Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Czeskie części VS podrabiane części https://motokirc.pl/inne-f30/czeskie-cz-ci-vs-podrabiane-cz-ci-t25340.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Artizzz [ Nie Cze 20, 2010 11:29 am ] |
Temat postu: | Czeskie części VS podrabiane części |
Witka ![]() Męczy mnie pewna kwestia, czym dokładnie różni się czeski oryginalny cylinder od podrabianego? Wiadomo że nazwą Byłem w sklepie z częściami, sklepikarz mówił, że oruginalnie Jawka miała tłoki z 2 pierścieniami, więc o to już mądrzejszy jestem |
Autor: | reso [ Wto Cze 22, 2010 11:23 am ] |
Temat postu: | Re: Czeskie części VS podrabiane części |
nowe oryginalne części więcej wytrzymają niż nowe dzisiejszej produkcji. |
Autor: | Artizzz [ Wto Cze 22, 2010 11:57 am ] |
Temat postu: | Re: Czeskie części VS podrabiane części |
Daniel, to oczywiste Chodzi mi o konkretne różnice między tymi klamotami, czyli jak rozpoznać czy oryginał czy współczesny badziew. Tłoki - wiadomo, dwa pierścienie. Udało mi się też ustalić dysze - polskie to 65 i 68, czeskie 70. Kupiłem zestaw dysz do Jawki (ponoć oryginalne :O ) i tam na dyszy nie było rozmiarów, więc domniemam że dysze bez oznaczeń są właśnie 70, czyli made by CZ. Nadal jednak nie wiem jak to dokładnie z cylindrami wałami itd |
Autor: | Matej [ Wto Cze 22, 2010 12:08 pm ] |
Temat postu: | Re: Czeskie części VS podrabiane części |
na cylindrch było wybite sekcje A i b i jeszcze jakis znaczek ktory mowił ze to czech |
Autor: | kamilbob [ Wto Cze 22, 2010 12:55 pm ] |
Temat postu: | Re: Czeskie części VS podrabiane części |
W czeskim na łączeniu z kolankiem jest wybity znaczek. daniel11 napisał(a): nowe oryginalne części więcej wytrzymają niż nowe dzisiejszej produkcji. Tłoki - może i tak, bo puchną, ale cylindry są dobre, na almocie zrobiłem narazie ok. 1000km i nie narzekam. W ogóle nie odczułem różnicy w osiągach między czechem a almotem. |
Autor: | reso [ Wto Cze 22, 2010 2:16 pm ] |
Temat postu: | Re: Czeskie części VS podrabiane części |
1000 km to nie jest za duży przebieg, za 10 tys zobaczysz czy bd dobrze chodził, masz racje te tłoki badziwene dają a takto ok. |
Autor: | Grzechu [ Pią Cze 25, 2010 3:19 am ] |
Temat postu: | Re: Czeskie części VS podrabiane części |
daniel11 napisał(a): 1000 km to nie jest za duży przebieg, za 10 tys zobaczysz czy bd dobrze chodził, masz racje te tłoki badziwene dają a takto ok. Według mnie, za 10 tys. km to czeskie pierścienie i cylinder będziesz miał również w stanie nadającym sie do remontu. Ja miałem Almot dwa razy i nie narzekałem. Co do ilości pierścieni - miałem miedyś na kompie skany (mam wydrukowane) katalogu części, w którym wyraźnie widać 3 pierścienie. Koleś w sklepie z częściami mówił mi i pokazywał również w katalogu, że pierścinie były 3. Ja natomiast w swoim Ogarze rozbierałem silnik pierwszy raz w jego istnieniu i pierścienie były dwa. Nie wiem czy były inne wersje na eksport czy nie. Co do wału - obecnie kupując wał, na główce korbowodu zamiast wciskanej miedzianej tulejki (półfabrykat - do rozwiercenia) jest łożysko igiełkowe (tak jak w Simsonie). Korbowód jest wtedy inaczej przygotowany w tym miejscu. Nie wiem jak to wygląda z dostępnością samego łożyska bo kiedyś go na Allegro osobno kupić nie było można. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |