Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Gwint https://motokirc.pl/inne-f30/gwint-t33351.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KABU [ Czw Mar 22, 2012 6:14 pm ] |
Temat postu: | Gwint |
siema. dostałem silnik jawa 223, tylko jest taki problem ze ktoś przy nim grzebał. owinął śrubę od korka oleju w kraterach nitką i przy wkręcaniu cały gwint obrobił tak że nie da się śruby wkręcić. Śrubę można normalnie włożyć w otwór w kraterze. Moje pytanie jest takie czy da się to jeszcze uratować ? |
Autor: | DoMinator94 [ Czw Mar 22, 2012 6:36 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
ja bym sobie z tym odpuścił na twoim miejscu i szukał bym 2 karteru. |
Autor: | Konrad [ Czw Mar 22, 2012 6:56 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
przegwintować i dać większą śrubę. innej opcji niema |
Autor: | KABU [ Czw Mar 22, 2012 9:42 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
A jak prze gwintuje to gwint nie będzie miękki ? bo tam trzeba trochę mocno dokręcić żeby olej nie ciekł. większa śruba wejdzie w ten otwór ? |
Autor: | WorseBoy [ Czw Mar 22, 2012 9:47 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
będzie tak samo twardy jak był... i skoro przegwintujesz na większą śrubę to czemu miałaby nie wejść? |
Autor: | KABU [ Czw Mar 22, 2012 9:58 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
Tego ja nie wiem ;p . tylko ze tam już jest płasko .... A co powiecie na temat tych nowych zapłonów do jawki ? |
Autor: | DoMinator94 [ Czw Mar 22, 2012 11:08 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
ja na temat nowych zapłonów do jawki mam to samo do powiedzenia co do np chińskich skuterów czyli jedno wielkie gówno w opakowaniu i nic więcej To jest teraz wszystko tak robione na parę kilometrów a nie na dłuższe trasy. |
Autor: | Jaceq [ Czw Mar 22, 2012 11:15 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
korek od wina wciśnij a co do nowych zapłonów, hmm Sopel jeździ już dłuższy czas i nic mu się nie dzieje |
Autor: | Huberts [ Czw Mar 22, 2012 11:19 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
Ta "nitka" to pakuły do uszczelniania rur |
Autor: | Pelas [ Czw Mar 22, 2012 11:27 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
korek nie musi być jakoś mocno dokręcony, poprostu tak żeby się nie odkręcił. Jak już będzieszz miał gwint zrobiony to kup paste do uszzelniania gwintów(taka czerwona w tubce zazwyczaj) ale nie klej tylko pasta do uszczelniania i daj pod śrube nową podkładke miedzianą, po zastosowaniu tego masz pewnośc ze sięnie odkręci i że nie będzie ciekło . |
Autor: | Hanus [ Pią Mar 23, 2012 8:36 am ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
Co to za filozofia przegwintować korek spustu oleju? Nic się nie stanie, żadnych past nic, dobra nakrętka i ewentualnie miedziana podkładka pod nakrętkę, nic więcej nie trzeba |
Autor: | DoMinator94 [ Pią Mar 23, 2012 10:01 am ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
tam jest fabrycznie chyba 13 śruba to bierz gwintownik np 14 na wiertarkę silnik do góry petami i gwintujesz.Prosta robota |
Autor: | Hanus [ Pią Mar 23, 2012 5:46 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
DoMinator94 napisał(a): tam jest fabrycznie chyba 13 śruba to bierz gwintownik np 14 na wiertarkę silnik do góry petami i gwintujesz.Prosta robota Łeb sobie wiertarką nagwintuj Uchwyt do narzynek, i robisz to dokładnie... |
Autor: | DoMinator94 [ Pią Mar 23, 2012 6:08 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
no można i przez uchwyt.Ja robiłem takie rzeczy wiertarką i też jakoś to wychodziło. |
Autor: | Skyer [ Pią Mar 23, 2012 6:17 pm ] |
Temat postu: | Re: Gwint |
DoMinator94 napisał(a): no można i przez uchwyt.Ja robiłem takie rzeczy wiertarką i też jakoś to wychodziło. Kolega dobrze gada, tylko jeszcze pamiętaj żeby włączyć udar A na poważnie to kupujesz http://allegro.pl/pokretlo-do-gwintowni ... 29416.html i jeśli wcześniej tam było 13mm, to na przykład kupujesz teraz http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... ntownik+14 i gwintujesz |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |