Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Nie ma wysokich obrotów-dusi się oraz szarpie podczas jazdy
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/nie-ma-wysokich-obrotow-dusi-si-oraz-szarpie-podczas-jazdy-t9859.html
Strona 1 z 2

Autor:  Fouks [ Wto Lut 05, 2008 2:36 pm ]
Temat postu:  Nie ma wysokich obrotów-dusi się oraz szarpie podczas jazdy

Witam.
Przechodzę do rzeczy: jeździłem sobie z kumplami i blokowała mi się przepustnica. Po powrocie wyjąłem ją i ustawiłem jak trzeba (drugi rowek od góry) i kaput.... Jawa nie chciała zapalać, na za pych podczas pchania ledwo zaskakiwała. Po dłuższym męczeniu silnika jakoś chodzi ale nie ma wysokich obrotów (dławi sie i strzela z gaźnika; gaźnik czyszczony pod ciśnieniem i w paliwie). Co może być przyczyną? Bo nie mam pomysłów a zrobiłem:
gaźnik wyczyszczony dysze też ustawiona dawka paliwa wlane nowe paliwo wyczyszczona świeca (na innych tak samo) wyczyszczony przerywacz.

Autor:  spider15 [ Wto Lut 05, 2008 2:41 pm ]
Temat postu: 

Pokombinuj z ustawieniem zapłonu.

Autor:  kala2191 [ Wto Lut 05, 2008 7:34 pm ]
Temat postu: 

jest bardzo dużo opcji co może być przyczyną ale pierw zobacz jaką masz iskrę

Autor:  dzikimisiu [ Wto Lut 05, 2008 7:46 pm ]
Temat postu: 

"strzela z gaźnika":
regulacja gaźnika/zapłonu
ewentualnie klin sie ściął...
kiedyś tak miałem iskra była,odpalić nie chciał, strzelał z gaźnika okazało sie, że przez klin

Autor:  Fouks [ Wto Lut 05, 2008 10:28 pm ]
Temat postu: 

Silnik odpala, ale zapłon by się tak nagle przestawił? Po ustawieniu iglicy? To jest nie prawdopodobne ale nic innego niż zapłon mi nie zostaje ;/
Dziś jechałem na CPN zatankować czyste paliwko. Nie pomogło;/ Motorkiem praktycznie nie idzie jechać szarpie go. Ale na wolnych obrotach chodzi dobrze.

Autor:  paabson [ Śro Lut 06, 2008 2:21 pm ]
Temat postu:  Re: Nie ma wysokich obrotów-dusi się oraz szarpie podczas ja

Fouks napisał(a):
ustawiłem jak trzeba (drugi rowek od góry).

najlepiej ustawiać wszystko doświadczalnie, za każdym razem sprawdzając jak pracuje silnik.

Najpierw dokładnie ustaw zapłon, jeżeli jesteś na 100 % pewien to zajmij sie gaźnikiem.

Zrób to na spokojnie, najpierw rozkręć cały gaźnik, sprawdź czy wszystko jest 100% czyste , czy pływak się nie zacina albo nie jest dziurawy, i czy zaworek zamyka dopływ paliwa. Jeśli wszystko jest ok, to złóż go i wkręć śrubę regulacji wolnych obrotów na maxa, wyciagnij przepustnicę i sprawdź jak silnik się zachowuje przy zmianie rowka na iglicy. Na koniec ustaw wolne obroty, śrubą regulacyjną wolnych obrotów.

Jeżeli miałeś źle ustawiony gaźnik, to od ciągłego zalewania mogła paść świeca, sprawdź też to

Autor:  =XawiD= [ Śro Lut 06, 2008 5:39 pm ]
Temat postu: 

Fouks, ja tu widzę winę gaźnika - wyczyść.

Autor:  Fouks [ Śro Lut 06, 2008 9:24 pm ]
Temat postu: 

Gaźnik sprawdzony nic się nie zacina ani nic zobaczę zapłon ale nie mogę uwierzyć że by się przestawił wrrr ;/

Autor:  Kowal356 [ Czw Lut 07, 2008 12:50 am ]
Temat postu: 

siemanko. Sprawdź kranik czy nie jest zapchany, jeśli to nie to to sprawdź jeszcze czy nie masz czasem wody w zbiorniku, kolejną przyczyną może być zapchany filtr powietrza .

Autor:  pawelp1993 [ Czw Lut 07, 2008 1:05 am ]
Temat postu: 

Wiem, że to się może wydawać głupie ale kup nową świece! Ja też tak miałem. Brak mocy na wysokich obrotach. Przy 50 jm/h zaczynał zwalniać. Nie mogłem dawać gazu na fula bo go dusiło. Miałem 2 świece i próbowałem raz jednąraz drugą i nic nei dawało. Bo myślałem, że jeżeli na tych 2 źle jeździ to nowa nic nie da. Ale jak się okazało były one niezadobre. Wkręciłem świece kuzyna z BOSHA i jak sie zdziwiłem, że nic nie przerywa ani ni dusi. Od razu pojechałem po nową świece i śmigałem to 60km/h ;)

Autor:  baciu14 [ Czw Lut 07, 2008 1:16 am ]
Temat postu: 

świece ISKRA to shit!!! jak masz taką to ją zmień! ja mam teraz CHAMPION i jest super! nic się nie dzieje, natomiast na tym shicie miałem te same problemy...

Polecam: Champion, Bosh, NGK, Awina (chociaż ma krótką działalność jest dobra przez ten czas)

Autor:  pawelp1993 [ Czw Lut 07, 2008 1:21 am ]
Temat postu: 

Baciu żeczywiście te wszystkie świece są lepsze od Iskry czy Pala( chyba już nie produkują jeżeli źle mówie poprawcie) Nic nie pobije świec z Bosha! Ale ja jeźdże na Iskrze i nie narzekam! To zależy od twojego motorka. Tylko żeby świeca miała dużą ciepłote. Bo ja jeździłem na Iskrze 75 to się grzała co 20 minut i silnik słabnął znacznie. Ale kupiłem Iskre 95 i jest wszystko ok. Teraz planuje kupiś świece z Bosha na ten sezon. - nie pisz duzymi literami! - MG200

Autor:  Fouks [ Czw Lut 07, 2008 10:26 am ]
Temat postu: 

Cytuj:
Sprawdź kranik czy nie jest zapchany, jeśli to nie to to sprawdź jeszcze czy nie masz czasem wody w zbiorniku, kolejną przyczyną może być zapchany filtr powietrza .

Kranik jest ok paliwo leci dobrze, wody w zbiorniku nie mam zresztą czyste paliwko wlałem, bez filtra powietrza tak samo jest.
A świece mam iksre 85 spróbuję dać nową. ;(

Autor:  dawid9292 [ Czw Lut 07, 2008 8:50 pm ]
Temat postu: 

Zobacz sobie kranik.Może sie przypchał i daje mało paliwa.

Autor:  pawelp1993 [ Czw Lut 07, 2008 9:32 pm ]
Temat postu: 

A tam gaźnik. Jeżeli gaźni daje za mało paliwa to podopmpuejsz i jedziesz normalnie, lecz po chwili zgasa. Nie traci mocy ani nic takiego poprostu gaśnie. Mówie ci, kup nową świece bo ja miałem dokładnie taki sam problem ja ty. Myślałem, że za mało paliwa ale myliłęm się to była wina świecy! KUPUJ NOWĄ BEZ ZASTANOWIENIA ja 90% to wina świecy! Tylko kup nową a nie próbuj na innych używanych. Zobaczysz, że pomoże.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/