

Prawdopodobnie nie był on nigdy wywmieniany, on chyba jest z 84 roku choc to sa tylko moje przypuszczeina

to powiedzcie czy go wymeniac czy nie bo jutro ide po czesci do AGMOTU;p

Autor:  Krzyssiek91 [ Nie Paź 21, 2007 2:40 pm ]
Temat postu: 

wymien... po tym widac lata pracy

Autor:  Voltfest [ Nie Paź 21, 2007 2:56 pm ]
Temat postu: 

Może on mieć 23 lata? :P
Jestem 2 wlascicielem tej motorynki, a ziomek co ja mial przedtem raczej nie rozbieral silnika bo jeszcze mial te blokady na deklach ;D

A i jak pojde do agmotu i powiem poprosze tlok to oni mi dadza z tym takim co sie trzym a to tych co sie ruszaja zeby ten tlok chodzi l w gore i w dol ta taka nozka czy jakby to nazwac, na tym sie tlok trzyma, to oni mi dadza ten tlok z tym co trzyma i takimi malymi bolczykmami? ;P

A i jeszcze jakie pierscienie doniego wziac, zastanawialem sie nad tymi tuningowanymi 40mm tak pisalo na stronie agmotu, co to jest i zmieni to troche jazde tzn zywotnosc silnika i te inne? :P

Autor:  Martinus [ Nie Paź 21, 2007 5:19 pm ]
Temat postu: 

Pewnie chodzi ci o sworzeń i zabezpieczenia. Musisz o to poprosić bo ci tego nie dadzą. Chyba że chodzi ci o korbowód.

Autor:  Voltfest [ Nie Paź 21, 2007 8:47 pm ]
Temat postu: 

No o ten sworzeń i zabezpieczenia, dzięki :P nie wiedzialem jak to nazwać :D

Autor:  yazimoo [ Nie Paź 21, 2007 10:21 pm ]
Temat postu: 

No więc jak wyżej mówi marcin693, musisz im powiedzieć, że chcesz sworzeń i zabezpieczenia. A pierścienie muszą być dopasowane do tłoka i cylindra. Powiedz żeby ci dali pierścienie najlepiej trzy bo lubią pękać jak się zakłada do tego tłoka.

Autor:  Voltfest [ Pon Paź 22, 2007 12:28 pm ]
Temat postu: 

Heh e zdążyłem zauważyć jak ściągałem stare zużyte, a te pierścienie muszą mocno przylegać do tłoka czy mają mieć spore luzy? Bo stare mieały spore luzy :D

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Paź 22, 2007 3:02 pm ]
Temat postu: 

Voltfest, Pierścień powinien mieć minimalny luz, bo do jest przecież jego zadanie- uszczelnianie.
Na Twoim miejscu wymieniłbym tłok oraz pierścienie- koszt marny.

Autor:  yazimoo [ Pon Paź 22, 2007 3:16 pm ]
Temat postu: 

Tylko mam nadzieje, że wiesz jak zakładać? Musisz natrafić na zamki.

Autor:  Buby [ Wto Paź 23, 2007 12:28 am ]
Temat postu: 

Jak dla mnie nie ma potrzeby wymieniania, nie wyglada najgorzej, nie jest ani porysowany ani popekany, jeśli już to oddać go do regeneracji. A jesli jest orginalny to wytrzyma Ci dluzej niz tego, ktorego kupisz, bo nie zawsze znaczy ze 'nowy' bedzie lepszy. Sprawdz czy napewno to nominal, jesli silnik nie byl rozbierany nie znaczy to ze nikt mu nigdy szlifu cylindra nie robil - zawsze lepiej sprawdzic - do tego nadwymiarowe pierscionki i po klopocie ;)

Chyba to wszystko :p
pzdr ;)

Autor:  Wojterr [ Wto Paź 23, 2007 11:24 am ]
Temat postu: 

jak chodzi dobrze to po co wymieniać ( no jezeli zła kompresja jest to wymień ) ... pamiętaj o ty rzeczach :
- pierścienie muszą wejśc w te rowki na tłoki 9 bo ci inaczej niewejdzie tłok do cylka ;]
- strzałka na denku tłoku symbolizuje ujście spalin czyli strzałką do okna wylotowego
- kupuj najdroższe pierścienie i najdroższy tłok :D ... bo jak kupisz tłok za 9zł a pierścieine za 1,50 to za ciekawie nie będzie ;]

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/