Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

romet 205 ciągłe problemy
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/romet-205-ci-g-e-problemy-t8999.html
Strona 1 z 1

Autor:  michaello1004 [ Sob Gru 01, 2007 5:08 pm ]
Temat postu:  romet 205 ciągłe problemy

mam rometa ze silnikiem 205 jest iskra sprżężenie super i nie ma mocy by ruszyć co to może być

Autor:  Krzyssiek91 [ Sob Gru 01, 2007 5:31 pm ]
Temat postu: 

moze magneto slizga po wale... sprawdz w jakim stanie jest klin :D

Autor:  michaello1004 [ Sob Gru 01, 2007 5:36 pm ]
Temat postu: 

wszystko z wałe3m jest git cylinder też ok proszę o rady itp.


Ortografia /Jacek-J129

Autor:  -awel- [ Pon Gru 03, 2007 10:52 pm ]
Temat postu: 

postaw go na stopkach ,wrzuc 1 daj gazu i zobacz czy będzie się lekko obracac bo jeżeli tak smao z oporem to do sprawdzenia koło łancuch i zębatka przy silniku

Autor:  Michal_c [ Wto Gru 04, 2007 3:47 pm ]
Temat postu: 

A może hamulce lub łozyska w kołach się zablokowały? Jak podniesiesz przod czy tył to koło lekko na luzie się kręci?

Autor:  michaello1004 [ Śro Gru 05, 2007 7:06 pm ]
Temat postu: 

wszystko jest ok koła też, po prostu nie mam mocy. Jak doda się gazu to gaśnie po chwili. Zapłon i gaźnik ustawiony.
PS. Czy jak jest wał troche skrzywiony to może dawać iskrę w złym momencie ?

Błędy ortograficzne i stylistyczne / slawek90

Autor:  arkantos1918 [ Śro Gru 05, 2007 11:28 pm ]
Temat postu: 

Jeżeli wał skrzywiony to bardzo niedobrze ;/ może to być przyczyną owego stanu i braku mocy, i dlaczego sugerujesz taką przyczyne. Sprawdz dokładnie zapłon, obstawiam że to on jest winowajcą

Autor:  Michal_c [ Czw Gru 06, 2007 2:30 pm ]
Temat postu: 

michaello1004 napisał(a):
PS. Czy jak jest wał troche skrzywiony to może dawać iskrę w złym momencie ?
To może Ci bić magneto, ocierać o cewki itd.

Powiedz gdzie dokładnie mieszkasz, bo bym Ci mógł może pomóc osobiście ;)

Autor:  pies95 [ Pon Gru 10, 2007 6:04 pm ]
Temat postu: 

Też miałem taki problem, i wymieniłem simeringi.
Sprubuj wymienić.

Autor:  Grandezz [ Pon Gru 10, 2007 10:34 pm ]
Temat postu: 

Teraz trochę namieszam ale muszę to tu ująć mianowicie ja też tak miałem w moim romecie za nic mocy kompresja super, iskra też, gaźnik ustawiony palił na jeden ząbek wymiana pierścieni cylindra wszystko to samo, a co był nie tak nikt się tego nie spodziewał ale powodem był zapchany tłumik. Tak ! Zapchany tłumik nie myślcie że zwariowałem, przeczyściłem tłumik bardzo dokładnie i już inna jazda. Najlepiej ściągnij tłumik i przejedź się na samym kolanku jeśli poczujesz większą moc to na pewno to. :D

Autor:  =XawiD= [ Wto Gru 11, 2007 5:10 pm ]
Temat postu: 

Grandezz napisał(a):
Tak ! Zapchany tłumik nie myślcie że zwariowałem



A czy to coś dziwnego? Przecież tłumik musisz czyścić co jakiś czas, bo mixolek nasz ładny nagar zostawia.

Autor:  Grandezz [ Wto Gru 11, 2007 6:39 pm ]
Temat postu: 

Tak tyle że z moją teorią na innym forum zostałem wyśmiany że to nie jest realne i w ogóle

Autor:  =XawiD= [ Wto Gru 11, 2007 6:44 pm ]
Temat postu: 

Napisz mi na PW link do tego forum... Z chęcią tam luknę...

Autor:  witeq17 [ Pią Gru 14, 2007 4:43 pm ]
Temat postu: 

Może masz zbyt bardzo dokręcone sprzęgło i trzyma bieg przynajmniej ja tak kiedyś miałem
wystarczyło poluzować

Autor:  koki92nr [ Pią Gru 21, 2007 10:27 pm ]
Temat postu: 

Ja miałem identyczną sytuacje palił lekko nie miał mocy jak już udało mi się ruszyć to przy wrzuceniu dwójki trzeba było odpychać się nogami.Powodem był zawilgocony aparat zapłonowy.Zaznaczyłem sobie na aparacie zapłonowym i karterze kreskę żeby go nie ustawiać od nowa odkręciłem aparat wziąłem suszarkę do włosów przesuszyłem go dokładnie.Poszedłem zamontować go do Ogara odpaliłem miał dużo większą moc niż przed awarią.Sprawdź może to to.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/