Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Chart 210 - dziwna sprawa
https://motokirc.pl/inne-f30/chart-210-dziwna-sprawa-t22681.html
Strona 1 z 2

Autor:  skiba_ziom [ Pon Gru 14, 2009 8:38 pm ]
Temat postu:  Chart 210 - dziwna sprawa

Witam
Przymierzam się do kupna charta w mojej okolicy. Jest dziwna sprawa. Chart jest na zielonych blachach. Właściciel pisał, ze w dowodzie ma wbity rok prod. 84, a pierwszej rej. 85... Jak to możliwe? Numery nie były przebijane, czy mógł ktoś tak się walnąć?

Autor:  skiba_ziom [ Pon Gru 14, 2009 8:44 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

Nie mam takiego foto, ew. mogę dać całego motoru...

Autor:  Addadko [ Pon Gru 14, 2009 8:49 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

A może to jakaś pomyłka? Spotkałem się z przypadkiem wbicia w dowód roku produkcji 1999 w Komarze.

Autor:  skiba_ziom [ Pon Gru 14, 2009 8:54 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

Najpewniej pomyłka... Czy jest szansa takie coś odkręcić? Przecież na ramie jest rok prod...

Autor:  Addadko [ Pon Gru 14, 2009 9:01 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

A na ramie jest taki rok produkcji nabity? Jeżeli tylko w dowodzie to idziesz do WK i oni tam zmieniają dane.

Autor:  skiba_ziom [ Pon Gru 14, 2009 9:05 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

Nie wiem jaki jest na ramie, to zobacze jak pojade oglądnąć motor w weekand... Moge podać numery ramy i silnika... rama 000619, silnik 000804 typ, model CHART-210, miejsc 2, paliwo Etylina niskooktanowa, masa własna 81.... Czy to przypomina oryginał, czy to jakiś kant?

Autor:  milenium5 [ Pon Gru 14, 2009 9:55 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

a ile gosciu wola za niego?

Autor:  zazikupl [ Pon Gru 14, 2009 11:43 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

dość niskie numery ma, ale roku nie musisz mu zmieniac, jak nie zmienisz to zadnych nie przyjemnosci nie bedziesz z tego miał ;) wydasz tylko kase, pokaz jakies fotki

Autor:  skiba_ziom [ Wto Gru 15, 2009 9:12 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

Niskie numery, więc może być 88 albo 89, ale nie 84 lokurva I tak będę go przerejestrowywał z "zielonych" na "unijne", więc może mi zmienią przy okazji <spoko> Co o tym sądzicie???

Autor:  skiba_ziom [ Czw Gru 17, 2009 8:03 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

Ponawiam pytanie, czy da się to zmienić "przy okazji" jak będę zmieniał dowód?

Autor:  sebek93 [ Czw Gru 17, 2009 8:36 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

Pewnie tak, ale jak tą na nasz kraj przystało będziesz musiał sie nachodzić, nazałatwiać i oczywiście kase wybulić. Sprawdź jaki jest numer na ramie, dwie pierwsze cyfry to rok produkcji.

Autor:  aurel [ Sob Sty 09, 2010 7:18 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

87' seria informacyjna albo początek 88' - ja mam 88' i 4414 nr ramy ;)

Autor:  borys1994 [ Sob Sty 09, 2010 8:28 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

A w moim zaś ciekawostka :] rok 88, nr ramy 002660 i nie ma blokady kierownicy, wgl. nie ma miejsca w którym miała by się znajdować, jest goła główka ramy, a szlifowałem przed malowaniem do gołej blachy i nie ma widać by ktoś ciął lub szlifował :]

Autor:  skiba_ziom [ Sob Sty 09, 2010 9:29 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

Ile było egzemplarzy w serii informacyjnej? Było to raczej kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt, ewentualnie 100, czy 200 sztuk. 619 to raczej za dużo. Mam jednak inne pytanie: czy przy przerejestrowaniu nie będą mi z tego problemów robić? I który rok wpisać do umowy? Z dowodu (84), czy z ramy (pewnie 88)?

Autor:  MVVS [ Sob Sty 09, 2010 10:15 pm ]
Temat postu:  Re: Chart 210 - dziwna sprawa

Przy przerejestrowaniu podajesz dokładnie takie same informacje, jakie masz wpisane w poprzednim dowodzie.
Numer nabity na ramie pokrywa się z numerem w dowodzie?

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/