Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[Chart] Napiecie jakie idzie z cewek https://motokirc.pl/inne-f30/napiecie-jakie-idzie-z-cewek-t16837-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | ślonzok [ Pią Gru 26, 2008 7:54 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] Napiecie jakie idzie z cewek |
No o to mi chodziło A że szybko pisze sie pomyliłem i napisałem plus i minus Prąd stały jest dopiero po mostu a przed prąd zmienny. |
Autor: | yazimoo [ Pią Gru 26, 2008 7:56 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] Napiecie jakie idzie z cewek |
No to się raczej zgadza. A jak się podłączy do prostownika to inaczej? Czyli kabelek od cewki 1, a do drugiego wejścia w prostowniku kabel od cewki 2, a wspólny do stacyjki? Mam rozumieć, że ten kabel wspólny to brąz? |
Autor: | ślonzok [ Pią Gru 26, 2008 8:10 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] Napiecie jakie idzie z cewek |
Ten środkowy ma iść prosto do prostownika a lewy i prawy do stacyjki a potem do prostownika chyba tak według mnie! |
Autor: | MaciejH92 [ Pią Gru 26, 2008 8:18 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] Napiecie jakie idzie z cewek |
Więc: Pozycja: 0 - silnik wyłączony więc ładowania nie ma 1 - silnik włączony, ale 17 i 17a nie są złączone więc ładuje jedną cewką 2 - silnik włączony i 17 z 17a są złączone więc ładuje 2 cewkami 3 - jak w pozycji 0, tylko, że włączone światło tylnie |
Autor: | ślonzok [ Pią Gru 26, 2008 8:24 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] Napiecie jakie idzie z cewek |
http://img247.imageshack.us/my.php?image=rgfgfep9.png" target="_blank po mojemu xDD Tak samo jak wyżej więc dobrze gadam. Ten działa http://img205.imageshack.us/my.php?image=rgfgfdi7.png |
Autor: | MaciejH92 [ Pią Gru 26, 2008 8:28 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] Napiecie jakie idzie z cewek |
DjDanielo napisał(a): http://img247.imageshack.us/my.php?image=rgfgfep9.png" target="_blank" target="_blank po mojemu xDD Tak samo jak wyżej więc dobrze gadam. Ten działa http://img205.imageshack.us/my.php?image=rgfgfdi7.png" target="_blank Źle masz. Zobacz na schemat instalacji charta |
Autor: | ślonzok [ Pią Gru 26, 2008 8:45 pm ] |
Temat postu: | Re: [Chart] Napiecie jakie idzie z cewek |
Ale głownie chodziło mi o cewki |
Autor: | yazimoo [ Nie Gru 28, 2008 9:40 am ] | ||
Temat postu: | Re: [Chart] Napiecie jakie idzie z cewek | ||
Jak już napisał Maciej: MaciejH92 napisał(a): Więc: Pozycja: 0 - silnik wyłączony więc ładowania nie ma 1 - silnik włączony, ale 17 i 17a nie są złączone więc ładuje jedną cewką 2 - silnik włączony i 17 z 17a są złączone więc ładuje 2 cewkami 3 - jak w pozycji 0, tylko, że włączone światło tylne Ale załączam swój schemacik, który zrobiłem z nudów: ---- Połączono ----- Kolory mogą być inne ale zasada jest zawsze taka, że przewód jakby "masowy" (u mnie brąz) ma iść do prostownika, a przewody jakby "+" (u mnie 2 żółte) mają iść jeden do stacyjki np. 17a i do prostownika, a drugi tylko do stacyjki w tym wypadku do 17. Jak sprawdzić który przewód jest który najłatwiej omomierzem lub zwykłą żarówką 6V5W. Wykręcamy świecę, żeby łatwiej się kopało, z kostki od iskrownika wypinamy 3 przewody od ładowania i najpierw sprawdzamy który jest jakby "masowy", a który "+". Czyli jeden przyłączamy do żarówki jako masę, drugi jako + i lekko kopiemy w kopkę. Jeżeli zaświeci to znaczy, że jeden z nich jest jest jakby "masowy", a drugi "+" . To teraz bierzemy złączamy dwa kable razem i do żarówki jako masę, a jeden pozostały do +. I lekko kopiemy, jak nas kopnie to źle złączyliśmy i próbujemy inne kombinacje, jak mocno zaświeci to te dwa kable co były złączone razem to są te ce u mnie są żółte, czyli jeden do prostownika i do stacyjki, a drugi tylko do stacyjki, a pozostały do prostownika. Jak mówiłem najlepiej to sprawdzać omomierzem. Trochę może to nie zrozumiale wytłumaczyłem ale nie umiem jakoś tego wytłumaczyć pisząc na kompie Ja nie miałem przez taką głupotę dobrego ładowania przez grubo ponad pół roku (w dodatku całe wakacje). Cały czas ładowała mi jedna cewka i to jeszcze ta co jest słabsza Miałem już iskrownik kupować nowy, a jak się okazuje cewki mam idealne tylko żółty nie łączył się z żółtym tylko brązowy z żółtym. A to przez to, że na schemacie kolory są pomieszane, a ja mam oryginalny iskrownik ZMD i zrobiłem instalacje według schematu. A co do starej instalacji to było namieszane więc wtedy w ogóle ładowania nie było.
|
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |